quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als je er ijskoud water tegenaan doet? Is het dan minder? Dan weet je het zeker namelijk.
Tandarts vertelde een keer dat ie een patient in de wachtkamer had zitten met een fles water met ijs erin en die nam telkens een slokje om de pijn te verminderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef anna82 het volgende:
Koud is idd een stuk minder erg. Damnit! Maar kunnen mijn voortanden pijn doen van een ontstoken wortel in een kies in mijn onderkaak? Nah ja, morgen weten we het
Haha, niets persoonlijk, maar ik had besloten facebook te gebruiken voor mensen die ik echt ken. In het verleden was ik iets minder consequent dus ik moet nog wat mensen meetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ai sterkte AnnaKiespijn is zo verrot
En voeg me eens toe op Facebook zodat ik ook weet wie jij bent
Ik word een beetje naar van deze post!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, net een wortel in 6 verschillende soorten geraspt. grof, fijn, dunne plakjes, dikke plakjes, julienne, en nog fijner.
Dat snap ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, niets persoonlijk, maar ik had besloten facebook te gebruiken voor mensen die ik echt ken. In het verleden was ik iets minder consequent dus ik moet nog wat mensen meeten
Dat wordt dan flink speuren in Viz vriendenlijst!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik welMaar ik blijf het oneerlijk vinden dat je nu weet wie ik ben en ik niet wie jij bent
Als je naam lijkt op je naam hier dan heb ik je gevondenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink speuren in Viz vriendenlijst!
Tot zover de anonimiteit van de betreffende FOK!kerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je naam lijkt op je naam hier dan heb ik je gevonden
Grappig, we schelen 2 weken
Het grappige is dat ik jou bedoelde zie ik nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tot zover de anonimiteit van de betreffende fokker
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik jou bedoelde zie ik nu![]()
Dan heb ik anna nog steeds niet gevonden
Jij had het al doorquote:
Neuh... Ben daar niet zo mee bezigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij had het al door![]()
Weet je nu ook wie ik ben?
Maakt niet uit hoorquote:
SPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Oeh!
Gister lopen wokken thuis, dus moest woksaus komen, zo'n lekkere gevonden!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenSPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeh!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenWat zijn hepies?SPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oeh!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenSPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Poes blijft hier altijd netjes op het eindstuk van de chaise longue zitten als we eten. Ik kan niet wachten tot we niet meer op de bank hoeven te eten..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
De Hepies:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Hepies:Ik snap de naam Hepies nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien er wel heel cute uitIk heb zelf een rood exemplaar rondlopen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oeh!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenSPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
kan je niet gewoon een plantenspuit op dat beest zetten? Ik zou dat niet zo tof vinden dat gedrag
Wanneer mag je naar de tandarts Anna? De vorige keer dat ik een wortelkanaalbehandeling had gehad trok het van mijn bovenkaak richting mijn onderkaak naar mijn oorEn wat een opluchting was het toen ik de behandeling gehad had, instant relief
Sterkte ermee.quote:
Hepie en Hepie zijn twee dames en dit zijn twee dames. Meer logica schuilt er ook niet achterquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap de naam Hepies niet
Ze zien er wel heel cute uitIk heb zelf een rood exemplaar rondlopen
Ik vind het ook altijd wel meevallenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Sterkte ermee.Ik heb een jaar geleden ook een wortelkanaalbehandeling gehad, de kiespijn die ik had was verschrikkelijk, maar de behandeling zelf vond ik heel erg meevallen, ik voelde er bijna niks van. Kan ook komen doordat hij heel onverwacht was (het was met kerstmis dus ik moest naar een noodtandarts die maar gelijk besloot om zo'n wortelkanaalbehandeling uit te voeren
) en ik me er niet op kon voorbereiden ofzo, maar ik voelde bijna geen pijn, hopen dat dat bij jou ook het geval is!
Ah okquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Het valt dan ook best mee, aurumMeer dat ze op de stoel naast me zitten en me ijskoud aanstaren terwijl ik eet
[..]
Hepie en Hepie zijn twee dames en dit zijn twee dames. Meer logica schuilt er ook niet achter
Sorry je te informeren dat dat kanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef anna82 het volgende:
ntstoken wortel in een kies in mijn onderkaak? Nah ja, morgen weten we het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef the85mc het volgende:
Ik zag vandaag nog een meisje met hoepeloorbellen, of eigenlijk waren het hoepeloorbellen met een meisje er aan vast. Moest even grinniken omdat ik gelijk aan Viz met zn hoepeloorbellenfilie moest denken.
Net wat staan kokkerelen en niet zo handig bezig geweest. Verder smaakt het wel goed..Koop een doosje met van die latexhandschoentjes. Kost bijna niks bij de Action.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je slim bent doe je ze aan bij het pepersnijden, als je wat dommig bent dan maar als je de slurf uit de broek haalt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik zag vandaag nog een meisje met hoepeloorbellen, of eigenlijk waren het hoepeloorbellen met een meisje er aan vast. Moest even grinniken omdat ik gelijk aan Viz met zn hoepeloorbellenfilie moest denken.
Net wat staan kokkerelen en niet zo handig bezig geweest. Verder smaakt het wel goed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop een doosje met van die latexhandschoentjes. Kost bijna niks bij de Action.
Als je slim bent doe je ze aan bij het pepersnijden, als je wat dommig bent dan maar als je de slurf uit de broek haalt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Thanks, liefquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:48 schreef Xennia het volgende:
Majo, ik vind het knap hoe je de discipline kunt opbrengen om je aan het dieet te houden. Dat geeft goede hoop om ook in de toekomst een goede levensstijl te kunnen ontwikkelen.
XM, hoe is het met je? Eet je nog steeds goed en gezond?
Lijstje:
O: smoothie banaan/sinaasappel/griekse yoghurt/kaneel
T: grillworst, amandelen
L: 3 roereieren met een geroosterde witte boterham
T: leverworst
B: half uur wandelen
D: spaghetti bolognese met parmezaanse kaas, erbij courgette en tomaat van de grill met oregano
T: ?
Net wat staan kokkerelen en niet zo handig bezig geweest. Verder smaakt het wel goed..AutsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een keer hetzelfde gehad met mijn lenzen indoen, ook niet fijn
Aw beterschapquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Snothoofd present.Sinds gisteren ineens helemaal snotverkouden met keelpijn en hoofdpijn. Zelfs een rijstwafel eten doet zeer, kwam ik net achter.
Vandaag wezen werken, maar ik was echt een partij afwezig.. Morgen een snipperdagje genomen, hopelijk gaat het dan gauw over.
Ik ga nog even een tukkie doenVriendlief komt pas over 3 uur thuis en ik hoef alleen nog te koken dus kan ik mooi wat slaap inhalen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |