jup. zal fraaie plaatjes opleveren denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef M.Melandri het volgende:
Al Attiyah ook vol in de aanval zo te zien
Hopelijk wordt hij niet weer overmoedig, zit virtueel nog maar op 4min van Peterhansel in het alg klassement.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. zal fraaie plaatjes opleveren denk ik
U vraagt, hij draait. Kijk maar naar de lijst.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij niet weer overmoedig, zit virtueel nog maar op 4min van Peterhansel in het alg klassement.
?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
U vraagt, hij draait. Kijk maar naar de lijst.
Oh foutje, dacht dat ie voor peterhansel was gestart en nu hansel eerder door het waypoint kwam...quote:
nog steeds precies 1.02 minuten voor op Nikolaev, waardoor hij nog steeds in het stof van de Kamaz hangtquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Gerard weer wat blijer nu denk ik!
Klopt, heeft nu al 6minuten te pakken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh foutje, dacht dat ie voor peterhansel was gestart en nu hansel eerder door het waypoint kwam...
er zit een neutralisatie van 96 kilometer in de etappe. Precies tussen WP6 en 7 dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
WP6 --> WP7 is wel een eindje volgens mij.
balen zeg ...quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Stacey in de problemen:
The Dutch driver's Iveco has apparently been badly damaged after an accident (the truck rolled over forwards) after 79 km. The crew are ok, but the truck has been unable to carry on.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |