Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een íets andere bouw
Ik vind jou wel graatmagerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzo.
En hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzo.
Uft is een suri, die heeft tetten en een reet alles!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
68? Echt..? Jij bent toch kleiner dan ik?
Ik ben 1,70, weet niet hoelang jij bent?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat!! Echt zo frustrerend want dat is bij mij dan net onder de 70 grens68 is voor mij ideaal maar daar ben ik dus al een tijdje niet geweest want die 2 a 3 plakkilo's
Ach sowieso zegt ook gewicht niet alles want de 1 kan net zo dun/dik als een ander die net zo lang is en toch heel anders wegen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben 1,70, weet niet hoelang jij bent?
En ja, 68 vind ik het mooist bij mezelf.
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach sowieso zegt ook gewicht niet alles want de 1 kan net zo dun/dik als een ander die net zo lang is en toch heel anders wegen.
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
debs het komt wel een beetje over als "srsly 68 is toch kei vet dan"
godver aids 38 is niet dik!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38ook al heb ik dan van bovenkleding een s en 75 bh omvang, heupen blijven dik
Ik ook niet ;-). Heb zelfs een tijd maat 40 gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38ook al heb ik dan van bovenkleding een s en 75 bh omvang, heupen blijven dik
maar 68 is ook een normaal gewicht wat bij een slank lichaam past!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindt! Daarom verbaasde het me, ik dacht dat Uft minder woog.
Met broekmaat 38 mag je in je handjes klappen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt dik![]()
Ik weeg 64 op 1.63
Ik zal niet meer op mezelf vergelijken, ik mis natuurlijk die lekkere jetsers die Uft wel heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar 68 is ook een normaal gewicht wat bij een slank lichaam past!
nee, je hebt gewoon een andere bouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal niet meer op mezelf vergelijken, ik mis natuurlijk die lekkere jetsers die Uft wel heeft
BMI wise mag het nog wel, jeequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
+1![]()
1.60 en 59kg hier (toen ik me voor het laatst woog, alweer een tijd terug, dus wie weet..)
Dames puhlease. Echt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
+1![]()
1.60 en 59kg hier (toen ik me voor het laatst woog, alweer een tijd terug, dus wie weet..)
Fucking hel, aidstoornis of 12 jaar oud?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
Ooit woog ik bij dezelfde lengte 52. Dat was echt fantastisch(nee niet echt eigenlijk).
al die maten 38 die zichzelf toch wel heus te dik vindenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Mss het volgende:
Oh hallon. Ik kom weer op het goede moment binnenvallen
Ik heb ooit ook (heel even) 52 gewogenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
Ooit woog ik bij dezelfde lengte 52. Dat was echt fantastisch(nee niet echt eigenlijk).
Jaja, het kan altijd erger!quote:
Bouw scheelt heel veelquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je hebt gewoon een andere bouw
Ik wil niet weten HOEEHOEE blij ik zou zijn met 38quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al die maten 38 die zichzelf toch wel heus te dik vinden
watquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jaja, het kan altijd erger!
Mijn schoonma zei van de zomer dat ik dikke enkels had, dus nu heb ik trauma's![]()
Zij mij helemaal bang maken met lipoedeem dit dat alles
nee, er is gewoon nog niet misschien iets aan de hand! Je gewicht is prima!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jaja, het kan altijd erger!
Mijn schoonma zei van de zomer dat ik dikke enkels had, dus nu heb ik trauma's![]()
Zij mij helemaal bang maken met lipoedeem dit dat alles
Ja dus datquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindt! Daarom verbaasde het me, ik dacht dat Uft minder woog.
Nee zo bedoelde ik het ook nietquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met broekmaat 38 mag je in je handjes klappen hoor
Jij hebt juist mooie verhoudingen vind ik
nou ja, ik word er WEL een beetje moe van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil niet weten HOEEHOEE blij ik zou zijn met 38. Maargoed, dit is ook mijn eigen schuld, en iemands eigen lichaamsperceptie verandert niet omdat ik heel blij zou zijn met zo'n lichaam.
Maar je hebt toch juist steeds meer laarzen voor bredere kuiten op de markt. Want zelfs ik heb hoge laarzen die me passen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik wel echt heel irritant vind, maar waarvan ik echt niet weet hoe ik dat zou moeten veranderen, is dat ik nooooooit fatsoenlijk in een paar laarzen pas met mijn kuiten![]()
En dan helpt het ook niet mee dat ik maat 36 heb en de schacht dus ook relatief smal is.
Ik heb 8 kilo geleden wel ooit in een paar gepast, maar die gaan inmiddels al lang niet meer dicht. Maar toen kreeg ik van mensen opmerkingen dat ze me te mager vonden, ingevallen gezicht en zo.. En specifiek bij je kuiten afvallen gaat hem volgens mij niet worden
ik heb het ook niet per definitie over jou!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zei alleen maar dat ik 68 ideaal vond![]()
Ik ook niet over jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook niet per definitie over jou!
Mensen die in 36/38 passen en een gezond gewicht hebben, maar zich toch (te) dik voelen, laten zich volgens mij gewoon veelal leiden door de media en de foto's van ultramagere slanke celebrities. En dat wordt als mooi gezien en dat willen mensen ook. Dat die celebs hele dagen in de sportschool kunnen doorbrengen en betaald worden om zo dun te zijn (want anders geen werk), daar staat men vaak niet bij stil denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, ik word er WEL een beetje moe van.
Normaal hou ik mezelf in maar heb besloten om het nu maar even WEL neer te gooien. Want ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat mensen die een perfect gezond gewicht hebben, in een maat 36/38 passen, realiseren waar ze mee bezig zijn als ze roepen dat ze te vet zijn.
Natuurlijk heeft iedereen een bepaalde perceptie en het is me allang duidelijk dat elke vrouw baalt van zichzelf, maar KOMOP zeg!
Hebben jullie enig idee wat dat soort gedachtegangen doen met jezelf?
En daarnaast, wat dat soort uitspraken doen met mensen die WEL overgewicht hebben?
Ik vind mezelf niet te dik, MAAR als ik altijd gewicht X heb en dat veranderd, dan is mijn perceptie van mijzelf dat ik dikker geworden zou zijn, en dan baal ik daarvan. Dus dat zou voor mij de reden kunnen zijn dat ik ooit eens kan mopperen over "dik" zijn. En ja, alles in verhouding natuurlijk. Ik snap ook wel dat vergeleken met een ander ik niets te bitchen heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Als iemand van 68 kilo al dik is, dan zal ik dus NOOIT voldoen aan de standaard. Om maar te zwijgen van iemand als Mss. En nee, dat mag je niet zo voelen, dat mag je niet zo denken, ik weet het maar toch geef je dat signaal wel af.
geboortjejaar 1991, verklaart natuurlijk wel iets. Maar als je je er bij neerlegt dat de jaren van het kinderlichaam voorbij zijn, scheelt het vast een hoopquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Miezziej het volgende:
Voel me soms ook wel lullig als ik zeg dat ik mezelf te zwaar vind. Mijn zus heeft bijvoorbeeld overgewicht en heeft daar best moeite mee, en dan loop ik mezelf zwaar te noemen?
Maar in alle eerlijkheid vind ik het wel jammer dat ik wat papperig ben gewordenMijn benen wiebelen alle kanten op met het lopen en die cellulite maakt het er ook niet mooier op. Mja, ik ben nou eenmaal een peer
![]()
en vooral de dooddoener: "Jaaaaa, maar bij JOU is het ANDERS..."quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Mirjam het volgende:
Mijn zusje heeft maatje topmodel, en als ze dan klaagt dat ze te dik is dan kijk ik naar mezelf en dan denk ik 'erm, nouj,a ok'
True, we blijven niet 16quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geboortjejaar 1991, verklaart natuurlijk wel iets. Maar als je je er bij neerlegt dat de jaren van het kinderlichaam voorbij zijn, scheelt het vast een hoop
ja precies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vooral de dooddoener: "Jaaaaa, maar bij JOU is het ANDERS..."
fok off
Schoonmoedersquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik dus het tegenovergestelde; dat mijn schoonmoeder voortdurend zegt dat ik anorexia hebAls ik dan zeg dat ik geen snoep/chips/iets wil omdat ik op mijn lijn laat; roept ze meteen dat ik echt anorexia aan het kweken ben en dat ik maar eens een afspraak moet maken met een dokter ofzo
![]()
Ook zeerrrrrr frustrerend.
Ik denk dat dit voor de meesten wel geldt eigenlijk ja.. En dan is het woord 'dik' ook heel erg subjectief natuurlijk en niet beledigend bedoeld naar anderen maar gewoon puur vanuit jezelf bekeken als je huidige situatie vergelijkt met die van eerder..quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet te dik, MAAR als ik altijd gewicht X heb en dat veranderd, dan is mijn perceptie van mijzelf dat ik dikker geworden zou zijn, en dan baal ik daarvan. Dus dat zou voor mij de reden kunnen zijn dat ik ooit eens kan mopperen over "dik" zijn. En ja, alles in verhouding natuurlijk. Ik snap ook wel dat vergeleken met een ander ik niets te bitchen heb.
ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van, van die mensen die in mijn ogen een prachtig figuur hebben en zichzelf te dik vinden.
Wel vind ik vrouwen vaak veel mooier als ze wat voller zijn
JE KAN GEEN KLOTSENDE DIJEN HEBBEN, ONMOGELIJK!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Miezziej het volgende:
[..]
True, we blijven niet 16
Mja, ik loop ook hard, niet serieus ofzo, maar gewoon 2 keer per week ofzo. En dan loop ik daar in mijn tight met klotsende dijen en dan komt er zo'n andere vrouw voorbij met een perfect looplichaamDie moet ik dan even inhalen natuurlijk
Imho mag je daar best over klagen.. Vlg mij doe ik het ook de laatste dagenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet te dik, MAAR als ik altijd gewicht X heb en dat veranderd, dan is mijn perceptie van mijzelf dat ik dikker geworden zou zijn, en dan baal ik daarvan. Dus dat zou voor mij de reden kunnen zijn dat ik ooit eens kan mopperen over "dik" zijn. En ja, alles in verhouding natuurlijk. Ik snap ook wel dat vergeleken met een ander ik niets te bitchen heb.
ja dat bedoel ik dus eigenlijk ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Imho mag je daar best over klagen.. Vlg mij doe ik het ook de laatste dagenmaar er is een verschil met jezelf echt te dik vinden en afvallen omdat je een bepaald gewicht ideaal vindt bij je postuur oid
My 2 cents
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus eigenlijk ook.
ja, dat weet ik ook wel, maar je geeft een ontzettend fout signaal af naar de rest van de wereld. En ook wel naar jezelf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor de meesten wel geldt eigenlijk ja.. En dan is het woord 'dik' ook heel erg subjectief natuurlijk en niet beledigend bedoeld naar anderen maar gewoon puur vanuit jezelf bekeken als je huidige situatie vergelijkt met die van eerder..
Haha, ooit een tight gedragen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JE KAN GEEN KLOTSENDE DIJEN HEBBEN, ONMOGELIJK!!!
hoogstens een beetje wiebelend, maar dat is normaal, dat doet vlees.
sowieso. altijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Mss het volgende:
Wel vind ik vrouwen vaak veel mooier als ze wat voller zijn
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik dus het tegenovergestelde; dat mijn schoonmoeder voortdurend zegt dat ik anorexia hebAls ik dan zeg dat ik geen snoep/chips/iets wil omdat ik op mijn lijn laat; roept ze meteen dat ik echt anorexia aan het kweken ben en dat ik maar eens een afspraak moet maken met een dokter ofzo
![]()
Ook zeerrrrrr frustrerend.
true, daar rust een veel minder groot taboe op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef Mss het volgende:
Maar mensen zijn altijd heel makkelijk in het anderen te dun noemen, en beschuldigen van anorexia en zich daarmee bemoeien dan ze doen met dikke mensen. Dat durven ze toch niet echt.
Ja precies ! Want toen ik x aantal jaar iets voller was; kreeg ik achteraf te horen dat ik wel wat 'mollig' wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef Mss het volgende:
Maar mensen zijn altijd heel makkelijk in het anderen te dun noemen, en beschuldigen van anorexia en zich daarmee bemoeien dan ze doen met dikke mensen. Dat durven ze toch niet echt.
ik durf jou veel te noemen, maar toch niet anorectquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en met kerst heb ik serieus dus mijn jurk eens naar boven gedaan en mijn corrigerende rok getoond toen ze weer over mijn 'anorexia' lijntje had![]()
Het ergste is dat ze dit dus nooit zegt als cif er bij is.. Als cif er bij zit dan gaat het over 'wat een mooi lijntje'.. en als ze alleen met mij is; gaat ze weer anorexia er bij gooien
Ze wil je gewoon feeden ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en met kerst heb ik serieus dus mijn jurk eens naar boven gedaan en mijn corrigerende rok getoond toen ze weer over mijn 'anorexia' lijntje had![]()
Het ergste is dat ze dit dus nooit zegt als cif er bij is.. Als cif er bij zit dan gaat het over 'wat een mooi lijntje'.. en als ze alleen met mij is; gaat ze weer anorexia er bij gooien
Ik voel me gewoon niet goed met dit gewichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, ik word er WEL een beetje moe van.
Normaal hou ik mezelf in maar heb besloten om het nu maar even WEL neer te gooien. Want ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat mensen die een perfect gezond gewicht hebben, in een maat 36/38 passen, realiseren waar ze mee bezig zijn als ze roepen dat ze te vet zijn.
Natuurlijk heeft iedereen een bepaalde perceptie en het is me allang duidelijk dat elke vrouw baalt van zichzelf, maar KOMOP zeg!
Hebben jullie enig idee wat dat soort gedachtegangen doen met jezelf?
En daarnaast, wat dat soort uitspraken doen met mensen die WEL overgewicht hebben?
ja, maar jij mag ook serieus wel echt een paar kilo kwijt voor je gezondheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon niet goed met dit gewichtDat zegt wel genoeg toch?
Dat doen mensen meer achter elkaars rug om naar mijn ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, daar rust een veel minder groot taboe op.
schoonmoedersquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
En ik eet ook gewoon zat bij hun he... en alcohol; snoep; taart; alles... En dan gooit ze er weer iets bij als: Ja maar jij kookt ook nooit; wel??
WAT?![]()
gmrpfl
*zo frustraties geuit*
beste vriendinnen die samen lijnen, en de 1 gaat dan de ander stiekem overhalent tot het eten van troep omdat je jaloers bent dat die sneller afvalt dan jijquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Mss het volgende:
Ik zie sommige mensen er ook wel voor aan om mensen met een mooi figuurtje te feeden omdat ze jaloers zijn
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Mss het volgende:
Ik zie sommige mensen er ook wel voor aan om mensen met een mooi figuurtje te feeden omdat ze jaloers zijn
Mayoquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan beamen dat Priem wel degelijk eet. En Debsterr ook. Vooral friet met mayo, eieren met mayo, hamburgers met mayo...
omdat ze om 6 uur voor het laatst online was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maarem Skjoe? Waarom denk je dat Trix aan het biggen is?
Toen ik zwaar gestoord bezig was vond ik het heerlijk om te bakken voor anderen. Iedereen volstoppen en dan toekijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
beste vriendinnen die samen lijnen, en de 1 gaat dan de ander stiekem overhalent tot het eten van troep omdat je jaloers bent dat die sneller afvalt dan jij
Zoiets zag ik ergwns laatst op tv, weet niet meer waar
DAT LAATSTEquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doen mensen meer achter elkaars rug om naar mijn idee![]()
Maar ik heb inderdaad meerdere keren van wildvreemden te horen gekregen dat ze me te dun vonden en dat ik meer moest eten. Bizar hoe geaccepteerd dat is.
En mijn gedachten daaromheen zijn zo fucked up dat het echt niet helpt. Want als ik het dus een tijd niet te horen krijg, betekent dat in mijn hoofd dat ik dus te dik ben.
je bent nog een psychopaat ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik zwaar gestoord bezig was vond ik het heerlijk om te bakken voor anderen. Iedereen volstoppen en dan toekijken![]()
Toen ik in behandeling was mocht ik alleen nog bakken als ik er zelf ook nog wat van nam. 1 keer gedaan en daarna nooit meer
In Z&G dachten ze dat ook al geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze om 6 uur voor het laatst online was.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik zwaar gestoord bezig was vond ik het heerlijk om te bakken voor anderen. Iedereen volstoppen en dan toekijken![]()
Toen ik in behandeling was mocht ik alleen nog bakken als ik er zelf ook nog wat van nam. 1 keer gedaan en daarna nooit meer
Ohquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze om 6 uur voor het laatst online was.
Hahahaha jup! Ik en goed gezond etenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan beamen dat Priem wel degelijk eet. En Debsterr ook. Vooral friet met mayo, eieren met mayo, hamburgers met mayo...
!!1!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Mss het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
JUP ZE HEB GEBIGD
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1107
Oh, ik dacht dat jij een whatsapp lijntje met haar man had en dat jij iedere update te horen kreegquote:
Bij mij gebeurde het meer achter mijn rug omquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doen mensen meer achter elkaars rug om naar mijn idee![]()
Maar ik heb inderdaad meerdere keren van wildvreemden te horen gekregen dat ze me te dun vonden en dat ik meer moest eten. Bizar hoe geaccepteerd dat is.
En mijn gedachten daaromheen zijn zo fucked up dat het echt niet helpt. Want als ik het dus een tijd niet te horen krijg, betekent dat in mijn hoofd dat ik dus te dik ben.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Whihihi herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha jup! Ik en goed gezond eten. Zou het vooral moeten doen voor Baas want die zit dus boven de 100 nu
. Toen ik 'm leerde kennen net boven de 80...
goeden vriendinnen welquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
beste vriendinnen die samen lijnen, en de 1 gaat dan de ander stiekem overhalent tot het eten van troep omdat je jaloers bent dat die sneller afvalt dan jij
Zoiets zag ik ergwns laatst op tv, weet niet meer waar
Neuh, Baas mag gewoon wel flink afvallen, want overhemden die standaard spannen op de buik vind ik niet zo mooi.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whihihi herkenbaarAlhoewel ik cif veel beter vindt met 100 kilo dan toen ie 80 woog
Ja maar dat is middelbare school, daar zeg je sowieso niks in elkaars gezichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde het meer achter mijn rug om
Als ik zenuwachtig ben slaat dat bij mij meteen op mijn eten, krijg ik geen hap meer door mijn keel. En op de middelbare was ik dus heel zenuwachtig, in de eerste week op school kreeg ik altijd alleen een paar cherrytomaatjes door en verder niets
En als ik dan even naar de wc ging en daarna weer terug kwam hoorde ik ze gewoon roddelen over mijn eetgedrag en dat ik anorectisch zou zijn etc. etc.
Maar nooit iets aan mij zelf vragen of wat dan ook
OMG OMG OMG OMGquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een whatsapp lijntje met haar man had en dat jij iedere update te horen kreeg
nee, dat was bami toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een whatsapp lijntje met haar man had en dat jij iedere update te horen kreeg
Haha ja ik hou wel van een buikje @ Ik vind plat echt niksquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, Baas mag gewoon wel flink afvallen, want overhemden die standaard spannen op de buik vind ik niet zo mooi.
Ik vind dr juist niet lelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
Hi
JA!
Maar dat zagen jullie dus al, haha! Onze Isabel is er en ze is een beetje lelijk maar wel heul lief![]()
Jaaaaaa eindelijk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
Hi
JA!
Maar dat zagen jullie dus al, haha! Onze Isabel is er en ze is een beetje lelijk maar wel heul lief![]()
Een lieve babyquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
Hi
JA!
Voor pasgeboren valt ze hartstikke meequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
Hi
JA!
Ik zag laatst een foto, jezus wat een gedrochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef Incantrix het volgende:
Nee?ze is een beetje kreukelig
maar die geluidjes
Ooh ik heb dat wel altijd gedaan hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat is middelbare school, daar zeg je sowieso niks in elkaars gezicht
Oooh, gefeliciteeerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
Maar dat zagen jullie dus al, haha! Onze Isabel is er en ze i
waar ging dit over?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze hep geen man jonge
of ze is binnen 2 jaar getrouwd, dan heb ik iets groots gemist
Misschien in bussiness, maar toen ik er was was er NO WAY EEN MAN NEE DAAR DOE IK NIET AAN NO WAYquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee. Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze een partner had, my bad.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien in bussiness, maar toen ik er was was er NO WAY EEN MAN NEE DAAR DOE IK NIET AAN NO WAY
In 3 minuten persenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd op facebook!
Wat een mooierd!
Is die er via de natuurlijke weg uit gekomen?
quote:
rauwen biefstukquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
Ben je nu velen vleesch aan het eten Trix?
Gewoon vies naar huis joh! Prioriteiten! Douchen kan na het vleeschquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Incantrix het volgende:
Nee, ik moet wachten tot er iemand tijd heeft me onder de douche te zetten voor ik wegmagmaar daarna gaat mijn biefstuk bevroren en al op de pan hoor
Jullie zijn lief <3
ermahgerd je bent nog in het hospitaal?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Incantrix het volgende:
Nee, ik moet wachten tot er iemand tijd heeft me onder de douche te zetten voor ik wegmagmaar daarna gaat mijn biefstuk bevroren en al op de pan hoor
Jullie zijn lief <3
als er verder niks scheurt en baby en mama zijn gezond? Mensen bevallen ook thuisquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef princess-a het volgende:
Inca van hartehoe kan het dat je nu al naar huis mag? yaaay natuurlijk voor naar huis mogen
maar wat snel!
Ik vrees ervoor om het te vragen, maar wat heb je tot nu toe gegeten vandaag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik heb me een honger![]()
![]()
Net appel op.... vlg mn appeldieet moet ik een 'vol' gevoel hebben
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb toch al eerder verteld dat je van appels juist alleen maar meer honger rkijgt?
Dat krijg ik ook van appelsquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb toch al eerder verteld dat je van appels juist alleen maar meer honger rkijgt?
Wel??quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
3 boterhammen. 1 pick-up koekje. 1 appel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor om het te vragen, maar wat heb je tot nu toe gegeten vandaag?
Ja, als je dit soort hoeveelheden eet dan moet je dus gewoon eten als je honger hebt he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel??GVD
[..]
3 boterhammen. 1 pick-up koekje. 1 appel.
Das best veel voor mij
Datquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, als je dit soort hoeveelheden eet dan moet je dus gewoon eten als je honger hebt he?
Oh. Hmm.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of je lichaam wordt eindelijk verstandig![]()
Watquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb net een appel gegetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas die me speciaal een email stuurt om te zeggen dat een manager met een naam die ongeveer zo Engels klinkt als Bill Jones, een engelstalig persoon is
Soberso is de voertaal bij ons Engels en hoezo zou je iemand die Bill Jones heet in het NEderlands gaan mailen als je hem niet kent
Thanks for the confidence!
Mijn logischen brain denkt nu: Ok. Dan eet ik geen appels meer.quote:
Zou je brain schoppenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn logischen brain denkt nu: Ok. Dan eet ik geen appels meer.
Ik eet er meestal een een uur voor de lunch of zo. Als ik daarna dan weer honger krijg, dan volgt er toch de lunch nogquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar appel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas die me speciaal een email stuurt om te zeggen dat een manager met een naam die ongeveer zo Engels klinkt als Bill Jones, een engelstalig persoon is
Soberso is de voertaal bij ons Engels en hoezo zou je iemand die Bill Jones heet in het NEderlands gaan mailen als je hem niet kent
Thanks for the confidence!
Zeg da nou niequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef Miezziej het volgende:
Pannenkoek met appel
Best veel ongezonde trek laatste tijd
Goed voor den ijzerrrquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeg da nou nie
Avondeten hier is broodMet appelstroop
En lekkerrrrrrquote:
Nasiquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En lekkerrrrrr
Al heb ik liever iets warms 's avonds. Maar heb als lunch al nasi gehad dus kan eigenlijk ook niet klagen
EW zo zachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pas na een week, als ze zoet worden
Ik vind ze lekkerquote:
Deze staat op nummer tweequote:
JAA DIE KEN IK OOK!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo'n Engels eet-programma aan het kijken op youtube.
Zijn zo mensen die dik zijn en dan zeggen "ik snap niet waarom ik dik ben, ik eet zo weinig". Vullen ze een week een eetdagboek in, waaruit inderdaad blijkt dat ze te weinig eten. Maar thuis worden ze gefilmd en stiekem worden ze onderweg ook gevolgd en bij vrijwel allemaal blijkt dat ze 2 tot 3 keer zoveel binnenkrijgen op een dag als dat ze zelf denken
Zo'n appel-snij-apparaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze staat op nummer twee
Alleen ben ik te lui om die dingen in parten te snijden en om gewoon erin te bijten vind ik altijd te onhandig
Conclusie, ik eet bijna nooit appels
ze zijn ook niet vies, maar er zit gewoon niet heel veel smaak aan vind ik zelf. Ik heb zelf liever een hardere zuurdere appel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik vind ze lekker![]()
Toen ik nog bij de AGF werkte van AH zeiden mijn collega's altijd dat dat oude mensen appels zijn(omdat heel veel omaatjes die kochten dus)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
JAA DIE KEN IK OOK!
Secret eaters ofzo toch haha
Dat is wel het toppunt van luiquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze staat op nummer twee
Alleen ben ik te lui om die dingen in parten te snijden en om gewoon erin te bijten vind ik altijd te onhandig
Conclusie, ik eet bijna nooit appels
Ik eet ze ook het liefst helemaal niet. Maar vroeger thuis hadden we ze wel eens. Ma vond ze lekker maar niet als ze wat langer lagen. En dan at ik ze als E zoet werden want anders weggooien of er was geen ander fruit of zo. Nu alleen Royal Gala'squote:
quote:
En al die mensen helemaal in shock wanneer het onthuld wordt enzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik hou zo van al die Engelse eet- en dieetprogramma's
Je bent gek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze had t toch over Royal gala of ben ik gek?
Ja ik ken die dingen, hebben wij ook thuisquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik bijt ze meestal gewoon op trouwens, ben je er ook even zoet mee![]()
Nu mandarijntje
Ik weetquote:
Ja die zijn lekkerrrr. Maar niet echt superzacht hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat na een week pas eten ging over Granny Smith appelsquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eet ze liever ook gewoon uit het vuistje, snijden vind ik ook teveel werk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik bijt ze meestal gewoon op trouwens, ben je er ook even zoet mee![]()
Nu mandarijntje
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat na een week pas eten ging over Granny Smith appels
Wel volledig symmetrisch dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik had vroeger ook een collega met zo'n half uur durend appeltjesschilritueel
Ook echt op dagen die van jou niet hoeven?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
AIDS, weer twee collectieve dagen dit jaar. Die had ik toch heul niet geanticipeerdO
naja, dat maakt me niet uit, maar met dat trouwen en huwelijksreizen had ik mijn vakantiedagen wel nodig denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook echt op dagen die van jou niet hoeven?
Bellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh ik spreek met Brum een trein af en precies waar ik zit enzo. Zie ik hem nergens en reageert ie niet op whatsapp. Zal me niks verbazen als ie nog op t perron staat!!
Die schillen zijn gewoon vreemdquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Peren schil ik dan weer wel. Die schil vind ik vies
tuurlijk kan je dat eten. Je kan ook een kiwischil eten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die schillen zijn gewoon vreemdTwijfel nog altijd of je dat nou wel of niet gewoon kan eten
bahquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk kan je dat eten. Je kan ook een kiwischil eten.
Je kan alles eten of is dat de grap nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk kan je dat eten. Je kan ook een kiwischil eten.
nee, je krijgt er toch niks van? Je moet alleen zelf bepalen of je het lekker vindt. Ik eet perenschillen. En perzikenschillen ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kan alles eten of is dat de grap niet
Oh ik dacht dat je kiwi serieus niet kon etenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je krijgt er toch niks van? Je moet alleen zelf bepalen of je het lekker vindt. Ik eet perenschillen. En perzikenschillen ook wel.
Ik ook, maar de schil van een kiwi..quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je krijgt er toch niks van? Je moet alleen zelf bepalen of je het lekker vindt. Ik eet perenschillen. En perzikenschillen ook wel.
dat kan je ook van perenvellen vragenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef megamandy het volgende:
Wat is er dan met perzikschillen dat je het niet zou kunnen eten
Ik vind hem inderdaad vies aanvoelen in de mond tijdens het eten en hij is te hard vergeleken met het vruchtvlees van de peer zelf vind ik. Dus schil ik peren liever. Appelschillen heb ik geen probleem mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan je ook van perenvellen vragen
Veel mensen vinden het vies omdat "vachtje"
oh dat wel, ik trek de velletjes ook van de partjes als het taaie vellen zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En mandarijntjes stroop ik zo ver mogelijk af, die witte sliertjes
ik heb alleen maar faalmandarijnen gehadquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef megamandy het volgende:
Dit jaar waren de mandarijnen echt lekker trouwensAllemaal lekker sappig, mmmm.
Ooh echt? Haha.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen maar faalmandarijnen gehad
Zonde!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen maar faalmandarijnen gehad
Ja dat is zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als er verder niks scheurt en baby en mama zijn gezond? Mensen bevallen ook thuis
ik moest een beetje zo kijkenquote:
*zoekt*quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest een beetje zo kijkenvan de hont + uitkering garper die ik voorbij zag komen via je FB
HAHAHAHAquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef RenRen- het volgende:
Loopt mijn moeder d'r vriend binnen.![]()
"Uh, wat doe jij hier?"
-"Je moeder zei gisteren 'Nou, Ren weet dat je komt, dus dat is goed'"
"Nou, niet bepaald..Oké, hoi."
Ja hequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest een beetje zo kijkenvan de hont + uitkering garper die ik voorbij zag komen via je FB
WAAR DAN?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja heMijn reactie erbij ook gezien?
o en het ergste: ik zag hem al 2 keer voorbij komen bij mijn 'vrienden'![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja heMijn reactie erbij ook gezien?
o en het ergste: ik zag hem al 2 keer voorbij komen bij mijn 'vrienden'![]()
Het is me niet gegund geloof ik, ik zie het nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn feed rechtsboven, dat kan ik niet linken
pffff! vrouwenquote:
Ik zet hem in de feestboek!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAR DAN?
*zoekt nog steeds*
quote:
Duh, het ligt toch altijd aan het cbr? tenzij je geslaagd bent natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag net ook een buurtjongere voorbij komen, gezakt voor rijbewijs. De reacties? CBR zijn matennaaiers, nazi's, rotzakken etc
De gedachte dat het wel eens aan ze zelf kan liggen komt niet eens in ze op
Wilders en pimquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die feestboek heeft wel een prachtige paint als omslag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |