Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een íets andere bouw
Ik vind jou wel graatmagerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzo.
En hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzo.
Uft is een suri, die heeft tetten en een reet alles!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
68? Echt..? Jij bent toch kleiner dan ik?
Ik ben 1,70, weet niet hoelang jij bent?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat!! Echt zo frustrerend want dat is bij mij dan net onder de 70 grens68 is voor mij ideaal maar daar ben ik dus al een tijdje niet geweest want die 2 a 3 plakkilo's
Ach sowieso zegt ook gewicht niet alles want de 1 kan net zo dun/dik als een ander die net zo lang is en toch heel anders wegen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben 1,70, weet niet hoelang jij bent?
En ja, 68 vind ik het mooist bij mezelf.
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach sowieso zegt ook gewicht niet alles want de 1 kan net zo dun/dik als een ander die net zo lang is en toch heel anders wegen.
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
debs het komt wel een beetje over als "srsly 68 is toch kei vet dan"
godver aids 38 is niet dik!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38ook al heb ik dan van bovenkleding een s en 75 bh omvang, heupen blijven dik
Ik ook niet ;-). Heb zelfs een tijd maat 40 gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38ook al heb ik dan van bovenkleding een s en 75 bh omvang, heupen blijven dik
maar 68 is ook een normaal gewicht wat bij een slank lichaam past!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindt! Daarom verbaasde het me, ik dacht dat Uft minder woog.
Met broekmaat 38 mag je in je handjes klappen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt dik![]()
Ik weeg 64 op 1.63
Ik zal niet meer op mezelf vergelijken, ik mis natuurlijk die lekkere jetsers die Uft wel heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar 68 is ook een normaal gewicht wat bij een slank lichaam past!
nee, je hebt gewoon een andere bouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal niet meer op mezelf vergelijken, ik mis natuurlijk die lekkere jetsers die Uft wel heeft
BMI wise mag het nog wel, jeequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
+1![]()
1.60 en 59kg hier (toen ik me voor het laatst woog, alweer een tijd terug, dus wie weet..)
Dames puhlease. Echt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
+1![]()
1.60 en 59kg hier (toen ik me voor het laatst woog, alweer een tijd terug, dus wie weet..)
Fucking hel, aidstoornis of 12 jaar oud?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
Ooit woog ik bij dezelfde lengte 52. Dat was echt fantastisch(nee niet echt eigenlijk).
al die maten 38 die zichzelf toch wel heus te dik vindenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Mss het volgende:
Oh hallon. Ik kom weer op het goede moment binnenvallen
Ik heb ooit ook (heel even) 52 gewogenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
Ooit woog ik bij dezelfde lengte 52. Dat was echt fantastisch(nee niet echt eigenlijk).
Jaja, het kan altijd erger!quote:
Bouw scheelt heel veelquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je hebt gewoon een andere bouw
Ik wil niet weten HOEEHOEE blij ik zou zijn met 38quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al die maten 38 die zichzelf toch wel heus te dik vinden
watquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jaja, het kan altijd erger!
Mijn schoonma zei van de zomer dat ik dikke enkels had, dus nu heb ik trauma's![]()
Zij mij helemaal bang maken met lipoedeem dit dat alles
nee, er is gewoon nog niet misschien iets aan de hand! Je gewicht is prima!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jaja, het kan altijd erger!
Mijn schoonma zei van de zomer dat ik dikke enkels had, dus nu heb ik trauma's![]()
Zij mij helemaal bang maken met lipoedeem dit dat alles
Ja dus datquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindt! Daarom verbaasde het me, ik dacht dat Uft minder woog.
Nee zo bedoelde ik het ook nietquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met broekmaat 38 mag je in je handjes klappen hoor
Jij hebt juist mooie verhoudingen vind ik
nou ja, ik word er WEL een beetje moe van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil niet weten HOEEHOEE blij ik zou zijn met 38. Maargoed, dit is ook mijn eigen schuld, en iemands eigen lichaamsperceptie verandert niet omdat ik heel blij zou zijn met zo'n lichaam.
Maar je hebt toch juist steeds meer laarzen voor bredere kuiten op de markt. Want zelfs ik heb hoge laarzen die me passen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik wel echt heel irritant vind, maar waarvan ik echt niet weet hoe ik dat zou moeten veranderen, is dat ik nooooooit fatsoenlijk in een paar laarzen pas met mijn kuiten![]()
En dan helpt het ook niet mee dat ik maat 36 heb en de schacht dus ook relatief smal is.
Ik heb 8 kilo geleden wel ooit in een paar gepast, maar die gaan inmiddels al lang niet meer dicht. Maar toen kreeg ik van mensen opmerkingen dat ze me te mager vonden, ingevallen gezicht en zo.. En specifiek bij je kuiten afvallen gaat hem volgens mij niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |