Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een íets andere bouw
Ik vind jou wel graatmagerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzo.
En hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ik ben niet graatmager maar weeg wel "maar" 63 ofzo.
Uft is een suri, die heeft tetten en een reet alles!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
68? Echt..? Jij bent toch kleiner dan ik?
Ik ben 1,70, weet niet hoelang jij bent?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat!! Echt zo frustrerend want dat is bij mij dan net onder de 70 grens68 is voor mij ideaal maar daar ben ik dus al een tijdje niet geweest want die 2 a 3 plakkilo's
Ach sowieso zegt ook gewicht niet alles want de 1 kan net zo dun/dik als een ander die net zo lang is en toch heel anders wegen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben 1,70, weet niet hoelang jij bent?
En ja, 68 vind ik het mooist bij mezelf.
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach sowieso zegt ook gewicht niet alles want de 1 kan net zo dun/dik als een ander die net zo lang is en toch heel anders wegen.
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
debs het komt wel een beetje over als "srsly 68 is toch kei vet dan"
godver aids 38 is niet dik!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38ook al heb ik dan van bovenkleding een s en 75 bh omvang, heupen blijven dik
Ik ook niet ;-). Heb zelfs een tijd maat 40 gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik kom ook nooit lager dan broekmaat 38ook al heb ik dan van bovenkleding een s en 75 bh omvang, heupen blijven dik
maar 68 is ook een normaal gewicht wat bij een slank lichaam past!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE zo bedoelde ik het niet want uft is ene geil wijf die ik juist mooi slank vindt! Daarom verbaasde het me, ik dacht dat Uft minder woog.
Met broekmaat 38 mag je in je handjes klappen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |