quote:Nog geen interesse voor Sulejmani
Als Miralem Sulejmani tussentijds vertrekt bij Ajax, zal dat tegen het einde van deze maand zijn, zo is de verwachting van Ajax. De Serviër heeft een aflopend contract, maar mag vertrekken. Wie denkt de aanvaller voor een prikkie op te halen heeft het mis. 'Er moet gewoon een vergoeding betaald worden', aldus directeur voetbalzaken Marc Overmars in AD Sportwereld, Volgens Overmars is er nog geen concrete belangstelling voor Sulejmani. Ajax betaalde ruim 17 miljoen euro voor de voetballer die bij trainer Frank de Boer uit de gratie is en met de beloften meetraint.
quote:
Als er geen club als bijv. Valencia komt dan wacht ie lekker en gaat ie in de zomer tekengeld ophalen.quote:
Volgens het altijd betrouwbare Wikipedia heeft hij 38 keer gescoord voor Ajax en kostte hij 17.9 miljoen euro.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 miljoen per goal kostte hij, fuck
Ik dacht 29 goals, dan transfer plus salariskosten even voor het rekengemak op 29 miljoen gezet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens het altijd betrouwbare Wikipedia heeft hij 38 keer gescoord voor Ajax en kostte hij 17.9 miljoen euro.
Hij kostte ¤ 471052,63 per doelpunt.
Z'n rol in de kleedkamer moet je natuurlijk niet onderschatten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens het altijd betrouwbare Wikipedia heeft hij 38 keer gescoord voor Ajax en kostte hij 17.9 miljoen euro.
Hij kostte ¤ 471052,63 per doelpunt.
Ik blijf dat echt onverklaarbaar vinden, clubs die toch weer miljoenen betalen voor spelers die al jaren hopeloos aan het falen zijn... Het is een beetje als een vrouw die een relatie aangaat met een man die zijn vorige 3 vrouwen heeft geslagen: Ja maar nu zal het zeker beter gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als er geen club als bijv. Valencia komt dan wacht ie lekker en gaat ie in de zomer tekengeld ophalen.
Denk ik dan.
Z'n salaris valt in elk geval weg, dat is een meevallertje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Devv het volgende:
Ik ben blij als hij weg is. Dan kan Ajax dat hoofdstuk ook weer afsluiten. Het kan mij allang niet meer boeien dat hij straks misschien voor niets de deur uit loopt.
Ik neem aan dat de rest al afgeschreven is, een dure les, kijken hoelang het duurt voor er weer zo'n les voorbij komtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Z'n salaris valt in elk geval weg, dat is een meevallertje.
Bij de eerstvolgende trainerswissel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de rest al afgeschreven is, een dure les, kijken hoelang het duurt voor er weer zo'n les voorbij komt
Eriksen heeft ook een aardig lichaam hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij groeit fysiek ook goed zeg. Geen fysiek zoals aisatti of eriksen
Dit jaar nog 3,2 miljoen volgens mij. Dan is alles afgeschreven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de rest al afgeschreven is, een dure les, kijken hoelang het duurt voor er weer zo'n les voorbij komt
Ik denk dat het wat langer duurt of er moet een coup komen mocht Cruijff wegvallenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende trainerswissel.
Lekker dichtbij voor mij (150m max)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als vitesse - Ajax niet in de ArenA mag, dan doen we het toch in het Olympisch Stadion
In de opportunistische voetbalwereld? Gaat sneller dan je denkt, waarde Taradoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat langer duurt of er moet een coup komen mocht Cruijff wegvallen
En pre- en afterparty bij Taradoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker dichtbij voor mij (150m max)
Heuj dan woon je dichtbij verschillende Ajax voetballersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker dichtbij voor mij (150m max)
Terwijl de Ajax supporters zelf de laatste jaren best wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]Daar wint Ajax meestal, zal nog moeilijk worden voor Vitesse omdat geen enkele burgemeester zin heeft in Ajax, misschien Zwolle.
Rotterdam, Utrecht acht ik uitgesloten net als Nijmegen vanwege Vitesse
Jullie zijn van harte welkom in het Jan Lammers stadion.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht zal ook geen optie zijn, Nijmegen ook niet.
Dan maar gewoon die danceparty aflasten. Kutgeval.
Voetbal ----> Feesten
Kijken of je dat nog zegt over 7 jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetbal ----> Feesten
Desnoods doen we het in het failliete Apeldoornquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jullie zijn van harte welkom in het Jan Lammers stadion.
Of gewoon ergens op een pannaveldje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Desnoods doen we het in het failliete Apeldoorn
Op een cruijff courtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of gewoon ergens op een pannaveldje.
Mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo heet het Cruijff court hier in de buurt.
Dat vind ik zo'n treurigheid, die Cruijffcourts. En achterlijk duur als je die één wil aanleggen in je gemeente.quote:
Ene oor in.. Andere oor uit. Zo zal het altijd blijven gaan als je de beste bent van Nederland. Ik zie het altijd als jaloezie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, KNJB enzo, dat soort kwalen. En als hun het overkomt dan is het normaal. Frustrating
Maar is het dan een uit, of thuiswedstrijd, of neutraal dus 50/50 met supporters ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
De KNVB weer met hun regelsals Vitesse het in de Arena wil doen wat is daar dan op tegen
Dat klopt wel ja, maar ik moet zeggen dat ik al een tijdje geen speler meer gezien hebquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heuj dan woon je dichtbij verschillende Ajax voetballers(Als ik de ooggetuige verslagen van mijn broer mag geloven die ook 150m van het Olympische Stadion woont
)
Als het goed is woont onze favoriete Deen met uitzicht op het Olympische stadion. In de luxe nieuwbouw waar ook een zwembad in het gebouw zit enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar ik moet zeggen dat ik al een tijdje geen speler meer gezien heb
Ja dat klopt, die heb ik ook weleens gezien maar de laatste tijd niet, Heitinga als hij er is zie je wat vaker omdat die zijn hond uitlaat. Lindgren kwam je ook nog weleens tegen toen die er woonde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als het goed is woont onze favoriete Deen met uitzicht op het Olympische stadion. In de luxe nieuwbouw waar ook een zwembad in het gebouw zit enzo
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetbal ----> Feesten
Hoezo? Laat Vitesse het lekker regelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Treurig als je je voetbalstadion niet kan gebruiken om te voetballen omdat je verhuurder andere plannen heeft. Ik vind eigenlijk dat de KNVB daar nog een hele dikke boete op moet geven. Blij dat wij een eigen stadion hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Laat Vitesse het lekker regelen.
Ons probleem niet.
Maar geen eigen grond...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Treurig als je je voetbalstadion niet kan gebruiken om te voetballen omdat je verhuurder andere plannen heeft. Ik vind eigenlijk dat de KNVB daar nog een hele dikke boete op moet geven. Blij dat wij een eigen stadion hebben.
Tja, boeiend. Wij hebben tenminste eigen toiletpotten om in te schijten, kunnen maar weinig clubs in Nederland zeggen.quote:
Het kan in ieder stadion gebeuren, dit is gewoon een domme fout van Vitessequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, boeiend. Wij hebben tenminste eigen toiletpotten om in te schijten, kunnen maar weinig clubs in Nederland zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |