Waarom zou hij dan zijn contract 1 jaar verlengen? Z'n huidige contract loopt al tot het WK.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zou zijn contract met 1 jaar moeten verlengen en tot het WK bij Ajax blijven
Salaris moet je er ook bijrekenen he... (Tenzij Sneijder zegt dat hij flink wil inleveren, maar dat lijkt niet het geval.) Hij is zeker geen koopje als je vermoedt dat het een mislukking wordt, en blijkbaar vermoeden de Europese topclubs dat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 milj...is een koopje voor United oid man. Hij wilt zelf ook heel graag, heeft RvP, niet echt zn beste vriend, op no.1 gezet bij beste spelers FIFA>
Omdat Ajax niet zal accepteren dat hij gratis de deur uitlooptquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan zijn contract 1 jaar verlengen? Z'n huidige contract loopt al tot het WK.
10 miljoen is niet veel zeker voor een PL club, wat tekengeld erbij en gewoon een salaris zoals Rooney en RvP ook pakken, lijkt mij zeker haalbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Salaris moet je er ook bijrekenen he... (Tenzij Sneijder zegt dat hij flink wil inleveren, maar dat lijkt niet het geval.) Hij is zeker geen koopje als je vermoedt dat het een mislukking wordt, en blijkbaar vermoeden de Europese topclubs dat.
Wat wil Ajax doen dan? Hem verplichten naar een andere club te gaan? Als Eriksen niet wil, mag hij gewoon zijn contract uitdienen hoor. Op de bank zetten zal in het geval van Eriksen erg lastig worden. Hij is je beste speler, onvervangbaar, en het is erg slecht voor je reputatie als opleider van talent. Nogal anders dan bij Greg dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet zal accepteren dat hij gratis de deur uitloopt
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat wil Ajax doen dan? Hem verplichten naar een andere club te gaan? Als Eriksen niet wil, mag hij gewoon zijn contract uitdienen hoor. Op de bank zetten zal in het geval van Eriksen erg lastig worden. Hij is je beste speler, onvervangbaar, en het is erg slecht voor je reputatie als opleider van talent. Nogal anders dan bij Greg dus.
Ik denk dat Eriksen komende zomer verkocht wordt, omdat zowel hij als Ajax dat wil. Hoe dichterbij 31 augustus komt, hoe meer Ajax zal moeten dalen in prijs. Mocht de juiste club voor Eriksen er niet bij zitten, dan zal hij zijn contract uitdienen en gratis de deur uitlopen (en een flinke tekenbonus opstrijken).quote:
Het is of het één of het ander, als hij niet verlengt dan moet hij wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Eriksen komende zomer verkocht wordt, omdat zowel hij als Ajax dat wil. Hoe dichterbij 31 augustus komt, hoe meer Ajax zal moeten dalen in prijs. Mocht de juiste club voor Eriksen er niet bij zitten, dan zal hij zijn contract uitdienen en gratis de deur uitlopen (en een flinke tekenbonus opstrijken).
Ik denk in ieder geval niet dat hij z'n contract met een jaar zal verlengen met als gevolg dat hij zich meer afhankelijk maakt van de club en tekenbonus misloopt (mocht hij dan toch tot 2014 willen wachten).
Hoezo, moet? Hij heeft toch een contract? Juridisch gezien moet hij in ieder geval niets. Het enige wat Ajax kan doen is dreigen hem op de bank te zetten, maar ik vraag me af of ze dat durven (en of dat verstandig is).quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is of het één of het ander, als hij niet verlengt dan moet hij weg
Ajax heeft dan toch geen keus je kan toch niet 10 miljoen+ weg gooien, dus moetquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo, moet? Hij heeft toch een contract? Juridisch gezien moet hij in ieder geval niets. Het enige wat Ajax kan doen is dreigen hem op de bank te zetten, maar ik vraag me af of ze dat durven (en of dat verstandig is).
mickeyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:05 schreef TJV het volgende:
Sulejmani heeft gescoord; 20 miljoen geboden.
bazenopstellingquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:23 schreef tammepiet het volgende:
Ajax II - Eindhoven met Bazoer.
[ afbeelding ]
twitter:Lorenzoebecilio twitterde op donderdag 10-01-2013 om 12:04:44Ingecheckt en al.. This gonna be a long flight, first stop kiev en then donetsk, looking forward 2 my new club. Bless reageer retweet
twitter:Lorenzoebecilio twitterde op donderdag 10-01-2013 om 15:56:53Aangekomen in kiev, nu 5 uurtjes wachten op mijn vlucht naar donetsk.. Take care everyone! reageer retweet
Met een beetje mentaliteit had hij nog bij Ajax gezeten, dus hij krijgt wat hij verdientquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wens Ebecilio oprecht veel succes. Jammer dat het in zo'n kutcompetitie is.
Er is geen deadline voor die EL finale?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten het verbouwen, want die noodtribunus zien er ook niet uut. En nieuwe stoeltjes ...waarom verspreid over 2013/2014, kan in de zomerstop makkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan met de leveringen te maken hebben van de fabrikant, die kan nu gespreid leverenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten het verbouwen, want die noodtribunus zien er ook niet uut. En nieuwe stoeltjes ...waarom verspreid over 2013/2014, kan in de zomerstop makkelijk.
Omdat Muse (en wellicht nog wel andere superacts) in de zomerstop in de Arena speeltquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten het verbouwen, want die noodtribunus zien er ook niet uut. En nieuwe stoeltjes ...waarom verspreid over 2013/2014, kan in de zomerstop makkelijk.
En zuid is wel lastig, moet je het veld verlagen als je de tribunes door wilt rekken naar het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |