Die match staat ook me ook nog bij als.gisteren. Weet nog dat ik die nacht niet in slaap kwam ivm de adrenaline.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk moeten uitbreiden en de kaartjes goedkoeper moeten maken, krijg je wedstrijden a la Ajax- DInamo Kiev qua publiek
Toen speelde zelfs Enoh een puike partijquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Die match staat ook me ook nog bij als.gisteren. Weet nog dat ik die nacht niet in slaap kwam ivm de adrenaline.
Triest als hij dat gaat doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder waarschijnlijk naar Galatasaray
Hoop voor hem dat er toch meer clubs interesse hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder waarschijnlijk naar Galatasaray
Hij heeft toch al geld zat. In zijn positie zou ik liever voor een mooie club spelen ook al betalen ze minderquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan hem geen ongelijk geven voor 12 mil in 2 jaar
Ik voel me echt depri dat de TUrkse clubs gewoon groter zijn dan onzequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je in zijn positie staat denk je daar heel anders overquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft toch al geld zat. In zijn positie zou ik liever voor een mooie club spelen ook al betalen ze minder
8quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze willen hem voor 10 miljoen overnemen en betalen hem 4 miljoen per jaar las ik in het laatste bericht.quote:
Ik denk dat ie gewoon niet gewild is. Presteert sinds 2010 eigenlijk slecht, verhalen over niet afgetraind zijn, etc. Dan is het financiële risico dat je neemt op een speler op leeftijd gewoon te groot voor Europese topclubs, die toch ook wat meer op de centen moeten letten deze jaren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:15 schreef Pedroso het volgende:
Zonde van Sneijder, hij gaat nu definitief de vergetelheid in. Bij Galatassaray zal ie geen internationale prijzen gaan pakken (zelfs niet in de buurt) en is ook geen aansprekende competitie.
Maar ja, Yolanthe wil waarschijnlijk naar de club waar ie het meeste verdiend.
10 milj...is een koopje voor United oid man. Hij wilt zelf ook heel graag, heeft RvP, niet echt zn beste vriend, op no.1 gezet bij beste spelers FIFA>quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet gewild is. Presteert sinds 2010 eigenlijk slecht, verhalen over niet afgetraind zijn, etc. Dan is het financiële risico dat je neemt op een speler op leeftijd gewoon te groot voor Europese topclubs, die toch ook wat meer op de centen moeten letten deze jaren.
Die merken wel dat ze verkeerde keuze gemaakt hebben en zichzelf te serieus genomen heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoor wel dat Assaidi het geweldig naar zijn zin heeft in Engeland! Al 3 hele invalbeurten gehad die jongen.
Zou me van hem tegenvallen als hij naar Turkije gaat, maar ik denk toch het Tottenham wordtquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 milj...is een koopje voor United oid man. Hij wilt zelf ook heel graag, heeft RvP, niet echt zn beste vriend, op no.1 gezet bij beste spelers FIFA>
Tottenham gaat de nieuwe Sneijder al halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou me van hem tegenvallen als hij naar Turkije gaat, maar ik denk toch het Tottenham wordt
Wie mag dat zijn, Eriksen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tottenham gaat de nieuwe Sneijder al halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |