Maar wie heb je daarna? Stel blessure voor Moisander, Veltman die het toch niet redt... Dan zou je zonder vervanger wel met een probleem zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
heitinga terughalen is natuurlijk fantastisch, alleen heeft het nou echt nut? wie moet hij vervangen? toby? frank zegt dat veltman er klaar voor is, dus dan ondermijn je je eigen plan met de jeugd. moisander vervangen zou ook niet echt logisch zijn. die is van de zomer gekocht..
Prachtige beelden toch, kan alleen bij Ajaxquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Directeur marketing zit in Brazilië te voetvolleyen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef MrStock het volgende:
Neem aan dat Bergkamp achter is gebleven in Nederland?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is nog onderweg![]()
![]()
Heracles kan ook nogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ook Doetinchem wijst Vitesse af.
Van rhijn, bazoer, blind, sporkslede en boilesen kunnen allemaal centraal. Ik denk dat een poulsen dat ook kan, als noodverband.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wie heb je daarna? Stel blessure voor Moisander, Veltman die het toch niet redt... Dan zou je zonder vervanger wel met een probleem zitten.
Niet dat ik sta te springen voor Heitinga. 3 miljoen, hoog salaris, wordt niet meer beter.
De Jong moet er wel in hoor wmb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:40 schreef blackAFCA het volgende:
![]()
Zal Ajax nog wat halen deze winter of gaan we met deze groep door?
Beste opstelling imo:
Fischer - Babel - Lukoki
Eriksen - Serero
Schöne
Boilesen/Blind - Moisander - Alderweireld - Van Rhijn
Vermeer
Z'n enige wapen is z'n snelheid. Matige voorzet en ziet het spel soms heel erg slecht.quote:
Ik zet mijn geld op Tilburg. Jammer dat het niet in het buitenland mag, dan was Brussel wel leuk geweest. Combi-Fyra.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ook Doetinchem wijst Vitesse af.
1 van de weinige spelers die onvoorspelbaar is. Lang niet alles lukt, maar zorgt wel voor dreiging. ik zou hem er ook inzetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Z'n enige wapen is z'n snelheid. Matige voorzet en ziet het spel soms heel erg slecht.
Er zit wel talent in maar ik vind het absoluuut geen zekerheidje
Ten eerste heb ik vertrouwen in Frank. Als Boerrigter de voorkeur krijgt op rechtsbuiten, terwijl dat niet zijn positie is en hij een stuk ouder is dan Lukoki, dan is er iets mis. Daarnaast heeft hij een te laag rendement in de wedstrijden die hij dan wel speelt. Zijn type speler zou veel meer assists moeten hebben.quote:
Onvoorspelbaar als in dat je niet van tevoren weet of zijn voorzet te kort of te lang is?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de weinige spelers die onvoorspelbaar is. Lang niet alles lukt, maar zorgt wel voor dreiging. ik zou hem er ook inzetten.
Bazoer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van rhijn, bazoer, blind, sporkslede en boilesen kunnen allemaal centraal. Ik denk dat een poulsen dat ook kan, als noodverband.
Moet dat nou ? Vermeer een prima gozer en doet het uitstekend dit jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Babel--------Siggy--------Boer/Lukoki
-----------------------De jong---------------
--------Eriksen------------------------------
------------------Bocarra--------------------
-------------------------------------------------
--Blind----Moisander--Toby---Rhijn--
---------------Vliegnede aap------------
Eensch. Alleen Boccara kan ik nog niet over oordelen en ik zie toch liever een keeper op doel dan een ieder personage uit de Wizard of Oz.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Babel--------Siggy--------Boer/Lukoki
-----------------------De jong---------------
--------Eriksen------------------------------
------------------Bocarra--------------------
-------------------------------------------------
--Blind----Moisander--Toby---Rhijn--
---------------Vliegnede aap------------
Was een grapje man, ik vind vermeer een prima gozer, maar niet echt een geweldige keeper.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet dat nou ? Vermeer een prima gozer en doet het uitstekend dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |