Ja de mijn is ook altijd laat; maar ik ga na het werk even kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef RenRen- het volgende:
Thanks BubsMjn kruidvat is namelijk altijd heel laat met dingen en ik wou even op hun facebookpage schrijven
Ik heb geen stress, het is gewoon jammerquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
zo velen minder stress als je niet hoeft te bloggen over je nagellak
Eigen lightbox maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een zoya ornate holo op gedaan maar ik denk dat ik pech heb al is goeden foto's wil
Wat voor lamp heb jij danquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet aan daglicht. Daglicht is overrated![]()
zijn die WIT?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
LED lampen van de IKEA. Ik gebruik ook nooit daglicht!
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
dit ja,je kunt zien dat het met zulk licht gedaan wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.
Daglicht is ook grif onmogelijk als je gewoon werkt overdag
Ja precies. Ik moet nog een goeie lamp vinden ook die de kleur wat beter vast legt. Maar idd het kan niet tippen aan daglicht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.
Daglicht is ook grif onmogelijk als je gewoon werkt overdag
Ja maar je hebt geel en wit. Ik ben altijd gele lampen aangesmeerd als ik om witte lampen vroegquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kun je wel een beetje corrigeren met witbalans en photoshop.
Ook als je overdag de tijd hebt is het in de winter best onmogelijk om goede foto's te makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies. Ik moet nog een goeie lamp vinden ook die de kleur wat beter vast legt. Maar idd het kan niet tippen aan daglicht.
Maar dat is in de winter (voor mij en velen) soberso onmogelijk
welke?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Loqi het volgende:
moggel!
Ik ga zo A-england falen![]()
Ik maak ook altijd fotos met daglicht, daarom zijn ze soms wat donkerder
Weet ik, daar heb je dus witbalans voor, die kun je instellen op bijvoorbeeld kunstlicht, en dan filtert hij wat geel eruit, of je pakt een wit papiertje en je zegt tegen je camera "Dit is wit", dan zegt hij "okeuh", en dan filtert hij de kleur van het licht er zoveel mogelijk uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je hebt geel en wit. Ik ben altijd gele lampen aangesmeerd als ik om witte lampen vroeg
Ik wil oook. Maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Loqi het volgende:
moggel!
Ik ga zo A-england falen![]()
Ik maak ook altijd fotos met daglicht, daarom zijn ze soms wat donkerder
Ik heb niet zo'n fancy camera waar dat kan volgesn mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik, daar heb je dus witbalans voor, die kun je instellen op bijvoorbeeld kunstlicht, en dan filtert hij wat geel eruit, of je pakt een wit papiertje en je zegt tegen je camera "Dit is wit", dan zegt hij "okeuh", en dan filtert hij de kleur van het licht er zoveel mogelijk uit
zelfs mijn telefooncamera kan datquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fancy camera waar dat kan volgesn mij
Hoe moet die instelling heten dan, dan ga ik zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs mijn telefooncamera kan dat
She walks in beautyquote:
You sure? Ik denk je misschien niet zelf een witbalans kunt instellen maar ik denk wel dat je die optie hebt...... ergens.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fancy camera waar dat kan volgesn mij
Witbalansquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe moet die instelling heten dan, dan ga ik zoeken
Whitebalance, misschien zit het ergens in je menu gestoptquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe moet die instelling heten dan, dan ga ik zoeken
laatste 4 heb ik alquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
She walks in beauty
Saint George
Dragon
Galahad
Ascalon
![]()
ik hb wel een daglichtlamp op de badkamer, maar omdat die zo hoog hangt is dat voor nagelfotos niet nuttig
wel voor make-up
ga dan even van de auto-funcvtie af ermahgerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het staan maar ik kan het niet selecteren dafuq
Dan zit je denk ik in de auto-modusquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het staan maar ik kan het niet selecteren dafuq
Ja, ik had het gevonden maar dan krijg ik dus foto's waar ik korrels kan tellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga dan even van de auto-funcvtie af ermahgerd
ISO lager zetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik had het gevonden maar dan krijg ik dus foto's waar ik korrels kan tellen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef RenRen- het volgende:
WAAROM DOET MIJN TABLET HET NIET
Had ik hem gewoon ondersteboven
Ik snap het ook alleen maar omdat ik een cursus volg nu, hiervoor zat ik ook van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even proberen. Ik neem dus altijd de autostand omdat ik er de ballen van snap
kom eens een middagje hier langsquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even proberen. Ik neem dus altijd de autostand omdat ik er de ballen van snap
Die zijn wit ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je hebt geel en wit. Ik ben altijd gele lampen aangesmeerd als ik om witte lampen vroeg
dan kan ik vast welquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
mir, als ik vandaag te horen krijg dat ik mn tentamen heb gehaald kan ik volgende week donderdag
Welke lamp heb jij van Ikea? Gewone standaard witte led lamp?quote:
Ik zie nooit iets raars eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Vinden jullie mijn foto's zo niet kleurecht dan? Ik doe er toch behoorlijk mijn best op ze zo goed mogelijk te matchen!
Ik wel hoor....quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Vinden jullie mijn foto's zo niet kleurecht dan? Ik doe er toch behoorlijk mijn best op ze zo goed mogelijk te matchen!
Dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60172201/
Warmwit, dat wel. Maar dat corrigeer ik idd met witbalans in de camera.
ik vind je foto's wel kleurecht hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Debsterr het volgende:
hebbie post al gespiekt voor morgen? vanavondquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Debsterr het volgende:
jonge niet meteen gaan overdrijven moppie, je foto's zijn haske mooi. MAAR. Je ziet wel dat ze onder een lamp zijn genomen. Dat is niet erg, maar je ziet het wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Zie je hier ook toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge niet meteen gaan overdrijven moppie, je foto's zijn haske mooi. MAAR. Je ziet wel dat ze onder een lamp zijn genomen. Dat is niet erg, maar je ziet het wel.
Zo bedoel ik het toch ook helemaal nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd, ik zeg ook niet dat debs de enige is!
Laat maar, ik zeg gewoon nooit meer iets
Behalve als je fulltime baan bloggen isquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Normale mensen met een fulltime baan hebben geen tijd om heel de dag te wachten tot het licht perfect is slotje opgelost.
Ja das ook balen inderdaad, als je dan op je eigen nagels ook zoiets verwacht en het is toch net ff andersquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
swatches van fashion polish gebruik ik bijvoorbeeld niet eens meer als referentie, die foto's zijn namelijk TE perfect
+1quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
en wederom ben ik blij dat ik geen nagelblog heb, ik laat deze taak nobel aan anderen over. Kost me veel te veel tijd
Nee ik vroeg het me gewoon af! Want ik wil wel zulks een perfect mogelijke foto'squote:Op woensdag 9 januari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge niet meteen gaan overdrijven moppie, je foto's zijn haske mooi. MAAR. Je ziet wel dat ze onder een lamp zijn genomen. Dat is niet erg, maar je ziet het wel.
JA! Ik de jouwe ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
hebbie post al gespiekt voor morgen? vanavond
ik vond jouwe echt zo mooi![]()
Ja maar vrijwel nooit iets met de kleur eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind je foto's wel kleurecht hoor.
doe je nog ff fotosoepen erna? ik neem aan van wel
Nee duh, jij hebt andere dagbestedingenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
en wederom ben ik blij dat ik geen nagelblog heb, ik laat deze taak nobel aan anderen over. Kost me veel te veel tijd
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef Loqi het volgende:
tis wel echt zo kut om fotos te maken met je linkerhandkrijg het niet scherp
Wel knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen, ik heb zelfs met goed daglicht nog dat ik ermee klooi op het einde, gewoon omdat ik wel wil dat de kleur kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar vrijwel nooit iets met de kleur eigenlijk. Heb erg lang gepield met de instellingen van de camera
. Zou nu wel een macro lens willen zodat ik wel m'n dslr kan gebruiken (heb nu een compactje wat ik gebruik voor nagelfoto's).
je hebt toch geen macro lens nodig daarvoor?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar vrijwel nooit iets met de kleur eigenlijk. Heb erg lang gepield met de instellingen van de camera
. Zou nu wel een macro lens willen zodat ik wel m'n dslr kan gebruiken (heb nu een compactje wat ik gebruik voor nagelfoto's).
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het verstandig om te gaan wii fitten met spierpijn in mn benen?
ga nou!! je had al klaar kunnen zijn!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je gister ook al flink bezig bent geweest, is een rustdagje voor je spieren niet verkeerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat ik altijd geleerd heb dat je niets moet forceren en dat je niet voor niets spierpijn hebtquote:
Met m'n huidige lenzen lukt het in ieder geval niet echt (kitlens en telelens met macrostand).quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt toch geen macro lens nodig daarvoor?
gebruik je wel een statief?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met m'n huidige lenzen lukt het in ieder geval niet echt (kitlens en telelens met macrostand).
Dan ga je toch iets doen wat niet zo belastend is?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik altijd geleerd heb dat je niets moet forceren en dat je niet voor niets spierpijn hebt
je kunt de rustige yoga oefeningen pakkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik altijd geleerd heb dat je niets moet forceren en dat je niet voor niets spierpijn hebt
Ja true, ik heb gisteren wel een beetje mongolenveel gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt de rustige yogas oefeningen pakken
Hmmz nee haha, niet voor de dslr iig. Geen idee of m'n cheapy statief van de compact ook past!quote:
tuurlijk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmz nee haha, niet voor de dslr iig. Geen idee of m'n cheapy statief van de compact ook past!
Heeft macro niet een heel groot diafragma? Dan is het toch wel te doen? Of is het omdat het zo dichtbij is dat al je bewegingen enorm worden vergroot?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk!
Maar een macrofoto schieten met een DSLR van je handen zonder goed licht en statief is een haast onmogelijke opgave, daar gaat een macrolens je niet bij helpen.
omdat het zo dichtbij is heb je veel meer licht nodig dan normaal om scherpe foto's te krijgen. doordat er minder licht is wordt je sluitertijd langer en dus wazige foto's zonder statiefquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heeft macro niet een heel groot diafragma? Dan is het toch wel te doen? Of is het omdat het zo dichtbij is dat al je bewegingen enorm worden vergroot?
Geen megadiafragma dus? Dat dacht ik, vandaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
odig dan normaal om scherpe foto's te krijgen. doordat er minder licht is wordt je sluitertijd langer en dus wazige foto's zonder statief
En meestal passen statiefjes op alle denkbare camera'squote:Op woensdag 9 januari 2013 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga het eens met statief proberen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bij GLOW Eindhoven wordt de stad altijd overgenomen door een buitenaards volk. Ik noem ze "the Tripod people". Het is best een wonderlijk gezicht.
Oh gaafquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ook hierheen
http://www.amsterdamexpo.nl/nu-te-zien/
mijn ouders nemen mijn oma daar ook mee naar toe, oma is helemaal Egyptofiel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ook hierheen
Dat is toch juist leuk voor je oma dat ze hier nu weer heen gaat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ouders nemen mijn oma daar ook mee naar toe, oma is helemaal Egyptofiel.
Ik: Je weet dat oma al eens naar de tentoonstelling van de ECHTE schatten van toetanchamon is geweest?
Mama: .....
Papa: Dat is twintig jaar geleden, dat weet ze vast niet meer!
Ik:
Je weet dat dit alleen maar replica''s zijn he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk voor je oma dat ze hier nu weer heen gaat?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ouders nemen mijn oma daar ook mee naar toe, oma is helemaal Egyptofiel.
Ik: Je weet dat oma al eens naar de tentoonstelling van de ECHTE schatten van toetanchamon is geweest?
Mama: .....
Papa: Dat is twintig jaar geleden, dat weet ze vast niet meer!
Ik:
Ja dus? Zoals je pa al zegt het is 20 jaar geleden, voor die oudjes is het toch een leuk tripje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat dit alleen maar replica''s zijn he?
tof!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ook hierheen
Je kunt meeeheeee!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof!
en amsterdam licht festival lijkt me ook al zo leuk
ik moet vanavond naar de rode loper van les Miserables, ik heb een beetje een aversie jegens rode lopers ontwikkeld![]()
naja, ik vond het een beetje mafquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dus? Zoals je pa al zegt het is 20 jaar geleden, voor die oudjes is het toch een leuk tripje?
het klinkt saai.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik zit te kijken bij musea in Rotterdam.
Wat moet ik me voorstellen bij een belasting & douane-museum?
Nee maar toch, zo snel zal ze bij die echte niet nog een keer komen en ik kan best begrijpen dat ze het leuk vind om toch weer zoiets te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik vond het een beetje maf
En het is geen demente bloemetjesjurkbejaarde he, mijn oma is vele malen intelligenter dan ik ben (allee, dat is geen kunst, maar dan nog)
klinkt niet heel spannend iigquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:55 schreef RenRen- het volgende:
Voglens mij kun je bij je entree al je inkomsten van 2012 inleveren en bij de uitgang wordt je het land uit gezetquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:55 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voglens mij kun je bij je entree al je inkomsten van 2012 inleveren en bij de uitgang wordt je het land uit gezet
LOLquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voglens mij kun je bij je entree al je inkomsten van 2012 inleveren en bij de uitgang wordt je het land uit gezet
ik ben toen met oma naar de tentoonstelling over Akhenaten / Achnaton geweest in Leiden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar toch, zo snel zal ze bij die echte niet nog een keer komen en ik kan best begrijpen dat ze het leuk vind om toch weer zoiets te doenhet schijnt ook echt heel tof te zijn!
Ik wil ook naar egypte
Is ook! MAar ik wil ook die piramides zien enzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben toen met oma naar de tentoonstelling over Akhenaten / Achnaton geweest in Leiden.
Egypte schijnt zwaar overrated, je mag toch nergens meer in tegenwoordig en het stikt de moord van de toeristen en de bijbehorende uitbuiterij
Ik denk dat je meer hebt aan een museum met een goede Egyptologische afdeling
Oh vet, ga ik doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:58 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Je kan er origami leren!
http://www.bdmuseum.nl/agenda/workshop-knutselen-met-doerak-14/
Ja preciesquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het ook doen, alleen maar omdat het kan![]()
![]()
Hier nu ook wel, maar 2 uur geleden was het echt enorm donkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:59 schreef Dwyn het volgende:
Het gaat hier best aardig voor het raam met foto's maken
tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:55 schreef RenRen- het volgende:
Oeh leuk on te wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
wij gingen ook ergens heen.
Oh ja.
Zaterdag zijn de oude fabriekspanden van Philips op Strijp-S eenmalig voor publiek open, wilde daar eens gaan kijken.
dat is kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik was dus in Praag met bleiblei. En we hadden nog een middag over, en we wisten niet wat we konden doen. Toen zag bb in het reisgidsje dat ze een techniekmuseum hadden. We kwamen alleen net daar vlakbij vandaan en we moesten dus 5 kilometer teruglopen.
Anyway, voor hem had ik dat wel overdus we lopen die 5 kilometer terug, IS DAT GRAFTAKKENMUSEUM DICHT
en er was wel een landbouwmuseum wat open was maar daar wilden we niet heen.
Dit was mijn verhaal, gr gr
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik was dus in Praag met bleiblei. En we hadden nog een middag over, en we wisten niet wat we konden doen. Toen zag bb in het reisgidsje dat ze een techniekmuseum hadden. We kwamen alleen net daar vlakbij vandaan en we moesten dus 5 kilometer teruglopen.
Anyway, voor hem had ik dat wel overdus we lopen die 5 kilometer terug, IS DAT GRAFTAKKENMUSEUM DICHT
en er was wel een landbouwmuseum wat open was maar daar wilden we niet heen.
Dit was mijn verhaal, gr gr
http://www.strijp-s.nl/nieuwsartikel/toon/open-dag-anton-gerardquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh leuk on te weten
voor als we uitgewinkeld zijn
Auch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:03 schreef Dwyn het volgende:
Wij zijn ook eens naar Versailles gereisd om erachter te komen dat ding op maandag dicht was.
aahhhh maar dat had je kunnen weten!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:03 schreef Dwyn het volgende:
Wij zijn ook eens naar Versailles gereisd om erachter te komen dat ding op maandag dicht was.
Tja, ik weet het ook niet. Misschien stond het er niet bij in het boekje. Het is al weer zo'n zes jaar geleden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aahhhh maar dat had je kunnen weten!!
Wel extreem irritant als het je gebeurt
Ja echt hequote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook weer naar Versailles. Dat was zo gaaf.
Ooh dat gaat over de lofts. Laat maar, wordt ik alleen maar jaloers op die mensen die er mogen wonenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.strijp-s.nl/nieuwsartikel/toon/open-dag-anton-gerard
het is een soort universele kennis dat musea en andere bezienswaardigheden op maandag dicht zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet. Misschien stond het er niet bij in het boekje. Het is al weer zo'n zes jaar geleden.
[..]
Ja echt he
En zo groot. Niet normaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet. Misschien stond het er niet bij in het boekje. Het is al weer zo'n zes jaar geleden.
[..]
Ja echt he
Oh, ik had zo'n trip, dat scheelt. Alles zat erbij in, het is wel irritant als je steeds uit je weg moet om weer een nieuw kaartje te kopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond versailles ook overrated, maar misschien was dat wel omdat je overal voor moest betalen. Ik vind betalen niet erg, maar geef dan 1 prijs voor alles, niet een apart ticket voor vleugel B, C en D en tuin X, Y en Z
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een soort universele kennis dat musea en andere bezienswaardigheden op maandag dicht zijn
ja ik was met vriendinnen (vrijgezellenfeestje) en de zus van de bruid woonde daar om de hoek, dus uiteindelijk zijn we gewoon gaan picknicken in de gratis toegankelijke tuinenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En zo groot. Niet normaal
[..]
Oh, ik had zo'n trip, dat scheelt. Alles zat erbij in, het is wel irritant als je steeds uit je weg moet om weer een nieuw kaartje te kopen
Daar is het gelukkig ook mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik was met vriendinnen (vrijgezellenfeestje) en de zus van de bruid woonde daar om de hoek, dus uiteindelijk zijn we gewoon gaan picknicken in de gratis toegankelijke tuinen
Mijn moeder zegt dan in zulke gevallen: "Je leeft maar een keer, geef daar nou gewoon -fortuin- aan uit, kan best"quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
we blijven wel hollanders natuurlijk.
DIT!1!!1quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dan in zulke gevallen: "Je leeft maar een keer, geef daar nou gewoon -fortuin- aan uit, kan best"
Ik wil sparen voor mijn school enzo.quote:
Ik was idd aan het wachten tot ze zelf zouden vragen om welk filiaal het gingquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:14 schreef megamandy het volgende:
ht op FB voor de Kruidvat. Ik dacht al, ze weten helemaal niet welke winkel je bedoelden op het laatste zeg je dat zelf dus ook.
Ben benieuwd
Catacomben moet ik ook gaan doen, heb ik niet gedaan de vorige keerquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben voorlopig wel even uit gefrankrijkd. Wat een volk zeg.![]()
Ik vond Versailles en de Catacomben wel erg gaaf.
Aanrader! Wel een redelijke conditie voor nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Catacomben moet ik ook gaan doen, heb ik niet gedaan de vorige keer
Met de bus heen dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aanrader! Wel een redelijke conditie voor nodig.
Je moet ook veel klimmen en beneden is ongeveer 5 km lopen dacht ik. Mijn ma had vooral last op de weg weer naar boven.quote:
5 km. Tering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je moet ook veel klimmen en beneden is ongeveer 5 km lopen dacht ik. Mijn ma had vooral last op de weg weer naar boven.
Oh sorry, 2 km! Heb het even opgezocht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 km. Tering.Gelukkig ga ik aan mijn conditie werken..
Gezelligquote:Vanaf 1786 tot ver in de 19e eeuw is een deel ervan gebruikt als depot om de beenderen van de overvolle kerkhoven in onder te brengen. Deze menselijke resten werden in lege kamers gestort en afgedekt met een netjes gestapelde wand van schedels en botten
wat een baan ook...quote:
Goei busyquote:
Hoi,quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sollicitaties schrijven is na een tijdje echt niet leuk meer. Constant een motivatie verzinnen voor weer een andere baan.![]()
Ik wil gewoon aan het werk ja.
Neem gewoon dezelfde motivatie maar pas een paar dingetjes aan gericht op dat gebied of die baan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sollicitaties schrijven is na een tijdje echt niet leuk meer. Constant een motivatie verzinnen voor weer een andere baan.![]()
Ik wil gewoon aan het werk ja.
Ja, dat doe ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem gewoon dezelfde motivatie maar pas een paar dingetjes aan gericht op dat gebied of die baan.
en dan zeggen ze: we hebben 500 brieven gehad. We nemen deze niet in behandeling omdat het vandaag woensdag is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoi,
Ik wil werk.
Tot op het sollicitatiegesprek!
Kusjes en groetjes,
Fiets
Dan stuur je hem nog een keer op donderdagquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan zeggen ze: we hebben 500 brieven gehad. We nemen deze niet in behandeling omdat het vandaag woensdag is.
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef Dwyn het volgende:
Je loopt ondergronds he op een ongelijk pad.
Ik vind het ook niet veel hoor, maar ik kan wle begrijpen dat voor mensen die slecht ter been zijn het veel is.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nu ontzettend sloom ende langzaam mijn koekje aan het opeten zodat ik er extra lang van kan genieten
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ik beloof mezelf te wachten met het maken van zoeen tosti en het kijken van toffe series tot mn sollicitatiebrief af is.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
spees ik ga nu weg de stad in dus zal ff je mac kwasten oppikken
nee... het wil niet vlotten zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Helpt natuurlijk niet als je op fok blijft hangen
Maar m'n koekje is opDat was m'n snack weer voor vandaag...
Heb nog een appel mee maarja
Wanneer kan je jezelf het beste weer wegen? 's Morgensvroeg?
ermahgerd kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Dwyn het volgende:
a england @aenglandtweets
ATTENTION PLS! Last minute change to make the party bigger and better: EVERY SINGLE SHADE FROM ALL THE ENTIRE COLLECTIONS NOW AT £6! ENJOY ♥
Fuuuuuuu..........quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Dwyn het volgende:
ATTENTION PLS! Last minute change to make the party bigger and better: EVERY SINGLE SHADE FROM ALL THE ENTIRE COLLECTIONS NOW AT £6! ENJOY ♥
godverdomme die samariakloof heeft me bijna gedoodquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:25 schreef megamandy het volgende:
5km is toch niet veel?
Ik zou bijvoorbeeld zo weer de kloof op Kreta willen lopen![]()
misschien moet je je brief wat inkorten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik![]()
maar die paar dingetjes zijn sowieso altijd vier alinea's
quote:Thank you! Payment has been successful.
Your order will be prepared for shipping very soon and you will receive confirmation once it has been dispatched. For any questions, or for further information, please get in touch wih us.
Thank you,
The a-england team
Ja, lijkt mij ook een goed plan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moet je je brief wat inkorten.
zaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Dwyn het volgende:
gaan mijn lakjes ook op de post?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
spees ik ga nu weg de stad in dus zal ff je mac kwasten oppikken
bestaande uit haarzelf en haar kat.quote:
Ja nu moet ik wel weer even gaan kijken of er niet nog een kleur bij zit die ik nog niet heb maar wel wilquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Dwyn het volgende:
Nee, ook ene Carlos ofzo? Stond op Facebook ergens!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bestaande uit haarzelf en haar kat.
maakt op zich niet zo veel uit, als je het maar altijd op hetzelfde tijdstip doet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Helpt natuurlijk niet als je op fok blijft hangen
Maar m'n koekje is opDat was m'n snack weer voor vandaag...
Heb nog een appel mee maarja
Wanneer kan je jezelf het beste weer wegen? 's Morgensvroeg?
d'r manquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ook ene Carlos ofzo? Stond op Facebook ergens!
ow!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ook ene Carlos ofzo? Stond op Facebook ergens!
Maar ze zijn zo goedkoop!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik mag niets kopen in januari, helaas jammer de bammer
mwah, ze zijn nog steeds niet spotgoedkoop, en ik ga mijn belofte niet breken voor een paar euro.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo goedkoop!![]()
+1quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ze zijn nog steeds niet spotgoedkoop, en ik ga mijn belofte niet breken voor een paar euro.
Hmm, kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Dwyn het volgende:
Owjah logisch thxquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maakt op zich niet zo veel uit, als je het maar altijd op hetzelfde tijdstip doet.
's morgens werkt wel het fijnste voor veel mensen, want dan ben je heel licht
Ik weeg ook altijd 's ochtends nadat ik van de wc afkom en voordat ik iets gegeten of gedronken hebquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah logisch thx
Ik wil ook niet falenheb net geld naar spaarrekening verplaatst zodat ik ook niet kan
![]()
Vooral niet na mijn load. *klikt a-england weer weg*
Dit is de eerste keer dat ik die mooi op een foto zie staan eigenlijk, tot nu toe trok die me helemaal niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd zal ik order of the garter ook nog nemen![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik die mooi op een foto zie staan eigenlijk, tot nu toe trok die me helemaal niet.
Maar zei SQ daarstraks niet iets over te perfecte foto's op Fashion Polish?
failquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Anders ga je ff naar Ikea voor een matras wat in het bed van oudste past, omdat zijn huidige (tijdelijke)matras 10 cm te smal is. Kom je terug met een loeizwaar matras...van 10 te smalVerkeerde maat gepakt. Goed bezig Jodokus
wat is daarquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weeg ook altijd 's ochtends nadat ik van de wc afkom en voordat ik iets gegeten of gedronken heb
Ook op een vaste dag altijd. En een tijd lang noteerde ik dat dan ook nog ergens zodat ik het per week kon bijhouden
dan wil je vast niet weten wat ik doequote:Op woensdag 9 januari 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat ik het van mezelf een beetje autistisch vond
Vertelquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wil je vast niet weten wat ik doe
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wil je vast niet weten wat ik doe
Nee want te blauw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd zal ik order of the garter ook nog nemen![]()
[ afbeelding ]
och nee toch, boefje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik weet mijn startgewicht van vorige week ook nog en ik ben vanochtend stiekem op de weegschaal gaan staan maar eigenlijk mag ik vrijdag pas weer.
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och nee toch, boefje!
Je mag best vaker op de weegschaal hoor!
ik weeg twee tot drie keer per dag en ik hou het dagelijks bij in een appje.quote:
Twee tot drie keer per dag? En dan het gemiddelde uitrekenen of wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weeg twee tot drie keer per dag en ik hou het dagelijks bij in een appje.
Ik geef overigens ook ruiterlijk toe dat ik compleet en ongezond geobsedeerd ben door mijn gewicht
nee, ik noteer alleen wat ik 's morgens weeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twee tot drie keer per dag? En dan het gemiddelde uitrekenen of wat?
Ik denk een keer in de drie maanden tijdens het omkleden "Ohja laat ik eens kijken hoeveel ik weeg". En dan weeg ik mij.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik noteer alleen wat ik 's morgens weeg.
Ik weeg ook voor het slapen gaan en heel soms ook nog een keer tussendoor, als ik toevallig toch nakend ben.
En als ik ben gaan sporten (deels spierversterkende oefeningen), dan moet ik mij ook niet de dag erna wegen want dan ben ik altijd zwaarder. En dat is demotiverendquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nog iets wat ik de beginnende afvallers mee wil geven voor het geval zij dat nog niet wisten: de eerste dagen gaan altijd extreem hard naar beneden, dit is echter geen indicatie voor de rest van het afvalverloop. Die eerste kilo's zijn ook geen vet ofzo, maar puur vocht. Over het hoe en waarom zal ik dit topic maar niet vervuilen
Oh dat zegt de wii er ook bij hoor, dat je op een dag zo;n 1kg kan schommelen. Ik verwacht ook geen wonderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nog iets wat ik de beginnende afvallers mee wil geven voor het geval zij dat nog niet wisten: de eerste dagen gaan altijd extreem hard naar beneden, dit is echter geen indicatie voor de rest van het afvalverloop. Die eerste kilo's zijn ook geen vet ofzo, maar puur vocht. Over het hoe en waarom zal ik dit topic maar niet vervuilen
Dat deed mijn moeder ook toen ze gestopt was met roken alleen werd bij haar het getalletje alleen maar hoger vond ze, dus die werd er stiksjaggo van. Want elke 100g erbij (zelfs na het drinken van een glas water of zo) was een teken dat het echt faliekant fout gingquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weeg twee tot drie keer per dag en ik hou het dagelijks bij in een appje.
Ik geef overigens ook ruiterlijk toe dat ik compleet en ongezond geobsedeerd ben door mijn gewicht
oh, dat is een heeeeeel lang verhaal, ik weet de fijne details ook niet. Is vast wel terug te vinden op dieetwebsites enzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat zegt de wii er ook bij hoor, dat je op een dag zo;n 1kg kan schommelen. Ik verwacht ook geen wonderen
Maar waarom is dat dan, ik ben benieuwd
ja je moet dat ook alleen doen als je er nuchter genoeg voor bent idd en je lichaam een beetje kent, anders word je gillend gekquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder ook toen ze gestopt was met roken alleen werd bij haar het getalletje alleen maar hoger vond ze, dus die werd er stiksjaggo van. Want elke 100g erbij (zelfs na het drinken van een glas water of zo) was een teken dat het echt faliekant fout ging
Die is uiteindelijk maar weer begonnen met roken want er hielp echt niks in haar ogen om slank te blijven. Dat ze sinds het stoppen ineens 2x zoveel at en dan met name snoep, daar moesten we het dan verder maar niet over hebben
Ik mag qua gewicht eigenlijk niet klagen, ben de laatste maanden niet echt aangekomen. Alleen is het minder spier en meer vet op dit moment zeg maar, dus de verhouding is wel een beetje veranderdquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Eerste week is altijd idd een extreem WAHOOO moment![]()
Bij mij is het altijd de laatste 2 a 3 kilo's die niet willen meewerken... maar goed. Ik 'mag' verder niet klagen
Heul wel tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
spaceje, er bestaat helemaal niet zoiets als opi ink matte
Dat!! Echt zo frustrerend want dat is bij mij dan net onder de 70 grensquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Eerste week is altijd idd een extreem WAHOOO moment![]()
Bij mij is het altijd de laatste 2 a 3 kilo's die niet willen meewerken... maar goed. Ik 'mag' verder niet klagen
tuurlijk, daar gaat het iedereen om, maar bij een overgewicht van 20-30 kilo is de weegschaal toch een aardige indicatorquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag qua gewicht eigenlijk niet klagen, ben de laatste maanden niet echt aangekomen. Alleen is het minder spier en meer vet op dit moment zeg maar, dus de verhouding is wel een beetje veranderdDus aan het eind van deze week moet ik volgens mij al redelijk goed uitkomen op de weegschaal. Maar echt strak is het allemaal niet en dat wil ik dus wel
![]()
Maar eigenlijk maakt mij het gewicht niet zo superveel meer uit, meer de omtrek van mijn buik en in hoeverre bepaalde kleding straks weer wat beter zit en staat eigenlijk.
Ja das waar. Ik zat een hele tijd terug bijna op de 70 kg, toen voelde ik me wel zwaar klote en was ik ook echt blij met elke kilo die eraf ging jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, daar gaat het iedereen om, maar bij een overgewicht van 20-30 kilo is de weegschaal toch een aardige indicator
Ik zit eroverquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar. Ik zat een hele tijd terug bijna op de 70 kg, toen voelde ik me wel zwaar klote en was ik ook echt blij met elke kilo die eraf ging ja
Het komt allemaal weer goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik zit over de 90.
Maar iemand van 120 kilo zou daar van dromen.
Ik ben benieuwd wanneer Spees Zelda Peach geboren wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ligt incantrix te biggen.
68? Echt..? Jij bent toch kleiner dan ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat!! Echt zo frustrerend want dat is bij mij dan net onder de 70 grens68 is voor mij ideaal maar daar ben ik dus al een tijdje niet geweest want die 2 a 3 plakkilo's
Jij hebt ook wel een íets andere bouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
68? Echt..? Jij bent toch kleiner dan ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |