Ja de mijn is ook altijd laat; maar ik ga na het werk even kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef RenRen- het volgende:
Thanks BubsMjn kruidvat is namelijk altijd heel laat met dingen en ik wou even op hun facebookpage schrijven
Ik heb geen stress, het is gewoon jammerquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
zo velen minder stress als je niet hoeft te bloggen over je nagellak
Eigen lightbox maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een zoya ornate holo op gedaan maar ik denk dat ik pech heb al is goeden foto's wil
Wat voor lamp heb jij danquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet aan daglicht. Daglicht is overrated![]()
zijn die WIT?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
LED lampen van de IKEA. Ik gebruik ook nooit daglicht!
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
dit ja,je kunt zien dat het met zulk licht gedaan wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.
Daglicht is ook grif onmogelijk als je gewoon werkt overdag
Ja precies. Ik moet nog een goeie lamp vinden ook die de kleur wat beter vast legt. Maar idd het kan niet tippen aan daglicht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.
Daglicht is ook grif onmogelijk als je gewoon werkt overdag
Ja maar je hebt geel en wit. Ik ben altijd gele lampen aangesmeerd als ik om witte lampen vroegquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kun je wel een beetje corrigeren met witbalans en photoshop.
Ook als je overdag de tijd hebt is het in de winter best onmogelijk om goede foto's te makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies. Ik moet nog een goeie lamp vinden ook die de kleur wat beter vast legt. Maar idd het kan niet tippen aan daglicht.
Maar dat is in de winter (voor mij en velen) soberso onmogelijk
welke?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Loqi het volgende:
moggel!
Ik ga zo A-england falen![]()
Ik maak ook altijd fotos met daglicht, daarom zijn ze soms wat donkerder
Weet ik, daar heb je dus witbalans voor, die kun je instellen op bijvoorbeeld kunstlicht, en dan filtert hij wat geel eruit, of je pakt een wit papiertje en je zegt tegen je camera "Dit is wit", dan zegt hij "okeuh", en dan filtert hij de kleur van het licht er zoveel mogelijk uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je hebt geel en wit. Ik ben altijd gele lampen aangesmeerd als ik om witte lampen vroeg
Ik wil oook. Maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Loqi het volgende:
moggel!
Ik ga zo A-england falen![]()
Ik maak ook altijd fotos met daglicht, daarom zijn ze soms wat donkerder
Ik heb niet zo'n fancy camera waar dat kan volgesn mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik, daar heb je dus witbalans voor, die kun je instellen op bijvoorbeeld kunstlicht, en dan filtert hij wat geel eruit, of je pakt een wit papiertje en je zegt tegen je camera "Dit is wit", dan zegt hij "okeuh", en dan filtert hij de kleur van het licht er zoveel mogelijk uit
zelfs mijn telefooncamera kan datquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fancy camera waar dat kan volgesn mij
Hoe moet die instelling heten dan, dan ga ik zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs mijn telefooncamera kan dat
She walks in beautyquote:
You sure? Ik denk je misschien niet zelf een witbalans kunt instellen maar ik denk wel dat je die optie hebt...... ergens.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fancy camera waar dat kan volgesn mij
Witbalansquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe moet die instelling heten dan, dan ga ik zoeken
Whitebalance, misschien zit het ergens in je menu gestoptquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe moet die instelling heten dan, dan ga ik zoeken
laatste 4 heb ik alquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
She walks in beauty
Saint George
Dragon
Galahad
Ascalon
![]()
ik hb wel een daglichtlamp op de badkamer, maar omdat die zo hoog hangt is dat voor nagelfotos niet nuttig
wel voor make-up
ga dan even van de auto-funcvtie af ermahgerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het staan maar ik kan het niet selecteren dafuq
Dan zit je denk ik in de auto-modusquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het staan maar ik kan het niet selecteren dafuq
Ja, ik had het gevonden maar dan krijg ik dus foto's waar ik korrels kan tellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga dan even van de auto-funcvtie af ermahgerd
ISO lager zetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik had het gevonden maar dan krijg ik dus foto's waar ik korrels kan tellen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef RenRen- het volgende:
WAAROM DOET MIJN TABLET HET NIET
Had ik hem gewoon ondersteboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |