SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik wacht met smartWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Natuurlijkquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
en nee ik ben vrij serieus, geen SC, het blijft geen feest en ik wil niet gaan noten om reden te geven users te gaan weren04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
In vogelvlucht dan:
- Voorheen lange relaties gehad,
- Ging uit, dus ik zocht de grenzen van vrijheid op. Veel stappen en veel contacten. Liep vaak uit op seks, wat ik niet erg vond. Ik wou niets voor vast dus zo ging het prima
- Nu ben ik bijna klaar met opleiding, toch een beetje denkende over de toekomst, en vastigheid lonkt wel weer.
- Twijfel nog wel een beetje of ik dat wel wil , aan één kant heel graag, aan de andere kant heb ik nu met niemand rekening te houden, ook wel fijn
- Wil ook nog reizen, maar vaste relatie is ook wel fijn.
dubio
Onsamenhangend, sorry![]()
![]()
En ik vraag me dan nog steeds af hoe dat gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:19 schreef Monopoly het volgende:
- Ging uit, dus ik zocht de grenzen van vrijheid op. Veel stappen en veel contacten. Liep vaak uit op seks, wat ik niet erg vond. Ik wou niets voor vast dus zo ging het prima
Je komt in contact met iemand en nodigd na X tijd iemand thuis uit ofzo?Rustig aan.![]()
Ja, je leert iemand kennen, je hebt wat contact over FB of whatsapp. Ik bied dan wel aan om te komen chillen. Filmpje kijken, hapje eten ofzoiets.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik vraag me dan nog steeds af hoe dat gaat.
Je komt in contact met iemand en nodigd na X tijd iemand thuis uit ofzo?
In die tijd rookte ik nog wel wiet, dat was dan ook een mooi iets om te doen als zij dat ook leuk vond.
Niet gewoon hardcore blowen, maar echt wierook aan, van die soulsearching muziek:
En dan een lekker wijntje er bij en de rest gaat vanzelf![]()
![]()
Topic leeft nog en Richard is (weer) terug
!!
Bazig, volgen dit, duidelijk
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Nee, vind elkaar aantrekkelijk, zoenen, beetje verder dan zoenen, geil, dichtstbijzijnde huis en neukenquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik vraag me dan nog steeds af hoe dat gaat.
Je komt in contact met iemand en nodigd na X tijd iemand thuis uit ofzo?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Goddawmn hippiesquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, je leert iemand kennen, je hebt wat contact over FB of whatsapp. Ik bied dan wel aan om te komen chillen. Filmpje kijken, hapje eten ofzoiets.
In die tijd rookte ik nog wel wiet, dat was dan ook een mooi iets om te doen als zij dat ook leuk vond.
Niet gewoon hardcore blowen, maar echt wierook aan, van die soulsearching muziek:
En dan een lekker wijntje er bij en de rest gaat vanzelf
Maar ok dat waren dus geen ONSjes eigenlijk... Het idee van een ONS dat ik heb betekent dat het dezelfde avond nog gebeurt, maar je zorgt gewoon voor een nummertje en je belt iemand / houdt contact op een andere manier en spreekt af.
Klinkt logisch.
Laatste tijd met uitgaan kom ik alleen niemand meer tegen, kan me ook slecht meer interesseren in de dames die daar zijn.Rustig aan.![]()
Iemand mee nemen na het stappen gebeurd ook wel eens hoor.
Zoals Whiskers al zegt: Soms is het zoenen al zo lekker en ben je gewoon opgewonden.
Taxi pakken en naar bed toe![]()
![]()
Nooit meegemaakt, maar ik denk dat het niet echt iets is voor een vrouw om een man uit te nodigen thuis... Ik mis sowieso enige vorm van initiatief (kom er maar in fascination) bij vrouwen met uitgaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vind elkaar aantrekkelijk, zoenen, beetje verder dan zoenen, geil, dichtstbijzijnde huis en neukenRustig aan.![]()
Ik was vroeger ook gewoon bang om met vrouwen te praten bij het uitgaan
Mja ik had op een gegeven moment gewoon schijt aan alles, en de doorslag gaf dat ik op een gegeven moment geen probleem/schaamte meer had met blauwtjes lopen.
Jammer dan, biertje drinken en met iemand anders leuteren. Mensen houden altijd de angst wat ze weerhoudt. Gewoon er op af stappen en praatje maken, probeer het te sturen als het goed klikt en wie weet![]()
![]()
Waarom niet?? Meeste mannen zijn gelukkig geen stalkers! En ik wil slechts een ONS zo nu en dan...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt, maar ik denk dat het niet echt iets is voor een vrouw om een man uit te nodigen thuis... Ik mis sowieso enige vorm van initiatief (kom er maar in fascination) bij vrouwen met uitgaan."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger ook gewoon bang om met vrouwen te praten bij het uitgaan
Mja ik had op een gegeven moment gewoon schijt aan alles, en de doorslag gaf dat ik op een gegeven moment geen probleem/schaamte meer had met blauwtjes lopen.
Jammer dan, biertje drinken en met iemand anders leuteren. Mensen houden altijd de angst wat ze weerhoudt. Gewoon er op af stappen en praatje maken, probeer het te sturen als het goed klikt en wie weetRustig aan.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?Dat is geen vraag, dat gaat vanzelf...+quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je denkt te zwart-wit. Het is de situatie aanvoelen, als het echt goed klikt dan is een fluistering in het oor soms al genoeg zo van: Ik heb thuis nog een fles wijn voor een speciaal iemand staan, en dan een knipoog geven bijvquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?
Ik noem maar wat natuurlijk. Je moet niet idd zeggen van: Kom mee naar mijn huis om te neukenDat werkt misschien éénmaal in je leven ofzo
![]()
![]()
Hoeft niet eens, gaat soms zonder te spreken..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je denkt te zwart-wit. Het is de situatie aanvoelen, als het echt goed klikt dan is een fluistering in het oor soms al genoeg zo van: Ik heb thuis nog een fles wijn voor een speciaal iemand staan, en dan een knipoog geven bijv
Ik noem maar wat natuurlijk. Je moet niet idd zeggen van: Kom mee naar mijn huis om te neukenDat werkt misschien éénmaal in je leven ofzo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |