Heb gehoord van iemand bij een vleeswarenfabriek dat de Lidl de hoogste kwaliteit eist van alle supermarkten tegen de scherpste prijs. Dat kun je daar dus prima halen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Over het algemeen niets mis met de producten van winkelketens als de Aldi of de Lidl. Hoewel ik persoonlijk de Lidl de betere van de twee vind. Ik hoef niet perse een extra netjes vak met producten of een ongemeende glimlach van personeel te zien waar je uiteraard extra voor betaalt.
Nee jij bent de zoveelste die loopt te klagen over Aldi/Lidl/Action. Dit soort klachten weten we langzamerhand nou wel. Dat je het afschuwelijk vindt zit gewoon tussen je oren en daarom ga jij voor het duurdere spul. Maar ga dan in de toekomst niet lopen zeiken dat de boodschappen te duur worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Bah, toen ik 7 jaar terug op Klaagbaak zat, begreep men mijn klacht.
Toen werden er nog fatsoenlijke reacties gepost met bijpassend onthoofdingsfilmpje uit Irak.
Mijn klacht is duidelijk, en mijn vraag onbeantwoord.
Invriezenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:09 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het zo jammer dat wanneer je hamburgers wil halen bij de lidl je er gelijk 12 moet kopen.
Of 15 kaiser broodjes in 1 zak.
WTF moet ik nou met 15 broodjes op zondag? Aan 2 heb ik zat.
Deze man weet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:16 schreef tralalala het volgende:
Waarom wil je dat weten als je toch niet bij de Lidl () komt?
De cola van de Lidl is toch wel een van de betere van Nederland. Niet zo lekker als de echte maar het komt er dichtbij. Bovendien krijg je meer voor je geld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef Bitlord het volgende:
Cola vind ik niet te zuipen als het niet van Coca-Cola is. Voor de rest vind ik het allemaal prima daar.
Krijg je uiteindelijk pijnlijke schijt van.quote:
Echte bakker of afbak zoals bij Ah? Eerste zou wel goed zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef HSG het volgende:
Bovendien hebben ze bij de Lidl bij mij in de buurt een warme bakker ingebouwd. Voor weinig geld vers brood en lekkere broodjes.![]()
Aldi gaat binnenkort A merken verkopen en niet meer alleen de duitse merken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
Verkopen ze Hela curry en Heinz ketchup bij de Aldi? Nee? Dan is het geen echte winkel.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee jij bent de zoveelste die loopt te klachten over Aldi/Lidl/Action. Dit soort klachten weten we langzamerhand nou wel. Dat je het afschuwelijk vindt zit gewoon tussen je oren en daarom ga jij voor het duurdere spul. Maar ga dan in de toekomst niet lopen zeiken dat de boodschappen te duur worden.
Aldi bij mij in de buurt heeft dat af en toe alquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Aldi gaat binnenkort A merken verkopen en niet meer alleen de duitse merken.
Jij gaat elke dag naar de gaarkeuken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:12 schreef DerekB het volgende:
Sorry TS, maar ik als ekte Alfa Baas ben nog nooit in zulke toko's geweest en kan je derhalve geen passend advies geven.
Bake-off. Maar toch niks mis mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Echte bakker of afbak zoals bij Ah? Eerste zou wel goed zijn
Hangt van het brood af maar over het algemeen is dat niet veel beter dan zelf afbak brood in de oven stoppen.quote:
Geef mij de Lidl maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:47 schreef Exentric90 het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar heb jij wel eens naar het groenten en fruit gekeken van de lidl en daarna naar die van de alberthein?
nuff said..
Bij AH is het wel heel erg slecht gesteld met die producten en zijn ze ook nog eens veel te duur.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:47 schreef Exentric90 het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar heb jij wel eens naar het groenten en fruit gekeken van de lidl en daarna naar die van de alberthein?
nuff said..
Ja die vraagt tenminste niet zo schandalig veel.quote:
zeker welquote:
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij AH is het wel heel erg slecht gesteld met die producten en zijn ze ook nog eens veel te duur.
Snap trouwens echt niet dat mensen AH als kwaliteit durven te zien.
Lidl is de beste van nederland op gebied van groenten en fruit. 3jaar op een rij al.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja die vraagt tenminste niet zo schandalig veel.
Maar sinds ik de markt ontdekt heb, haal ik dat soort producten niet meer bij de super
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |