hahahaha ja toch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
Supersof, zo goed aan jouw account vind ik dat je vrouwtjesicoon en je kat zo goed matchen.
quote:
te vroeg ditquote:
awh sterkte ermeequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:17 schreef supersof het volgende:
goedemorgenvandaag vrij maar moet heel het huis stofzuigen : ( dat is zo rot werk.
haha jaquote:
ooh is het druk in de winkel? En heb je dat jonge meisje al waar je het over had? Oppassen is wel leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb nu stage en vanavond oppassen
nee die komt eind januari ongeveerquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh is het druk in de winkel? En heb je dat jonge meisje al waar je het over had? Oppassen is wel leuk
oooh, zin in? Awh ik vind die kleine jongetjes meestal liever dan die meisjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee die komt eind januari ongeveerjazeker! Hij is ook heel lief
ja dolletjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh, zin in? Awh ik vind die kleine jongetjes meestal liever dan die meisjes
hahah ja iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dolletjes
Ja kleine meisjes zijn krengetjes vaak
goedemorgen vinquote:
Goed! Dagje vrijquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed! Dagje vrijMet jou? Lekker geslapen?
Oh snel uit bed!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ja, net wakker eigenlijk. Op zich wel lekker geslapen, maar te lang, en daardoor last van m'n rug.
goede dekmantel welquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve dat ik last van mijn rug heb van het lange slapen, ja hoor. Met jou?
Dekmantel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goede dekmantel wel
Ja kan niet beter
Nee hoor, ik ben thuis. En dat heb ik altijd als ik te lang in bed lig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je bent gewoon te hard tekeer gegaan
alsof je thuis niks kan doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben thuis. En dat heb ik altijd als ik te lang in bed lig.
Ik ben er gelijk uit gegaan toen ik wakker werdquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof je thuis niks kan doenhaha neehoor
niet meer zo lang in je nest blijven stinken dan
verstandig, ze heeft niks aan een man met zere rugquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er gelijk uit gegaan toen ik wakker werd. En morgen zet ik de wekker maar
Hihaho, we hebben niks en er zal niks komen ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verstandig, ze heeft niks aan een man met zere rug
over wie hebben we het hierquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho, we hebben niks en er zal niks komen ook.
Je hoeft er toch niks mee om wat plezier te hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho, we hebben niks en er zal niks komen ook.
DM.quote:
Klopt, maar zo komt het over.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niks mee om wat plezier te hebben
zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM.
[..]
Klopt, maar zo komt het over.
wattiser? : (quote:
Precies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jij maar plezier hebt met wat je doet is het mooi toch
'sup gozer?quote:
Hertentamen niet gehaald omdat er allemaal van die klote, veel-te-diep-op-de-stof-in-ga-vragen in zaten..quote:
awh klote man, krijg je nog wel een kans of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hertentamen niet gehaald omdat er allemaal van die klote, veel-te-diep-op-de-stof-in-ga-vragen in zaten..
Ja volgend jaar, maar dit maakt het niet echt leuker zo..quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh klote man, krijg je nog wel een kans of niet?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja volgend jaar, maar dit maakt het niet echt leuker zo..
nee snap ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja volgend jaar, maar dit maakt het niet echt leuker zo..
pff.. ja inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee snap ikvolgend jaar beter dan maar
Jawelquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee
Ah lekker vin! Zin in?
Succes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
Waarschijnlijk morgen sollicitatiegesprek bij een sigarenfabrikant.
Dank jequote:
Mechanisch monteur, dus onderhoud aan machines denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zou je daar dan moeten doen?
Aah nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Mechanisch monteur, dus onderhoud aan machines denk ik.
Jupquote:
Nice vinquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. En het ligt langs een dijk, dus met mooi weer ga ik mooi over de dijk naar huis
Als ik aangenomen word, natuurlijk
Fixedquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige dingen wil je gewoon niet weten
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige dingen hoef je gewoon niet te weten
Haha, wat een heldquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij vraagt aan iemand of ze lekkere tieten enzo heeft
aan een leerling?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij vraagt aan iemand of ze lekkere tieten enzo heeft
Het was ook sarcastischquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou noem dit in dit geval alles behalve een held![]()
oh, ja, maar eigenlijk is het altijd wel erg.quote:
ja wie vraagt nou zoietsquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, ja, maar eigenlijk is het altijd wel erg.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wie vraagt nou zoietsje komt er vanzelf wel achter
nee dat vertelt hij niet, zijn telefoon lag hier dus kwam er zo'n lijst van whatsappjes tevoorschijn van ja ik heb lekkere tieten enzo en oordeel zelf maar met daarna een foto ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]en hij vertelt dat allemaal aan jou? dat hij dat vraagt?
What the fuckquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat vertelt hij niet, zijn telefoon lag hier dus kwam er zo'n lijst van whatsappjes tevoorschijn van ja ik heb lekkere tieten enzo en oordeel zelf maar met daarna een foto ofzo
ooh en jij gaat dat gewoon lezenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat vertelt hij niet, zijn telefoon lag hier dus kwam er zo'n lijst van whatsappjes tevoorschijn van ja ik heb lekkere tieten enzo en oordeel zelf maar met daarna een foto ofzo
ja ik werd nieuwsgierig waarom iemand dat zeiquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh en jij gaat dat gewoon lezen
Wat een gek die man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |