Hoe moet ik dan ingodsnaam een koptelefoon kunnen aansluiten op deze rot TV? Ik kan nergens spdif koptelefoons vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:43 schreef lesley het volgende:
dat gaat allemaal niet werken, een omvormer zou zog kunnen met een hoofdtelefoonversterker erachter, maar dan moet je tv wel de optie hebben om de boxen uit te zetten en spdif aan te laten.
Lees wat er staat. Optisch toslink mannelijk naar 3.5mm optisch vrouwelijk. Is een koptelefoon optisch? Nee. Gaat dat dan werken? Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef RGS18 het volgende:
Ik zat er aan te denken of misschien zoiets zou werken: http://www.onlinekabelsho(...)X02bQCFW3MtAodtykAGw
Of dat ik misschien echt zo'n honderd euro omvormer nodig heb?
Kun je me een linkje sturen met een geschike scart blok aub?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lees wat er staat. Optisch toslink mannelijk naar 3.5mm optisch vrouwelijk. Is een koptelefoon optisch? Nee. Gaat dat dan werken? Nee.
Je hebt dan inderdaad een dure converter nodig dia van een optisch digitaal signaal een analoog signaal kan maken. Want een koptelefoon met een optische aansluiting, dat bestaat niet.
Televisies van tegenwoordig zijn niet bedoeld om met een koptelefoon naar te luisteren. De analoge output willen ze namelijk geheel kwijt doen en het allemaal digitaal maken. We leven niet meer in een analoog tijdperk dus het is logisch dat ze dit doen.
Maar als je het nog wilt, je kunt altijd nog een scartblok kopen die je zo kan veranderen dat het een output wordt en niet een input, dit met behulp van een schakelaar. Dan krijg je een composiet output waarmee je dan met behulp van een RCA naar jack aansluiting hetgeen weer kunt aansluiten aan je koptelefoon.
Ja, een heel werk maar dit is de manier om het te doen. Of gebruik gewoon geen koptelefoon.
http://www.allekabels.nl/scart-kabels/82/325/scart-adapter.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Kun je me een linkje sturen met een geschike scart blok aub?
En dan ? Tv op scart en input via kop telefoon?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/scart-kabels/82/325/scart-adapter.html
De scart aansluitingen op je televisie zijn in -en uitgangen. Het enige wat je moet doen is het schuifje op output zetten en het geluid zal extern gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
En dan ? Tv op scart en input via kop telefoon?
Normaal zijn t scart ingangen...
Voor zover ik weet, heeft LG geen modellen met bluetooth.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef Adfundum het volgende:
Heeft je tv geen bluetooth? Dan kun je een draadloze koptelefoon gebruiken.
Jawel, ik heb er zelf één, vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, heeft LG geen modellen met bluetooth.
Als dat het geval is, zou hij dus waarschijnlijk ook gebruik kunnen maken van bluetooth. Welk model heb je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:09 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er zelf één, vandaar mijn vraag.
Een ouder model ja. Nogmaals, voor zover ik weet hebben LG televisies (van dit jaar dan) geen bluetooth. Ook in de specificaties van is hiervan niets terug te vinden.quote:
Dat is niet een van de nieuwste modellen maar alweer 3 jaar oud.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |