Knuffels poppen Foto's schilderijen oude kasten boeken. En meuk uit een ver verledenquote:
Neem ze gelijk mee die knuffels kan hij er gelijk mee kennismaken vind die dat niet leuk is het mijn typ toch nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef Mignon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet meteen aan een date vertellen dat je (een) knuffel(s) hebt.
Hihi schattigquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nog steeds, maar ik gebruik 'm niet meer om mee te knuffelen.. Is jeugdsentiment he? Ga 'm écht nooit weg doen als is er bijna geen knuffel meer in te herkennen
![]()
![]()
Dan nog lijkt het psychologisch onlogisch.. Meiden die populair zijn komen met ongeveer alles en weg en meiden die niet populair zijn juist niet.. Dus zou het precies andersom moeten zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen veel oppervlakkiger onbewust naar hun uiterlijk/populariteit kijken dan naar andere dingen.
Uiterlijk had ik beter kunnen verander in populariteit. Hoewel deze 2 ook wel een beetje aan elkaar verwant zijn.
Populaire mensen maken zich vaak nogal druk om wat andere mensen van hun denken.
Iedereen maakt zich druk om wat andere mensen van hun denken. Of vrijwel iedereen. En onzekere mensen nog meer. Ook als onzeker persoon kan je met een knuffel slapen om het vervolgens enkel voor jezelf te houden uit schaamte. Uiterlijk erbij betrekken snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen veel oppervlakkiger onbewust naar hun uiterlijk/populariteit kijken dan naar andere dingen.
Uiterlijk had ik beter kunnen verander in populariteit. Hoewel deze 2 ook wel een beetje aan elkaar verwant zijn.
Populaire mensen maken zich vaak nogal druk om wat andere mensen van hun denken.
Ik gok dat de meeste vrouwen een stuk oppervlakkiger zijn dan jij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vind het juist wel wat hebben, laat zien dat ze niet zoveel geven om stoer doen maar het gewoon zijn vanwege hun persoonlijkheid.
Viel mij idd meteen op dat iedereen zo lief reageerdequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan nog, aandoenlijk topic waarin de fokmannen wat punten kunnen scoren bij fokvrouwen
Vrouwen doen het niet zo goed bij mij, sorry.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan nog, aandoenlijk topic waarin de fokmannen wat punten kunnen scoren bij fokvrouwen
Stuur ze door naar mij danquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vrouwen doen het niet zo goed bij mij, sorry.
Top! Ik zou toch wel heel raar opkijken als mijn vriend met een knuffel in bed slaapt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vind het juist wel wat hebben, laat zien dat ze niet zoveel geven om stoer doen maar het gewoon zijn vanwege hun persoonlijkheid.
Boeit niet, dan nog is het een aanmoediging voor degenen die NIET trollenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vrouwen doen het niet zo goed bij mij, sorry.
En ik ben al zo'n oppervlakkig secreetquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste vrouwen een stuk oppervlakkiger zijn dan jij.
Oké. Ik vroeg het ook voorzichtig. Maar, als het serieus is, gewoon doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:32 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]? Dit is een serieus topic.
Ik ook, maar echt boeien zou het me ook niet moet ik zeggen. Het is nou niet alsof ik 's nachts wat ziequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:32 schreef Mignon het volgende:
[..]
Top! Ik zou toch wel heel raar opkijken als mijn vriend met een knuffel in bed slaapt.
Want?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
En ik ben al zo'n oppervlakkig secreet
Uiteraardquote:
Op uitzondering van bepaalde vrouwenquote:
soms ruikt ie ook naar hemquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan wel aan hem denken he! Alsof hij een kussen is!
Ik val sowieso niet op mannen dus zou heel vreemd opkijken als er een man in mijn bed slaaptquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:32 schreef Mignon het volgende:
[..]
Top! Ik zou toch wel heel raar opkijken als mijn vriend met een knuffel in bed slaapt.
Ik neem aan dat hij de knuffel weglaat als er een meisje/vrouw in zijn bed ligtquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar echt boeien zou het me ook niet moet ik zeggen. Het is nou niet alsof ik 's nachts wat zie
Nee. Toch zou ik het wel zeer lachwekkend vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar echt boeien zou het me ook niet moet ik zeggen. Het is nou niet alsof ik 's nachts wat zie
Dat geloof ik gewoon graag over mezelf, dan hoef ik me minder te schamen als ik weer wat doms blaat.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat geloof ik gewoon graag over mezelf, dan hoef ik me minder te schamen als ik weer wat doms blaat.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef Mignon het volgende:
[..]
Iedereen maakt zich druk om wat andere mensen van hun denken. Of vrijwel iedereen. En onzekere mensen nog meer. Ook als onzeker persoon kan je met een knuffel slapen om het vervolgens enkel voor jezelf te houden uit schaamte. Uiterlijk erbij betrekken snap ik niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Als jij zo'n ding wil, dan koop je zo'n ding. Puntquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Stom topic trouwens ben nu op Marktplaats op zoek naar een speelgoedkraanDie wou ik vroeger maar dat zat er helaas nooit in
Dat is dan wel weer lichtelijk vreemd om in het bed van een ONS aan te treffenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Stom topic trouwens ben nu op Marktplaats op zoek naar een speelgoedkraanDie wou ik vroeger maar dat zat er helaas nooit in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |