Pers je ook zo met je lippen getuitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gelukkig praat er niemand tegen mij in de gym, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd boos kijkend rondloop en schreeuw na elke rep
alleen als mensen kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Pers je ook zo met je lippen getuit
ik heb altijd gwn oordopjes in. Of van die boyz die wel even gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan leggen ze t uit doen zij m gewoon verkeerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gelukkig praat er niemand tegen mij in de gym, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd boos kijkend rondloop en schreeuw na elke rep
ja ik meestal rond etenstijd, uurtje of 6 ofzo dan is ook altijd wel rurstig. verschrikkelijk irritant inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom 's ochtends of 1,5 uur voor sluitingstijd trainen. Ik haat huisvrouwen/-mannen.
Ik praat met niemand tijdens mijn work-out, alleen in de sauna/stoombad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik heb altijd gwn oordopjes in. Of van die boyz die wel even gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan leggen ze t uit doen zij m gewoon verkeerdecht tering irritant idd
[..]
ja ik meestal rond etenstijd, uurtje of 6 ofzo dan is ook altijd wel rurstig. verschrikkelijk irritant inderdaad
Man zelfs de trainers falen in mijn gym. Zag er laatst eentje deadlifts voordoen aan een beginner, met z'n beide handpalmen naar buiten, dafuq? Veel succes met je gescheurde biceps in 2013.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik heb altijd gwn oordopjes in. Of van die boyz die wel even gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan leggen ze t uit doen zij m gewoon verkeerdecht tering irritant idd
[..]
ja ik meestal rond etenstijd, uurtje of 6 ofzo dan is ook altijd wel rurstig. verschrikkelijk irritant inderdaad
die heb ik niet in mn huidige gymquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik praat met niemand tijdens mijn work-out, alleen in de sauna/stoombad.
WTFquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Man zelfs de trainers falen in mijn gym. Zag er laatst eentje deadlifts voordoen aan een beginner, met z'n beide handpalmen naar buiten, dafuq? Veel succes met je gescheurde biceps in 2013.
Heb die arme jongen daarna maar even uitgelegd hoe het wel moest.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Man zelfs de trainers falen in mijn gym. Zag er laatst eentje deadlifts voordoen aan een beginner, met z'n beide handpalmen naar buiten, dafuq? Veel succes met je gescheurde biceps in 2013.
Onzin is dat, als je c&j doet hou je je handen ook gewoon normaal. Leer eerst maar eens goede techniekquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat is normaal? als ik power cleans (doe geen C&J, maar zelfde principe) doe heb ik ook m'n palmen naar binnen. hoe wil je het anders doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Onzin is dat, als je c&j doet hou je je handen ook gewoon normaal. Leer eerst maar eens goede techniek
Precies mijn punt, echt onzin om dat bij je deadlift anders te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat is normaal? als ik power cleans (doe geen C&J, maar zelfde principe) doe heb ik ook m'n palmen naar binnen. hoe wil je het anders doen?
ah okay, ik begreep je post ff niet helemaal. snap ook niet waarom ze dat zo uitleggen, ik heb het meerdere malen gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Precies mijn punt, echt onzin om dat bij je deadlift anders te doen.
is marokkaan dus de/het foutjes moet je niet zo nauw nemenquote:
Hier komen ze rond 18:00 uur net allemaal binnen lopen. Tussen 16:30 uur en 18:00 uur zijn het altijd dezelfde vier die er rondlopen, echt fijn is dat. Nooit te beroerd om elkaar te helpen dmv spotten of zo, we maken wel een praatje maar niet té lang en bij het buikspierkwartier altijd twee wijven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |