abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121337525
ik ga morgen trouwens weer voor t eerst sinds 3 maand ofzo :') echt superveel zin in ben echt te lui geweest
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121337555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

in diprack dippen is wel relaxt man, maar natuurlijk niet het tegengewicht gebruiken :')
We hebben een diprack waar je kan optrekken. Gebruik die diprack eigenlijk alleen maar om op te trekken..
pi_121337562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Of een maand voor de zomervakantie :') :') :')
ja precies dat bedoelde ik ook :D had eigenlijk beter kunnen zeggen in januari (goed voornemen :')) en in maart :D :')

en dan natuurlijk superdudes zoals deze:

_O-
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121337609
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik ga morgen trouwens weer voor t eerst sinds 3 maand ofzo :') echt superveel zin in ben echt te lui geweest
Herken je gevoel, was door omstandigheden ook lang out geweest. Train nu weer een paar maanden, I feel better than ever! _O_
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:10:59 #80
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_121337610
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja precies dat bedoelde ik ook :D had eigenlijk beter kunnen zeggen in januari (goed voornemen :')) en in maart :D :')

[ afbeelding ]
_O-
:') treurnis ten top die foto.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_121337654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

We hebben een diprack waar je kan optrekken. Gebruik die diprack eigenlijk alleen maar om op te trekken..
waar doe je je dips dan? op zo'n bankje op de grond is kut, krijg altijd pijn in schouder op een of andere manier ;( dat heb ik niet als ik hang
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
dat is wel verneukt
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_121337672
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Godverdomme :') Hoe doe je dat vraag ik mij af. Heb al grote benen door jarenlang voetballen en rugbyen. Weet nog voor het eerst toen ik voor het eerst ging trainen jaren terug en dan op de leg press zat, vriend had hem voor mij op 40 gezet. Vond het veel te licht, kon makkelijk met mijn eerste keer 80kg :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 09-01-2013 00:13:08 ]
pi_121337681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Herken je gevoel, was door omstandigheden ook lang out geweest. Train nu weer een paar maanden, I feel better than ever! _O_
Ja bij mij ook door omstandigheden btje hoor :@ en aan andere kant valt mn terugslag opzich nog wel mee ben nog steeds wel tevreden als ik in spiegel kijk :@ maar ben nu weer fit in mn hoofd helemaal er klaar voor om te beuken voor t leven _O_
pi_121337718
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja bij mij ook door omstandigheden btje hoor :@ en aan andere kant valt mn terugslag opzich nog wel mee ben nog steeds wel tevreden als ik in spiegel kijk :@ maar ben nu weer fit in mn hoofd helemaal er klaar voor om te beuken voor t leven _O_
ga hard matti
Nergens voor nodig.
pi_121337751
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

waar doe je je dips dan? op zo'n bankje op de grond is kut, krijg altijd pijn in schouder op een of andere manier ;( dat heb ik niet als ik hang

[..]

dat is wel verneukt
Niet lachen, maar bij ons is dippen op de hardloopmachine veel beter dan diprack :') Vraag mij niet hoe.
pi_121337777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Niet lachen, maar bij ons is dippen op de hardloopmachine veel beter dan diprack :') Vraag mij niet hoe.
wat :D _O_ wat moeten die huisvrouwtjes wel niet denken als je de hardloopmachines zo bezet houdt
Nergens voor nodig.
pi_121337783
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Hard beuken, maar kijk uit voor blessures. Ik dacht dat ik weer even 50kg kon squatten na maanden niks doen, dacht het ff niet :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 09-01-2013 00:15:40 ]
pi_121337795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Godverdomme :') Hoe doe je dat vraag ik mij af. Heb al grote benen door jarenlang voetballen en rugbyen. Weet nog voor het eerst toen ik voor het eerst ging trainen jaren terug en dan op de leg press zat, vriend had hem voor mij op 40 gezet. Vond het veel te licht, kon makkelijk met mijn eerste keer 80kg :D
hahahah dat zei ik ook altijd in die trolltopics over fitness jaartje geleden ofzo :" jaaa hoef niet benen te trainen want doe al voetbal" :D :') maar denk dat voor rugby wel anders is ja :P
pi_121337818
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

ga hard matti
komt goed mattie, ben aan mezelf aan t werken enzo deze periode dus ben op goede weg _O_
pi_121337828
Je ziet er niet echt ripped uit, ik kom je vaak tegen.
Failure is success if we learn from it.
pi_121337836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

_O-
pi_121337851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef VeniVidiViciV het volgende:
oh shit
Nergens voor nodig.
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:17:33 #93
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_121337860
quote:
mwa hij is wss aan het bulken
pi_121337866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

wat :D _O_ wat moeten die huisvrouwtjes wel niet denken als je de hardloopmachines zo bezet houdt
"Wat doet die lekker ding nou :@"

Nee grapje, ik train op tijden waar er geen groepslessen ( :r ) of huisvrouwen Net5 aan het kijken zijn. Ze zijn hinderlijk, altijd op de cable row 3x 9kg zetten en dan 10 minuten op hun telefoon spelen :') kk op
pi_121337870
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Hard beuken, maar kijk uit voor blessures. Ik dacht dat ik weer even 50kg kon squatten na maanden niks doen, dacht het ff niet :'(
ja ben me al weer paar weken echt aan t volproppen maar doe morgen nog wel evn voorzicht aan ja. Weet nog toen ik 1e x ooit ging bankdrukken liep ik echt een week lang met mn borstspieren die gewoon als een soort pulp of lamgeslagen moes aanvoelde _O- echt nooit meer dat :')
pi_121337906
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

"Wat doet die lekker ding nou :@"

Nee grapje, ik train op tijden waar er geen groepslessen ( :r ) of huisvrouwen Net5 aan het kijken zijn. Ze zijn hinderlijk, altijd op de cable row 3x 9kg zetten en dan 10 minuten op hun telefoon spelen :') kk op
ja of die huismannen van 40 met hun grapjes: ""hee rustig aan he anders word je net arnold schwarzenegger straks :D :'( :D" en dan doen ze 3 reps met 10 kg ofzo om daarna weer 5 min omgedraaid met elkaar te ouwehoeren :') :')
pi_121337909
quote:
Volgende keer niet zo'n mietje zijn en face-to-face vragen of ik mijn kleding uit wil doen voor je.
pi_121337956
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja of die huismannen van 40 met hun grapjes: ""hee rustig aan he anders word je net arnold schwarzenegger straks :D :'( :D" en dan doen ze 3 reps met 10 kg ofzo om daarna weer 5 min omgedraaid met elkaar te ouwehoeren :') :')
gelukkig praat er niemand tegen mij in de gym, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd boos kijkend rondloop en schreeuw na elke rep
Nergens voor nodig.
pi_121337979
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Daarom 's ochtends of 1,5 uur voor sluitingstijd trainen. Ik haat huisvrouwen/-mannen.
pi_121337984
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')