Laser vision.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij nou biceps spotten door een bontkraag heen
ik heb ooit filmpje van je gezien, je engels accent is wel goed manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
als je wist hoe ik er uit zag zou je niet gezegd hebben dat ik op die ecto lijk
Krijg je van een aantal jaar in Engeland wonenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik heb ooit filmpje van je gezien, je engels accent is wel goed man
maar je was wel skeere ecto daarquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Krijg je van een aantal jaar in Engeland wonenMaar Engeland is wel tof.
Die optie zijn mijn ouders vergeten. Wat nu?quote:
Jonge ik was 11 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
maar je was wel skeere ecto daar
Toen had ik fokt op veel spiermassa, wie niet?quote:
ik djoek je mattiequote:
Ik niet, die heb ik nu!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Toen had ik fokt op veel spiermassa, wie niet?
ja en?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja en?
op je 11de niet al rondlopen met 5%vp 110kg
Leek je op hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja en?
op je 11de niet al rondlopen met 5%vp 110kg
Je hebt toch ook die kleine hercules? Niet gezond iigquote:
wat een ecto, zeker afrikaantje ofso hele gat in buikquote:
"Ik ga deadliften"quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wel terechte klacht trouwens
of die mensen die oefeningen totaal fout doen alleen maar zodat ze biggie lijken met 10 kg extra![]()
![]()
so priceless
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
"Ik ga deadliften"
Zie je ze squatten
Diprack nodig hebben om te kunnen dippenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
sowieso curlen in squatrek is altijd terechte klacht. daarom squat ik nu gewoon in de diprack, daar komt toch nooit iemand
djoeke wil ik ze, allemaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
"Ik ga deadliften"
Zie je ze squatten
in diprack dippen is wel relaxt man, maar natuurlijk niet het tegengewicht gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Diprack nodig hebben om te kunnen dippen
Of een maand voor de zomervakantiequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn overigens ook vaak de mensen die van januari tot maart trainen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |