Geïnteresseerd +1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Bij wie van de aanwezige posters hier kan ik trouwens short in bitcoins? Dus dan verkoop ik jouw bitcoins met de verplichting om later datzelfde aantal voor jou terug te kopen (met als winst voor de bitcoin eigenaar een bepaalde vaste vergoeding).
Gebruik ik nooit, wat is het voordeel van MtGox boven andere exchanges zoals bitcoin.de of bitstamp.net?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef µ het volgende:
Werkt mtgoxlive bij jullie ook regelmatig slecht?
Dat is van de Bitcoin-Qt client? Gebruik ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef µ het volgende:
Upgrade status. Hebben jullie 0.8.0 alemaal?
In plaats van daadwerkelijk coins te verkopen en later weer terug te kopen, kunnen we ook gewoon een afspraak (c.q. contract) maken dat jij voor x bitcoins short gaat bij mij, met verloopdatum y.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Bij wie van de aanwezige posters hier kan ik trouwens short in bitcoins? Dus dan verkoop ik jouw bitcoins met de verplichting om later datzelfde aantal voor jou terug te kopen (met als winst voor de bitcoin eigenaar een bepaalde vaste vergoeding).
De beste manier is inderdaad via een contract ook vanwege betrouwbaarheid. Nadeel van jouw manier is dat de verkoopprijs y lastig officieel te bepalen is, terwijl bij fysieke levering ik gewoon direct op de knop druk om te kopen in de markt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:25 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
In plaats van daadwerkelijk coins te verkopen en later weer terug te kopen, kunnen we ook gewoon een afspraak (c.q. contract) maken dat jij voor x bitcoins short gaat bij mij, met verloopdatum y.
Dus ergens op een moment van jouw keuze tussen nu en y geef jij aan dat je het welletjes vindt, en dan betaal ik jou x*koersdaling tussen dan en nu, minus mijn fee (c.q. jij betaalt mij indien de koers is gestegen).
Mtgoxlive had ik het over. De site met de chart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Gebruik ik nooit, wat is het voordeel van MtGox boven andere exchanges zoals bitcoin.de of bitstamp.net?
Voordelen van laatstgenoemden: lagere fees, geen gedoe met identificatie, nooit gehackt, en niet de grootste exchange nog groter maken met potentiële monopolistische marktinvloed van dien wat m.i. niet echt strookt met de filosofie achter Bitcoin.
[..]
Dat is van de Bitcoin-Qt client? Gebruik ook niet(gebruik überhaupt geen client meer, mij te onveilig i.v.m. risico op malware en keyloggers en trojans en shit)
Alles op papier?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat is van de Bitcoin-Qt client? Gebruik ook niet(gebruik überhaupt geen client meer, mij te onveilig i.v.m. risico op malware en keyloggers en trojans en shit)
Ah, juist ja.. Kende ik niet maar ik herken de plaatjes wel. Ik zelf wel eens op bitcoincharts.comquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:16 schreef µ het volgende:
Mtgoxlive had ik het over. De site met de chart.
Ook niet, mij te onveilig i.v.m. risico op brand en inbraak en motten en shitquote:
De grap is, als hij nog stijgt of verdubbelt stap je nu juist goedkoop in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef Flurry het volgende:
pfff wat hoog.... ik hoopte dat ie wat ging zakken zodat ik goedkoop in kan stappen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen die op 20 dollar stond.
twitter:jonwaller twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:17:35@DreamHost Any official word on Bitcoin support? reageer retweet
twitter:DreamHost twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:26:15@jonwaller It's been in the talks with our devs, but no official word yet. /JH reageer retweet
Bitcoin begint wel steeds serieuzer te wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef µ het volgende:
twitter:jonwaller twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:17:35@DreamHost Any official word on Bitcoin support? reageer retweet
twitter:DreamHost twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:26:15@jonwaller It's been in the talks with our devs, but no official word yet. /JH reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |