44 verkocht @ 28 Dollarquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef µ het volgende:
Trading volume van 92874 op mtgox. Vermenigvuldig dat met $29.40 en je komt op een tradingvolume van $2.73mil. Damn.
Days destroyed-chart gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin bijna op het 2011 record...
En het lijkt deze keer niet te klappen...
m.i. 1 van de interessantste bitcoinstatistieken. Het staat hier uitgelegd. Korte uitleg:quote:
quote:Bitcoin Days Destroyed is a measure of the transaction volume of Bitcoin. If someone has 100 BTC that they received a week ago and they spend it then 700 bitcoin days have been destroyed. If they take those 100BTC and send them to several addresses and then spend them then although the total transaction volume could be arbitrarily large the number of bitcoin days destroyed is still 700.
Ah, met de uitleg is hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
m.i. 1 van de interessantste bitcoinstatistieken. Het staat hier uitgelegd. Korte uitleg:
[..]
Ik snap er weinig van. Bitcoins kunnen niet vernietigd worden lijkt me. Dus hoe kunnen er bitcoin days vernietigd worden? De uitleg lijkt ver weg op een vergelijking met de normale money velocity?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
m.i. 1 van de interessantste bitcoinstatistieken. Het staat hier uitgelegd. Korte uitleg:
[..]
Hoe zien ze het verschil tussen "spenden", dus betalen voor een product of dienst en "sending to several addresses"? In beide gevallen worden er toch gewoon bitcoins naar een andere wallet verplaatst?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
Welke orde van grootte?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Bij wie van de aanwezige posters hier kan ik trouwens short in bitcoins? Dus dan verkoop ik jouw bitcoins met de verplichting om later datzelfde aantal voor jou terug te kopen (met als winst voor de bitcoin eigenaar een bepaalde vaste vergoeding).
quote:Bitcoin is exactly like the Linux kernel.
Invented by a genius that wanted to solve his own problem, it quickly attracted a bunch of enthusiastic geeks, contributing to it and calling it the future.
There was high and down in its history. The enthusiasts were really thinking that it would become mainstream as it is.
But it was definitely too complicated, too hard to understand. Even the "easy" interface were just ugly geekish toys.
Bypassing all those interfaces, all those geeks layers, some people start to see the real use of linux itself. They built their own solution using linux as simple foundation.
And it worked.
Most people don't even know it but they are currently using Linux, right now.
I predict that the same will happen for Bitcoin. Nobody will know they are using bitcoins, they will not care.
But it will be bitcoins nevertheless…
Ik ben ook geïnteresseerd, hoeveel bitcoins wil je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Bij wie van de aanwezige posters hier kan ik trouwens short in bitcoins? Dus dan verkoop ik jouw bitcoins met de verplichting om later datzelfde aantal voor jou terug te kopen (met als winst voor de bitcoin eigenaar een bepaalde vaste vergoeding).
Ook PM.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Ik ben ook geïnteresseerd, hoeveel bitcoins wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |