Weer een grote crash?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wordt een mooi jaar voor de Bitcoin
2010-05-17quote:
Leuke pagina.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2010-05-17
First recorded purchase of a good (pizza). Cost 10,000 BTC.
https://en.bitcoin.it/wiki/Bitcoin_Firsts
Die zal nu balen... 150.000 Euro voor een pizza
En dan hadden we hier ooit nog een user die z'n Bitcoins voor 50 cent kocht en 1 Euro verkocht en daar 4 maand later 30 voor had kunnen krijgen
Vet! Heb je al meer gemined?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Methamorphosis het volgende:
ik heb mezelf de jalapeno besteld!
Ik loop achter kennelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Methamorphosis het volgende:
ik heb mezelf de jalapeno besteld!
http://www.butterflylabs.com/productsquote:
Reken op een terugverdientijd van 100-150 dagen, aangezien je (net als ik) pas laat geleverd zal krijgen. De difficulty staat al over de 10.000.000 op de dag dat je los kan, vrees ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Methamorphosis het volgende:
Nee, ik las het pas dit weekend op tweakers.
Vandaag mijn eerste 0.002 coins gedolven (radeon hd5770)
Maar dat schiet natuurlijk niet op![]()
Nu is het wachten op de asic miner, denk dat het de gok wel waard is. volgens de calculator heb ik dat ding er met 1,5 week terugverdiend. ik ga uit van 4 weken omdat het natuurlijk snel moeilijker wordt.
Maar alles daarna is gewoon winst. en dan maar hopen dat de koers verder stijgt
Hij heeft dat apparaat nog niet, plaatje is van een opengewerkte Butterfly Labs Bitforce Single 'SC'.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Methamorphosis het volgende:
Check marktplaats.nl
Zoek op bitcoin
Een asic miner van 2600 euro![]()
dan ben je de grote groep asic miners mooi voor.![]()
Rest de vraag: Waarom verkoopt ie dat ding?
quote:
Toch knap dat ze precies de specs van een Avalon weten te behalenquote:Beste MaGNeT,
Bedankt voor je interesse in onze bitcoin miner. Het gaat hier om een via USB aangesloten ASIC SHA256 processor met een minimale rekenkracht van 60GH/s. Het verwachte stroomverbruik zal rond de 500watt liggen, echter kan dit nog iets meer of minder worden. Het product is momenteel in de allerlaatste fase van ontwikkeling. De geplande levertijd is binnen nu en 2 a 3 weken.
Mocht je interesse hebben raad ik je aan je order zsm te plaatsen daar het erg snel gaat met het aantal bestellingen en helaas op = op. Momenteel zijn er nog enkele tientallen leverbaar.
Met vriendelijke groet,
Ronald Roeleveld
Sent from my mobile.
Laten we van het goede in deze persoon uitgaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:53 schreef piepeloi55 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom gebruikt de beste man niet 100 van deze miners die zichzelf in 20 dagen terugverdienen?
Vraag ik mij ook af ja. Wellicht risicospreiding.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:53 schreef piepeloi55 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom gebruikt de beste man niet 100 van deze miners die zichzelf in 20 dagen terugverdienen?
Handelaar zonder risico.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef µ het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af ja. Wellicht risicospreiding.
quote:Hallo Ronald,
Klinkt interessant.
Maar onder jullie merknaam vind ik geen bitcoin miners of wat dan ook in google.
Heeft dat ding geen merknaam?
Mvgr,
MaGNeT
Importeur voor een bekende fabrikant van bitcoin miners?quote:Beste MaGNeT,
Dat klopt inderdaad. Wij fabriceren zelf geen bitcoin miners. Wij zijn importeur voor een bekende fabrikant van bitcoin miners. Omdat de SHA256 processor is geclassificeerd onder de US Bureau of Industry and Security export control kan het importeren ervan de nodige problemen, kosten en vertragingen met zich mee brengen. Wij hebben hier enkele jaren ervaring mee en kunnen daardoor versneld deze apparatuur importeren en op een correcte manier langs de douane krijgen.
Met vriendelijke groet,
Ronald Roeleveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |