Verbaast mij ook eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef FastFox91 het volgende:
In december was de koers nog redelijks stabiel en de laatste week denk ik elke morgen "wtf, weer een halve dollar omhoog?"
quote:Dear MaGNeT,
Thank you for placing your BitForce Single SC order.
This is confirmation that your order was successfully placed in our system.
If you've chosen an instant payment method such as BTC or PayPal and have completed that transaction, then your order is confirmed. If you've chosen a payment method that requires additional information such as a bank wire transfer instructions, please stand by for an email from customer service.
Kind regards,
Customer service team
BF Labs Inc
Ik dacht:quote:
Hoe snel heb je 'm? En hoeveel werk moet je er nog aan doen voor je hem werkend hebt?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht:
- of ik doe het niet en sla me over 6 maanden voor m'n kop
- of ik doe het wel en heb ik in het ergste geval een dure presse-papier.
Het werkt met een aangepaste CGMiner en een scriptbestandje (.sh) die nog aangepast moet worden met de gegevens van de miningpool (of solo minen).quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe snel heb je 'm? En hoeveel werk moet je er nog aan doen voor je hem werkend hebt?
Er komt in 2 maand zo'n 40 TH bij op het netwerk vrees ik, dus de difficulty zal snel x2 of 3 gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef µ het volgende:
Oef. Ben benieuwd wat die dingen met de difficulty gaan doen. Hoop 't beste voor je.
Zelfs als de difficulty 10x hoger wordt, verdien je het apparaat en stroomkosten nog in 68 dagen terug.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef µ het volgende:
Oef. Ben benieuwd wat die dingen met de difficulty gaan doen. Hoop 't beste voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |