Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:53 schreef MaGNeT het volgende:
Had MtGox net ff op Euro staan per ongeluk, dat was schrikken toen ik de koers zag
Heb 67 Bitcoins veilig in m'n wallet staan en ben met 3 aan het traden.quote:
Dat willen een hoop mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:56 schreef Quotidien het volgende:
Van mij mag het wel even omlaag naar $10 ofzo, kan het vervolgens weer omhoog gaan.
Er is idd genoeg support om zelfs bij hele grote verkopen niet onder de 30 te zakken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef µ het volgende:
Ik denk dat het niet snel meer onder de $15 komt.
Er zijn volgens mij veel mensen die willen kopen.
Voorlopig weer ff omlaagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef µ het volgende:
Er zijn iets van 1500 bitcoins nodig om op de $47 te komen. Vraag me af of dat nog gaat gebeuren vandaag.
-edit- minicrashje naar $45.43
Fysieke bitcoins: https://www.casascius.com/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef arjan1212 het volgende:
ik heb 1 vraag. Hoe kun je bitcoins veranderen in echte euro's die je in je portomonee hebt zitten als papiergeld?
Door ze te verkopen op een exchange of op andere wijze.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef arjan1212 het volgende:
ik heb 1 vraag. Hoe kun je bitcoins veranderen in echte euro's die je in je portomonee hebt zitten als papiergeld?
Veranderen in euro's gaat natuurlijk niet. Je zou de een private key kunnen nemen en die printen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef arjan1212 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |