Over Feyenoord en dan met name de CAM gesproken, je moet gewoon Vilhena veel laten spelen. Deed ik ook al meteen in het eerste seizoen, geweldige spelertquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Net een paar weken bezig. Competitie is nog niet eens begonnen
Vilhena ligt er nog wel even uit. Ik geef de voorkeur aan BMI en de vrij zodat die zich kunnen ontwikkelen. Kan Mathijsen altijd nog even proberen, zeker nu. Heb Kongolo ook nog altijd achter de hand, dus volop keuzequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over Feyenoord en dan met name de CAM gesproken, je moet gewoon Vilhena veel laten spelen. Deed ik ook al meteen in het eerste seizoen, geweldige spelert
Mathijsen is trouwens ook behoorlijk goed moet ik zeggen. Waarom heb je die er niet in?
Bonerwaardigquote:
Dat merk ik ook ja, enorm veel blessures in het begin. En tijdens iedere wedstrijd raakte er ook wel een geblesseerd in het begin. Bij mij trok het na een tijdje wel bij, nu in november zelfs geen enkele blessure!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Net een paar weken bezig. Competitie is nog niet eens begonnen
FM 11quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FM12
Net de dubbel gepakt met PSV
12 is bazig, 13 is nog steeds kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
FM 11![]()
![]()
Ik weiger nog steeds over te stappen of kan het onderhand wel?
Geen idee, ik begon met 12quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
FM 11![]()
![]()
Ik weiger nog steeds over te stappen of kan het onderhand wel?
Ja ik begrijp het niet eigenlijk, bij mij loopt 13 gewoon net zo lekker als 12quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:50 schreef Sejt het volgende:
Wat is er volgens jullie fout aan FM13? Ik speel het met veel plezier.
Dat m'n pc er door fliptquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:50 schreef Sejt het volgende:
Ik ook, ik vond het in het begin wel een stuk lastiger, maar FM13 is echt vele malen beter dan zn voorganger.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:50 schreef Sejt het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben en blijf toch lekker bezig met 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |