Dan houdt het op he .. helaasquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben afgestudeerd aan de Mavo en meer niet
Ik ben wel hoger opgeleid in veter strikkenquote:
Geldt nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben wel hoger opgeleid in veter strikken
Volgens mij dure site met weinig gratis opties. De vrouwen waren er mee rover te spreken dan de mannen wat ik me herinner.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef ook_gek het volgende:
Lexa hoe werkt dat daar? Is dat wat?
Oh. Dat is lastig bij de vrouwtjes. Uit onderzoek blijkt dat zij voornamelijk omhoog willen daten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef ook_gek het volgende:
Had zelf RP in m'n hoofd.
Maar Ematching is ook wel interessant dan.
Of gewoon alle 2
Oh ematching is voor hoger opgeleiden
Ik ben afgestudeerd aan de Mavo en meer niet
Geen paniek! Ik zit op Fok! Dus 35cm lulquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Oh. Dat is lastig bij de vrouwtjes. Uit onderzoek blijkt dat zij voornamelijk omhoog willen daten.
Te duur? Valt meteen afquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij dure site met weinig gratis opties. De vrouwen waren er mee rover te spreken dan de mannen wat ik me herinner.
Staat je ex er nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn ex komt van Lexa, maar vond het aanbod karig....
Precies hetzelfde, alleen wat brakker. Aan het speciaalbier op een 1e date zonder een fatsoenlijk avondmaaltijd was niet mijn slimste planquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:08 schreef Yuki het volgende:
Leuk Ossenworst
En Sharon, hoe voel je je over de date na een nachtje slapen?
Ik spreek ook nog een keer met hem af, maar als de fysieke klik ontbreekt kom je niet ver. Het was niet opdringerig of echt vervelend dus liet het tot bepaalde hoogte toe. Vind het ook weer zoiets om je hand meteen terug te trekken als hij hem pakt, met wel goede smoesjes trouwens deed hij datquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het gezellig was en jullie hadden een klik, zou ik zeker voor een herkansing gaan. Hoe reageerde je trouwens op zijn pogingen telkens aan je te zitten?
Neequote:
Ik kom uit de dure buurt van Scheveningen en kan goed bekakt pratenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Maar die heeft het niet zo op Hagenezen ook btw
'Zij is hoger opgeleid... ik ben wat sneller afgeleid, mij interesseert het niet' - Theo Maassenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel hoger opgeleid in veter strikken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
'Zij is hoger opgeleid... ik ben wat sneller afgeleid, mij interesseert het niet' - Theo Maassen
quote:Hey!!
Ik stel me even snel en kort voor!, lekker eten, terrasje hangen, stappen, bios, vrienden, wintersport, impulsief, spontaan, soms beetje druk, thuis op de bank filmpje kijken, genieten van de kleine dingen, soms prettig gestoord, strand, lunchen, dag niet gelachen een dag niet geleefd!
Dit ben ik in sneltrein vaart! Wil je het in een rustig wat uitgebreider lounge snelheid? Lees dan snel verder
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Je verwacht vast een heel standaard verhaaltje of mijn hobbys, vakantie verleden, wat ik allemaal doe in m'n leven en wat mij allemaal bezighoud.
En dat klopt!
Vind jij het net als ik leuk om lekker uit eten te gaan, de zon in de zee zien zakken, tot de vroege uurtjes stappen of een avondje gezellig samen met een filmpje op de bank te zitten? Of een lange afdaling maken tijdens de wintersport? Soms de dingen net iets anders willen doen dan het standaard gebeuren? Veel lachen en genieten van de kleinste dingetjes?
Stuur mij dan een berichtje, en wie weet!
Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Dude.. als jij geen troll bent dan weet ik het ook niet..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef ook_gek het volgende:
Ja!!! Stress
Zit net op RP te kijken, en daar moet je een hele korte profiel tekst hebben om aandacht te trekken! Dus moet ik mijn tekst even aanpassen!
Dus dacht ik aan onderstaand! Zorg ik wel dat de belangrijke tekst precies zo te lezen is in 1 oog opslag en de rest onder lees verder
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Linguine het volgende:
Wil iemand me nou eindelijk eens uitleggen wat er met een troll wordt bedoeld?
Het is dat dwmc je al een link gegeven heeft, maar eigenlijk... Google is je vriend!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Linguine het volgende:
Wil iemand me nou eindelijk eens uitleggen wat er met een troll wordt bedoeld?
Verklaar je eens naderquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dude.. als jij geen troll bent dan weet ik het ook niet..
quote:'Maagd gezocht' Hallo iedereen. Ik ben Eliza, 26 jaar, en voor het eerst eens op een datingsite aan het rondkijken. Het zou helemaal geen probleem moeten zijn om als vrouw een leuke man op 'straat' te leren kennen. Alleen ben ik nu naar iets uitzonderlijks op zoek, iemand die je niet zomaar op straat vind. Ik ben namelijk op zoek naar een man die nog maagd is. Een leuke, energieke man met goed gevoel voor humor. (ik zoek iets serieus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |