Mensen die speciaal naar een topic komen om daar te melden dat het grote autisten zijn wegens inschrijving op een dating site...quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:34 schreef plesner het volgende:
Mensen die ingeschreven staan op een datingsite 😒. Dan moet je wel heel autistisch zijn.
Als het gezellig was en jullie hadden een klik, zou ik zeker voor een herkansing gaan. Hoe reageerde je trouwens op zijn pogingen telkens aan je te zitten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:06 schreef love_sharon het volgende:
Het was een leuke date.Leuk gepraat en gelachen, maar was niet echt een vlam van mijn kant.
Hij wou nog een keer afspreken, wou ook steeds mij aanraken, en heb beloofd dat ik sneller ga reageren en we nog een keer gaan afspreken. Maar als de volgende keer niets verandert gaat het zeker niks worden. Moest vanavond al het regelen ongemakkelijk vermijden.
Momenteel zou ik hem in de friendzone plaatsen.Maar het is oprecht een leuke jongen, wat misschien al genoeg zegt
non-verbaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het gezellig was en jullie hadden een klik, zou ik zeker voor een herkansing gaan. Hoe reageerde je trouwens op zijn pogingen telkens aan je te zitten?
Wilde steets aanraken, lijkt er op dat zij het niet zo heel erg waardeerde en hij bleef proberen.quote:
Ja dat krijg je als je iemand tegenover je hebt die niet in non-verbale communicatie gelooft, of het niet snaptquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wilde steets aanraken, lijkt er op dat zij het niet zo heel erg waardeerde en hij bleef proberen.
Niet handig en te dwangmatig
Ik ga altijd voor zekerheid, ik pak haar vast en laat haar niet meer losquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je iemand tegenover je hebt die niet in non-verbale communicatie gelooft, of het niet snapt
Gewoon boos met je armen over elkaar achterover gaan zitten
Dit is echt helemaal niksquote:Hey!!
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Laten we beginnen met een korte versie!
Wintersport, uit eten, stappen, kroeg, bios, thuis op de bank film kijken, lang tafelen, vakantie, niet te veel plannen, spontaan dingen doen.
Zoals je ziet zijn het de standaard dingen die iedereen min of meer in hun profiel hebben verwerkt. Vind jij het net als ik leuk om het soms net even anders te doen dan het standaard gebeuren? Het zelf leuk, spannend, gek of gezellig maken.
Vind jij het gezellig om soms samen tot in de vroege uurtjes op stap te gaan en de volgende ochtend samen langzaam aan een nieuwe dag te beginnen? Of in de zomer lekker rond te hangen op het terras tot lang nadat de zon is ondergegaan?
Bla bla bla
quote:Hey!!
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Laten we beginnen met een korte versie!
Wintersport, uit eten, stappen, kroeg, bios, thuis op de bank film kijken, lang tafelen, vakantie, niet te veel plannen, spontaan dingen doen.
Samen gevat ben ik dus van het gezellig uit eten gaan, buiten op een terras, een klein knus restaurantje of lekker lang tafelen inclusief 6 gangen.
In de zomer vind ik het gezellig om lekker op het terras te zitten, samen de zon in de zee zien zakken en sterren tellen.
Ook ga ik soms tot in de vroege uurtjes op stap. We gaan van kroeg naar kroeg en eindigen ergens samen op de dansvloer. De volgende ochtend samen lekker lui en rustig wakker worden en genieten van een goed lekker ontbijt. Of juist uitwaaien op het strand!
Qua vakanties heb ik nog veel wensen, safari in Afrika, walvissen in het wild zien, maar ook Japan, Aantal delen van Amerika, Italie maar zeer zeker ook wintersport! Het lijkt me leuk samen de hele dag samen te skiën / snowboarden en in de avond een klein drankje te drinken in de apre ski bar.
Voor de rest ben ik niet zo van de hele week vol plannen. We zien wel wat we gaan doen. Al is soms plannen ook niet het eind van de wereld
Herken jij je hier in, en ben jij ook het typen die het soms net even iets anders wil doen dan het gebruikelijke? Laten we dan eens samen een poging wagen
Stuur mij dan een berichtje.
Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Je tekst is ook best wel standaard, eigenlijk gewoon weer hetzelfde verhaaltje als in de meeste profielen.quote:
Kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je tekst is ook best wel standaard, eigenlijk gewoon weer hetzelfde verhaaltje als in de meeste profielen.
(niet dat ik het beter kan hoor)
Dit zal het beste bij mij passen. Goed of niet, regeltjes overtreden of niet? Ik vind het allemaal primaquote:Hey!!
Je verwacht vast een heel standaard verhaaltje of mijn hobbys, vakantie verleden, wat ik allemaal doe in m'n leven en wat mij allemaal bezighoud.
En dat klopt!
Vind jij het net als ik leuk om lekker uit eten te gaan, de zon in de zee zien zakken, tot de vroege uurtjes stappen of een avondje gezellig samen met een filmpje op de bank te zitten? Of een lange afdaling maken tijdens de wintersport? Soms de dingen net iets anders willen doen dan het standaard gebeuren? Veel lachen en genieten van de kleinste dingetjes?
Stuur mij dan een berichtje, en wie weet!
Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Dat was ook een beetje de bedoeling. Moet zeggen dat het moeilijker is dan gedacht! Begon op een gegeven moment te irriteren aan me zelf dat het niet luktequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:13 schreef Cue_ het volgende:
En al die users hier die altijd vragen om voorbeeldteksten en hoe ze dat zouden moeten doen kunnen nu ook_gek gaan bedanken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou je zelfs bijna een berichtje sturen ook_gek
Alle tekstenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje de bedoeling. Moet zeggen dat het moeilijker is dan gedacht! Begon op een gegeven moment te irriteren aan me zelf dat het niet lukte
[..]ik wil best met je date een avondje hoor. Ben heel zeker voor mijn geaardheid
Maar op welke tekst doel jij nou dan?
jij wil een FLES rosé en een big ass picknickMAND!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Waarom is alles met een '-je' erachterZo verschrikkelijk
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
jij wil een FLES rosé en een big ass picknickMAND!
Vreetzak/alcoholist
Haha zo ietsquote:Hoi hoi,
Wat leuk dat je de moeite neemt mijn profiel door te lezen.
Zie je ons al samen in een groot park vlak bij het water liggen. Lekker genieten van een flesje wij en toastjes terwijl een warme zomer wind door ons haren waaid. En wanneer het wat kouder begint te worden lekker tegen elkaar aan kruipen.
Dan neem ik je mee naar huis waar ik lekker voor je gaat koken en kijken we tijdens het eten diep in elkaars ogen terwijl de kamer enkelt verlicht is door de kaarsen.
In de ochtend veras ik je met een lekker vers ontbijtje. Verse jus en heerlijke zoete verse aardbeien.
Of ik haal je op en neem je mee naar het strand waar we lekker op een veelmte grote bank met te geote zachte kussen van de zon genieten met wat eten en drinken. Samen zien we hoe de zon langzaam de zee in zakt en terwijl het wat kouder begint te worden kruipen we tegen elkaar aan onder een dekentje en tellen we de sterren die hoog aan de hemel staan.
Ik ben een lieve, flexibele en goed luisterende man.
Veel liefs!
Brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja zulke teksten kan ik met gemak in elkaar zetten
[..]
Haha zo iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |