wou aylin doen maar is mislukt:(quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
chester doe leila in de op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wou aylin doen maar is mislukt:(
Dat zijn neppersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]wie is die met die grote voorgevel?
aicha magrahdi, fapsequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]wie is die met die grote voorgevel?
onzin zwanger doet veel met een vrouwquote:
dat is toch die nieuwslezer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
onzin zwanger doet veel met een vrouw
ow dat wist ik niet, jammer had wel een poging met haar willen wagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
onzin zwanger doet veel met een vrouw
Hoezo zou dat nu niet kunnen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet, jammer had wel een poging met haar willen wagen
respectloos jeweet, ik ga nu ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat nu niet kunnen dan?
Mijn sletje ben je wel!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
ik ben er nog! maar ik ben geen sletje
ohja?quote:
EN NOG EEN EURO!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En daar is mn andere sletje!
Heb je CoD al?
Ja maar nu hebben we tijd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
EN NOG EEN EURO!
Nope maar sowieso speel ik haast niet op xbox opt momentweinig tijd enzo je weet
Virtual DJ of SAM Broadcasterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
He Rockiejj ik zou ook wel keer willen draaien, maar moet je perse dat Virtual DJ downloaden?geld enzo
En dan moet je een Premium account hebben waarschijnlijk?quote:
dan weet jij meer dan ikquote:
wat?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
Later neem ik een kuiken van eend en dan ga ik hem opvoeden en overal mee naar toe nemen.
Nee man ik ga zo als prom weer thuis is nog even op de whatsapp en dan lekker slapenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben we tijd?
Ik kan nu ook gamen en FOK!ken tegelijk!
Kraaien zijn beterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
Later neem ik een kuiken van eend en dan ga ik hem opvoeden en overal mee naar toe nemen.
of roald wordt een kauwboyquote:
Neehoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan moet je een Premium account hebben waarschijnlijk?
Ik ga ook zo slapen hoor!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee man ik ga zo als prom weer thuis is nog even op de whatsapp en dan lekker slapen
Ik heb te veel zilver ik ben rijke tatta.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
of roald wordt een kauwboy
[ afbeelding ]
Tattaaa G.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb te veel zilver ik ben rijke tatta.
Oh, Ik heb net dat VirtualDJ gedownload en met een gratis account kan je maar 30 sec. muziek streamen ofzoquote:
Was dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
of roald wordt een kauwboy
[ afbeelding ]
Ja dat werkt nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, Ik heb net dat VirtualDJ gedownload en met een gratis account kan je maar 30 sec. muziek streamen ofzo
Die SAM downloaden dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
De vloek van chips eten is dat je altijd blijft dooreten wanneer de zak open is
ok ok geef maar hier dan!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb te veel zilver ik ben rijke tatta.
een film over een jongetje die gehecht is aan zijn kauw en dat is een soort vogel.quote:
Oké, mooie vogels wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
een film over een jongetje die gehecht is aan zijn kauw en dat is een soort vogel.
hahaha woow, was je niet bang? Vogels zijn engquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, mooie vogels wel.
Op terschelling woont een man die heeft allemaal tamme dieren waaronder ook een tamme kraai, paar jaar geleden die beest volgde hem overal. En die kraai ging gewoon naast je zitten als je buiten zat en probeerde gewoon me oorbellen uit me oor te trekken lol
Nog zeven uur wachten!quote:
Haha waarom bang worden voor een vogelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha woow, was je niet bang? Vogels zijn eng
Nee dan is het nacht. 6.00 is het ochtend.quote:
omdat vogels eng zijn. vooral als ze naar je toe komen ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha waarom bang worden voor een vogel
Vroeger op de basisschool kwam ik aanfietsen en parkeerde ik me fiets en zat er een baby vogeltje ik geloof een mus ofzo, die zat op een fietsenrekje maar die was zn ouders kwijt ofzo
Dus ik bleef bij hem naar hem kijken vloog die ineens op me schouder, daarna kwam iedereen op het schoolplein naar me toe en werd er foto van gemaakt en toen kwam er zo'n egoistisch kind die dat beest zo nodig vast moest houden maar die vogel kwam steeds naar mij toe die achtervolgde me overal..
Wel apart
Ook goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan is het nacht. 6.00 is het ochtend.
Kraaien vliegen weg als ze eenmaal groot zijn geworden, mijn kraai van vroeger is er ook vandoor gevlogen met zn kraaien chick. Hoop dat ie nog leeftquote:
Ja, mischien 10 minuten en toen was het les en de leraren hebben hem ergens weg gezet..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat vogels eng zijn. vooral als ze naar je toe komen ofzo.
Wel apart verhaal dan van die vogel. Hoelang heeft ie bij je gezeten? Raar dat ie gewoon opeens op je schouder zat haha.
Ja, als ik kraai was zou ik dat ook doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Kraaien vliegen weg als ze eenmaal groot zijn geworden, mijn kraai van vroeger is er ook vandoor gevlogen met zn kraaien chick. Hoop dat ie nog leeft
Is wel logisch, t was wel een lieve kraai hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als ik kraai was zou ik dat ook doen
oh wel toffe ervaringquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mischien 10 minuten en toen was het les en de leraren hebben hem ergens weg gezet..
Had je hem als jong gevonden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is wel logisch, t was wel een lieve kraai hoorHij is nog best lang gebleven voor een kraai, meestal vliegen ze eerder weg. Als ik weer een kraai in het bos vind doe ik weer precies hetzelfde, eten geven enz.. Was wel leuk
Ja ik weet niet was jong, was vrij klein vogeltje maar het bleef je ook aankijken alsof het naar me opkeek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wel toffe ervaringjammer dat je naar school moest. Maar is ook wel beter dat ie vrij was.
Jep, en toen kattenvoer gevoerd tot hij kon vliegen. Toen buiten gelaten, paar keer gered van de hond en hij vloog altijd naar mij toe als ik buiten kwam. Hij wilde zelfs mee naar school vliegen en vloog achter de auto aan als ik weg ging. De winkel waar ik het katten voer haalde was op loopafstand dus dar vloog hij altijd mee naartoe. Daar kende ze mijn kraai ook al snelquote:
Ja, dat is echt vet een kraai hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jep, en toen kattenvoer gevoerd tot hij kon vliegen. Toen buiten gelaten, paar keer gered van de hond en hij vloog altijd naar mij toe als ik buiten kwam. Hij wilde zelfs mee naar school vliegen en vloog achter de auto aan als ik weg ging. De winkel waar ik het katten voer haalde was op loopafstand dus dar vloog hij altijd mee naartoe. Daar kende ze mijn kraai ook al snel
Dus ik loop nog vaak in het bos in de hoop nog een keer zo'n kraai te vinden. Ookal weet ik van tevoren dat hij een keer weg gaat vliegen en nooit meer terug komt. Ik ga geen kraaien uit een nest pakken, zo ben ik niet. Kraaien kopen gaat ook niet, dus dan maar wachten en in het bos kijken. (Ik weet dat er deze tijd van het jaar geen jonge kraaien te vinden zijn)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt vet een kraai hebben.
Jah, je moet het maar net treffen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus ik loop nog vaak in het bos in de hoop nog een keer zo'n kraai te vinden. Ookal weet ik van tevoren dat hij een keer weg gaat vliegen en nooit meer terug komt. Ik ga geen kraaien uit een nest pakken, zo ben ik niet. Kraaien kopen gaat ook niet, dus dan maar wachten en in het bos kijken. (Ik weet dat er deze tijd van het jaar geen jonge kraaien te vinden zijn)
Je kan op zich beter een duif hebben, die blijven altijd bij je. Maar die zijn minder leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, je moet het maar net treffen.
Jah, van de zomer had mijn kat een baby eend mee naar huis genomen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je kan op zich beter een duif hebben, die blijven altijd bij je. Maar die zijn minder leuk
Mij werd het ook aangeraden om hem naar een opvangcentrum te brengen, maar ik ben eigenwijs en wilde hem zelf grootbrengenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, van de zomer had mijn kat een baby eend mee naar huis genomen..
Die had ik in een doos gedaan wat voer gegeven en volgende dag naar zo'n opvang centrum gebracht..
Gewoon los in de auto bleef gewoon op de stoel zitten..
Ja, maar sommige nemen die beesten ook niet aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mij werd het ook aangeraden om hem naar een opvangcentrum te brengen, maar ik ben eigenwijs en wilde hem zelf grootbrengenNog nooit een kat meegemaakt die een vogel levend naar huis bracht trouwens. Wel dood... (in de stal, op de grond.. )
Geeft je kat zijn/haar vangst ook wel eens aan jou? Dat betekend dat je kat jou mag!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar sommige nemen die beesten ook niet aan.
Mijn kat vangt altijd muizen vogels of wat dan ook neemt ze mee naar huis en gaat ze ermee spelen
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Nee nooit, als ik de deur open doe rent ze snel naar binnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Geeft je kat zijn/haar vangst ook wel eens aan jou? Dat betekend dat je kat jou mag!
Denk dat dat me nooit meer van mijn leven zal gaan lukkenquote:
Badassquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat me nooit meer van mijn leven zal gaan lukkenvoor 12 uur gaan slapen
Nah, voel me eerder een zombiequote:
Slaapzequote:
Nutellaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Oke ik kan dus niet slapen. Tijd om een broodje te gaan eten. Suggesties voor beleg?
cervelaat met augurkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Oke ik kan dus niet slapen. Tijd om een broodje te gaan eten. Suggesties voor beleg?
pindakaas met komkommerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Ham, kaas, rode pesto en ananasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Teering. Ik eet gewoon 1 ding tegelijk op mn brood hoor..
haringquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Snickersssquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik snap die rare combi`s ook nooit
![]()
Alleen pindakaas met hagelslag
Geen gebruikelijk beleg voor op je brood, maar oke. kan lekker zijnquote:
sorry ik zeg altijd wat er het eerste in mij opkomtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat is pindakaas met hagelslagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen gebruikelijk beleg voor op je brood, maar oke. kan lekker zijn
Oh zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is pindakaas met hagelslag
En carmamel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is pindakaas met hagelslag
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar dan zonder. Pindakaas met hagelslag word hier snickers genoemd.
Brabanders hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Hier noemen we het gewoon pindakaas met hagelslag.
Ja. Maar jij bent slim en intelligent toch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs ik wist wat ze met snickers bedoelde
Hionquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Maar jij bent slim en intelligent toch.
Niggah whut?quote:
Slaaplekkeurquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Over 7:30 uur gaat de wekker weer dus ik ga pitten, slaaplekker schatjes
Toedelsquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Over 7:30 uur gaat de wekker weer dus ik ga pitten, slaaplekker schatjes
quote:
hhaha je echt wel.quote:
waaaaaat?quote:
Boterhamworstquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is Ardennerboterhamworst geworden. De kat vind het ook een goede keus.
Jij met je ik ga naar bedquote:
sorry ahahhaa. ik kan toch niet slapen.quote:
randtquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Kimberliedje het volgende:
Misschien een iets te goede keus. Hij rand me aan.
Ik ookquote:
ik wel maar mijn motto is, haal zoveel mogelijk uit je vrije tijd. dus nu ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry ahahhaa. ik kan toch niet slapen.
ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wel maar mijn motto is, haal zoveel mogelijk uit je vrije tijd. dus nu ook.
En zondag ook vrijquote:
Ja maar jij typt het, niet de katquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het is een kat. Die weet toch niet hoe je dat schrijft..
quote:
Says who?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij typt het, niet de kat
Succes rock. Je kunt hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga pitten. Morgen 9 uur mn herkansing..![]()
Goodluckquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
Ik.quote:
succesquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
jaaa supah toll.quote:
Ik spreek de letters een voor een uit als ik typ ja!!!!quote:
Toch niet heel erg blijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Misschien was het de kat wel. Hij is intelligent weetje.
Nee, want dan had hij wel randt geschreven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Misschien was het de kat wel. Hij is intelligent weetje.
ja dan kan hij het dus niet he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft ook het IQ van een kat.
Oh, oke.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik spreek de letters een voor een uit als ik typ ja!!!!
Weet jij het iq van een kat dan?quote:
ik doe dat niet echt hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik heb ook zoooon aparte gewoonte, elke forumlid hier heeft in mijn hoofd een eigen stemmetje en als ik iemands bericht lees dan lees ik dat met dat stemmetje in mijn hoofd.
Je bent skitzo in dat geval.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik heb ook zoooon aparte gewoonte, elke forumlid hier heeft in mijn hoofd een eigen stemmetje en als ik iemands bericht lees dan lees ik dat met dat stemmetje in mijn hoofd.
kattig, bitchy, kil en hard maar lief tegelijk met een kleine adele-grom (als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe dat niet echt hoor.
jij dat wel ja? wat voor stem heb ik
Als zij zegt dat hij intelligent is, dan kan hij best wel een normaal werkwoord op de juiste manier vervoegen.quote:
wat hahaahhaa.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
kattig, bitchy, kil en hard maar lief tegelijk met een kleine adele-grom (als je begrijpt wat ik bedoel)
thefuqquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
kattig, bitchy, kil en hard maar lief tegelijk met een kleine adele-grom (als je begrijpt wat ik bedoel)
nee joh.quote:
En ik dan?quote:
hahha okeequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke, jij niet maar in mijn hoofd wel.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
Soms horen mensen het verschil niet tussen mijn broertje van 13 en mij hahahha
lol. kapitein iglo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ook maar dan als een vriendelijke kapitein
ja echt raar.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ook maar dan als een vriendelijke kapitein
Oke. Nu ook niet meer in mijn hoofdquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik heb totaal geen harde stem eigenlijk voor een man zijnde
Nu heb ik een wijvenstem in je hoofd zekerquote:
Ik zal het tegen je partner zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
Ik mag niet eens mijn ring om tijdens het werk : (
De trouwring met mijzelf nog wel!
trouwen doe je niet met jezelf schat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
Ik mag niet eens mijn ring om tijdens het werk : (
De trouwring met mijzelf nog wel!
hahahhahah.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
AppelCake's stem is in mijn hoofd heel hoog en kinderlijk.
Wie is dat dan!!quote:
Ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
t
[..]
trouwen doe je niet met jezelf schat.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb ik een wijvenstem in je hoofd zeker
jawelquote:
ahw ahw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
nee maar ik heb die ring gewoon altijd om. en nu opeens niet meer
Je kan um ook na je werk weer omdoen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
nee maar ik heb die ring gewoon altijd om. en nu opeens niet meer
haha jaa kan hem daarna nog omdoen idd. maar voelt raar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ahw ahw.
Ik heb de ring die ik van mijn ex heb gekregen nog altijd om, ik vind hem heel erg mooi
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaa kan hem daarna nog omdoen idd. maar voelt raar.
wat voor ring is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze lijkt-ie nog het meest op.
geen merk want wij waren altijd blut
merk echt dat ik nu weer veel meer te besteden heb![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]ooh ja dat is best mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze lijkt-ie nog het meest op.
geen merk want wij waren altijd blut
hoeft toch geen merk te hebben joh
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neeuh ik geef niet heeel veel om merken. ik loop ook gewoon in H&M-zooi rond, en als ik dan nog veel over heb ofzo koop ik merkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ja dat is best mooi
hoeft toch geen merk te hebben joh
ja ik ook hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
neeuh ik geef niet heeel veel om merken. ik loop ook gewoon in H&M-zooi rond.
Ik ook, anders heb ik niet genoeg variatie enzo. Wil niet elke dag hetzelfde eruit zien ;pquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ook hoorveel kleding vind ik belangrijker dan een duur iets.
ja ik heb elke dag wat anders aan. alleen nu telkens werk kledingquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, anders heb ik niet genoeg variatie enzo. Wil niet elke dag hetzelfde eruit zien ;p
ach leuk toch. ik vind mezelf er leuk uitzien in werkkledingquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb elke dag wat anders aan. alleen nu telkens werk kleding
waar werk je dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ach leuk toch. ik vind mezelf er leuk uitzien in werkkleding![]()
werkte bij jumbo weet je nog :p? Heel even maar maartochquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
waar werk je dan?
ik moet zo'n papieren hoedje op
ohja ik dacht dat je nu nog werk had ergens anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
werkte bij jumbo weet je nog :p? Heel even maar maartoch![]()
haha lol, geen haren in brood vallen natuurlijk.
Slapen is voor hommosquote:
Maar ik slaap heul niiquote:
geen ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
hoe laat moeten jullie dan weer op vandaag?
5 uur want ik wil hardlopen en douchen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
Geen werkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
echt zo vroeg?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
5 uur want ik wil hardlopen en douchen.
Die is ook zo gek om zo vroeg hard te lopen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
oh ik moet wel want ik heb al afgesproken met buurmeisje, om hard te lopen.
kon beidequote:
ja want ze wil haar conditie op pijl houden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook zo gek om zo vroeg hard te lopen?
Ah, maar zo vroeg zijn je hossel-skills helemaal nog niet geactiveerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja want ze wil haar conditie op pijl houden.
Bij mij wel. Maar zij is gewoon een vriendquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, maar zo vroeg zijn je hossel-skills helemaal nog niet geactiveerd
je gaat nu toch niet hardlopenquote:
ik loop meestal hard na het avond eten. in de zomer dan he. met zonsondergang.quote:
Ja maar dan zien mensen mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik loop meestal hard na het avond eten. in de zomer dan he. met zonsondergang.
quote:
jawelquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
ik ga laptop weg doen en dan slapen en anders dan kom ik even terug op mn mobiel. ik heb gewaarschuwd dus niet zeuren als ik er weer ben
is toch niet erg ofzo hahahaquote:
kom gewoon weer terug en bljf met mij wakker tot 5.00quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
ik ga laptop weg doen en dan slapen en anders dan kom ik even terug op mn mobiel. ik heb gewaarschuwd dus niet zeuren als ik er weer ben
Nee doe ik niet man. Ik ga zo echt slapen! Doen we een andere keer okequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
kom gewoon weer terug en bljf met mij wakker tot 5.00
okee word dan maar wel boos : (quote:
wat boeien die mensen nouquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel, dan gaat iedereen op mij letten en dat mogen ze alleen als ik er mooi uitzie.
nee ee heequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe ik niet man. Ik ga zo echt slapen! Doen we een andere keer oke
ik ben nu al woedendquote:
huilie huilie nuquote:
ga dan ook slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |