???quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
Blijkbaar zijn Roel en Eline getrouwd, waardoor ik nu geen enkele kans meer maak bij Eline
Woedend ben ik. Mijn grote liefde.
!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef BlueNumber het volgende:
Oh, ik dacht dat de plaatselijke snackbar gesloten werd.
Oprotten, daar is een ander topic voor prolootquote:
??? waarvoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Oprotten, daar is een ander topic voor proloot
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
n00bquote:
Wie ben jij om dat te zeggen? Ik ben je naam (blauwe nummer? Wtf) nog nooit hier tegengekomen.quote:
Ik wil hier best foto's van je posten om het democratisch vast te stellen, maar dan worden de modjes boos.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen? Ik ben je naam (blauwe nummer? Wtf) nog nooit hier tegengekomen.
Oke, doei.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef 2013 het volgende:
Geinig dat internethype(je) rondom dit duo. Types die deze twee belachelijk maken maar zelf al richting de 30 gaan maar nog nooit uberhaupt een relatie hebben gehad. Laat die Roel en Eline ofzo lekker, en durf eens een keer een meid of jongen aan te spreken. Wie weet trouw je dan zelf ook ooit nog eens. Leven en laten leven toch
Kijk, je opmerkingen zijn wel lekker politiek correct, maar het is gewoon leuk om op knullig gemaakte filmpjes met aparte figuren te zeiken. Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef 2013 het volgende:
[..]
Foto van jou en je vriend/vriendin/man/vrouw graag? jullie zien er vast veel toffer uit joh!
Ik haat moraalridders waarschijnlijk net zoveel als jou, maar als je iemand afzeikt moet je het wel zelf beter voor elkaar hebben. Een koppel of echtpaar belachelijk lopen maken als je zelf niet eens de ballen hebt om op een jongen of meisje af te stappen die je leuk vindt, is wat makkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Kijk, je opmerkingen zijn wel lekker politiek correct, maar het is gewoon leuk om op knullig gemaakte filmpjes met aparte figuren te zeiken. Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen.
Volgens jou zouden wij op niemand mogen zeiken die meer bereikt heeft, dit klinkt heel leuk en volgensmij gaat je karma nu ook omhoog. Maar zulke antwoorden kun je wel in ieder topic plaatsen en iedereen weet achterin ze hoofd ook wel dat het waar is. Maar het is gewoon stom om altijd de politiek correcte burgerlul uit te hangen.
Dus rot op.
JE ZIET HET GEWOON NIET HEquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef 2013 het volgende:
Geinig dat internethype(je) rondom dit duo. Types die deze twee belachelijk maken maar zelf al richting de 30 gaan maar nog nooit uberhaupt een relatie hebben gehad. Laat die Roel en Eline ofzo lekker, en durf eens een keer een meid of jongen aan te spreken. Wie weet trouw je dan zelf ook ooit nog eens. Leven en laten leven toch
niemand maakt hun belachelijk lees anders even terug naar de begintopics over hunquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik haat moraalridders waarschijnlijk net zoveel als jou, maar als je iemand afzeikt moet je het wel zelf beter voor elkaar hebben. Een koppel of echtpaar belachelijk lopen maken als je zelf niet eens de ballen hebt om op een jongen of meisje af te stappen die je leuk vindt, is wat makkelijk.
Sappige heuvel WTFquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen? Ik ben je naam (blauwe nummer? Wtf) nog nooit hier tegengekomen.
Sinds wanneer schrijf je heuvel in het Engels met 1 L?quote:
Dan is je naam nog WTFerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf je heuvel in het Engels met 1 L?
Een beetje muziekliefhebber met een fatsoenlijke smaak, weet waar de naam vandaan komt.quote:
Je bent gewoon gefrustreerd omdat jij niet een van de weinige FOK!'ers bent die 'het' heeft gezien op hun foto.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef 2013 het volgende:
mensen die muziek die jij leuk vindt, niet leuk vinden, smakeloos noemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een beetje muziekliefhebber met een fatsoenlijke smaak, weet waar de naam vandaan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |