Denk dat het meer te maken heeft dat je in deze ronde (zou alles volgens seeding gaan) de divisional champs tegen elkaar uitkomen(of de divisional champs met een bye erbij komen)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand enig idee waar de term "divisional" round/playoffs vandaan komt? Ik zit hier al een paar dagen mijn hoofd over te breken. Stamt dit uit de jaren 60/70/80, als er toen nog 2 ploegen uit dezelfde divisie in de playoffs zaten deze automatisch aan elkaar gekoppeld werden?
Klinkt logisch, bedankt slaap ik weer wat beterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft dat je in deze ronde (zou alles volgens seeding gaan) de divisional champs tegen elkaar uitkomen(of de divisional champs met een bye erbij komen)
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
oh oke ook best, was benieuwd of er ook mensen 4 goed hadden in het wild-card weekend. In dat geval moet ik wat risico gaan nemen om bij te komen
Hoezo? Ze spelen toch tegen "one-and-done" Matty?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef PirE het volgende:
Seahawks kunnen we dus afschrijven met deze TT.
Bedankt![]()
![]()
![]()
quote:The final diagnosis appears to be in for Washington Redskins quarterback Robert Griffin III.
According to Chris Mortensen of ESPN, Griffin will undergo “total reconstruction” surgery early Wednesday morning to repair complete tears to his ACL and LCL. Dr. James Andrews will perform the surgery and he is expected to miss six to eight months.
Echt? Dat had ik ook niet verwacht nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Nagil het volgende:
Rob Ryan eruit gegooid door de Cowboys. Had ik niet verwacht.
en voor welk team ben je dan bij de championship?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef NineteenOFour het volgende:
Bij gebrek aan the Jets in de playoffs gaan we rooten voor the Falcons
Tsja was te verwachten, zoals ik zei 6-8 maanden, misschien wel een jaar. Heel zijn 2013 offseason gaat in het teken staan van rehab. Daarbij nog het mentale deel van een knie die nu 2x kapot is gegaan (wat ook nog zijn plantbeen is), ik zie RG3 niet heel snel de oude worden.quote:
quote:R. Griffin's surgery is completed, according to person close to situation. Griffin had both his LCL and ACL repaired.
Shanahan cleared hem gewoon voor training campquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Shanahan cleared hem gewoon voor training camp. Het is dat ze zondag niet spelen anders had hij hem zo het veld opgestuurd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |