De search poept allemaal leuke topics over wallen, maar dat zijn dit dus niet...
Kringen dus... Die blauwe dingen die vanuit je binnenste ooghoek zo lekker met die blauwe kleur onder je ogen loopt...
Dat komt dus meestal door slaaptekort etc..
Maar mijn probleem is dus: ik ga niet op tijd naar bed cq. ik sta te vroeg op...
Alleen ik wil niet eerder naar bed etc! 23:00 is vroeg zat toch??? Okay, ik ga er om 07:00 weer uit, maar toch...
Is er misschien een andere manier om van die kringen af te komen???
Of is slapen de enige oplossing?
Nog maar es: 't zijn GEEN WALLEN
quote:Ik heb ze ook...alleen kan het mij geen fuck schelen.
Op donderdag 29 augustus 2002 22:55 schreef xXOsirisXx het volgende:
Nou, die wil ik weg hebbenDe search poept allemaal leuke topics over wallen, maar dat zijn dit dus niet...
Kringen dus... Die blauwe dingen die vanuit je binnenste ooghoek zo lekker met die blauwe kleur onder je ogen loopt...
Dat komt dus meestal door slaaptekort etc..
Maar mijn probleem is dus: ik ga niet op tijd naar bed cq. ik sta te vroeg op...
Alleen ik wil niet eerder naar bed etc! 23:00 is vroeg zat toch??? Okay, ik ga er om 07:00 weer uit, maar toch...
Is er misschien een andere manier om van die kringen af te komen???
Of is slapen de enige oplossing?Nog maar es: 't zijn GEEN WALLEN
![]()
quote:Sja, ik heb nu een bril, dus zo erg vallen ze niet op...
Op donderdag 29 augustus 2002 22:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik heb ze ook...alleen kan het mij geen fuck schelen.
Maar als ik lenzen oid wil, tja...
quote:Het is een kwestie van een goede nachtrust en de vitaminen & mineralen....maar daar doen we natuurlijk niet aan
Op donderdag 29 augustus 2002 22:58 schreef xXOsirisXx het volgende:[..]
Sja, ik heb nu een bril, dus zo erg vallen ze niet op...
Maar als ik lenzen oid wil, tja...
quote:Ik ook niet, maar ik heb ze toch niet
Op donderdag 29 augustus 2002 23:02 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Het is een kwestie van een goede nachtrust en de vitaminen & mineralen....maar daar doen we natuurlijk niet aan
Oke.. mijn mening Als je een goed serieus advies hiervoor wilt kan je gewoon is naar de dokter bellen! Niet dat je meteen een afspraak moet maken etc maar gewoon is navragen wat de precieze oorzaak is en of er eventueel een oplossing voor is.. Als ze zeggen dat het toch echt slaaptekort is dan zal je misschien voortaan maar gedag moeten zeggen tegen je *chatavondjes*
Maar wie weet ligt het gewoon aan iets anders en heb je er een of ander zalfje voor en dan is het opgelost..
Succes ermee...
quote:Dat is een truukje voor wallen!
Op donderdag 29 augustus 2002 23:22 schreef Flup84 het volgende:
Mn zusje zei n keer dat je gewoon 10 minuutjes de bolle kant van n lepen drtegenaan moet duwen dat ze dan weggaan.
Maar volgens mij moet je dan wel weer 10 minuten eerder opstaan. Of doen als je op de plee zit te schijten ofzo... kweenie of t helpt maar probeer t gewoon s
quote:Hij is leuk
Op donderdag 29 augustus 2002 23:32 schreef Freaky_Fred het volgende:
deze kringen?
quote:jaaaaaa
Op donderdag 29 augustus 2002 23:05 schreef Yorgos het volgende:
minder blowen
maar minder blowen is net zo stom als Yorgos waarschijnlijk
Ik zit er dus zelf aan te denken om dit te doen. Hoewel ik eigenlijk helemaal niets heb met plastische chirurgie. Maar ik wil ook niet m'n hele leven hier onzeker over blijven. Dan liever een keer 1500 euro op tafel leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |