Nou, ik zeg het liever niet, want dan heb je me vrij snel gevondenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Skv het volgende:
Mag ik vragen waar je woont? Ik zou zoiets alleen kopen in 't centrum van een grote stad om eerlijk te zijn..
hoe kun je dat zeggen als je niet eens de prijs van de woning weet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Skv het volgende:
Dan kan ik er helaas weinig over zeggen. In centrum Amsterdam heb je iets prachtigs, maar in Emmer-Compascuum zou ik huilen met de pet op.
Succes met het inrichten en verbouwen in ieder geval, ik blijf het wel even volgen!
Ik zou niet in het centrum van Amsterdam willen wonenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Skv het volgende:
Dan kan ik er helaas weinig over zeggen. In centrum Amsterdam heb je iets prachtigs, maar in Emmer-Compascuum zou ik huilen met de pet op.
Succes met het inrichten en verbouwen in ieder geval, ik blijf het wel even volgen!
Het gaat toch om de woning en ruimte (en lokatie), niet om de prijs?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kun je dat zeggen als je niet eens de prijs van de woning weet?tis volgens mij een hartstikke mooi en ruim appartement
Ah oke! ik maak geen verwijten ofzo hoor!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet in het centrum van Amsterdam willen wonenEn dat had ik ook nooit kunnen betalen
En m'n familie woont hier ook grotendeels.
Er zit zelfs nog een stuk dakterras aan vast dat van niemand is. Er zit geen deur, geen nooduitgang, geen brandtrap, niets. Alleen ik kan erbij, maar het hoort niet bij m'n appartement. Jaja. Ik vind het een mooie plek om met plantjes te kloten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef 4wood het volgende:
Leuke stek zo!Grootste nadeel van een appartement is vaak het gebrek aan buitenruimte, maar jij hebt tenminste een mooi dakterras.
Nou, ik kan niet wachten tot de keukenmeneer belt dat het bijna af isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ah oke! ik maak geen verwijten ofzo hoor!Sorry als het zo overkomt. Succes met die keuken overigens. Dat is altijd een rotwerk om schoon te krijgen
waarom zou t dus dan huilen met de pet op zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Het gaat toch om de woning en ruimte (en lokatie), niet om de prijs?
Qua waardevastheid (evt. stijging) en termijn waarop je het weer kwijt kan. Vraag naar zulke appartementen in centraal Amsterdam, Utrecht, Den Haag etc is namelijk behoorlijk hoog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom zou t dus dan huilen met de pet op zijn
Volgens het taxatierapport woon ik 'op stand'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Qua waardevastheid (evt. stijging) en termijn waarop je het weer kwijt kan. Vraag naar zulke appartementen in centraal Amsterdam, Utrecht, Den Haag etc is namelijk behoorlijk hoog.
Ja, die komen er ook inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik zag de TT en dacht, dit gaat over je orchideeën. Mis, nou ja, dit is minstens net zo leuk.
Veel plezier in je eigen hok!
241 is een mooie maat! Toevallig van de Karwei?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef Daph_ het volgende:
Leuk! Deze ga ik volgen, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!
Mijn woonkamer is ook iets kleiner dan verwacht.. Ik heb een bank met chaise lounge besteld, 241 breed, en dacht dat ik nog zat ruimte had dan tussen de bank en de grote eettafel.. Guess again. Even puzzelen dus!
Ik vind dit vloer wel heel mooi trouwens!
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
241 is een mooie maat! Toevallig van de Karwei?
Het zal diverse mensen in het Hypotheken/huizencrisis-topic mensen echt ten zeerste verbazen, maar sommige mensen willen gewoon ergens kunnen wonenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Qua waardevastheid (evt. stijging) en termijn waarop je het weer kwijt kan. Vraag naar zulke appartementen in centraal Amsterdam, Utrecht, Den Haag etc is namelijk behoorlijk hoog.
Die wilde ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toevallig wel jaWas meteen verliefd op die bank!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zal diverse mensen in het Hypotheken/huizencrisis-topic mensen echt ten zeerste verbazen, maar sommige mensen willen gewoon ergens kunnen wonen.
dat bedoelde ik dus ook n beetje jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zal diverse mensen in het Hypotheken/huizencrisis-topic mensen echt ten zeerste verbazen, maar sommige mensen willen gewoon ergens kunnen wonen.
Mwah, het appartement ernaast staat al een jaar te koop. Dat van mij was binnen vier weken verkocht. Prijsverschil was aanzienlijk, vandaar. Je kunt gewoon niet meer de hoofdprijs voor je woning vragen. Aasgieren zoals ik hebben dat er niet voor over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom net uit zo'n eensgezinswoning in Leidsche Rijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]Precies.
Sterker nog, het zijn juist dit soort appartementen waar altijd vraag naar zal blijven, zeker ook omdat er steeds meer alleenstaanden/'ouderen' komen die juist erg graag in dit soort woningen wil wonen. Ik zie het hier in Utrecht, ik heb zelf mijn flatje negen maanden geleden gekocht en ze zijn sinds die tijd eigenlijk nauwelijks echt in prijs gezakt. De eensgezinswoningen in de vinex, daarentegen...
Vragen kan altijd, het ook krijgen is weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, het appartement ernaast staat al een jaar te koop. Dat van mij was binnen vier weken verkocht. Prijsverschil was aanzienlijk, vandaar. Je kunt gewoon niet meer de hoofdprijs voor je woning vragen. Aasgieren zoals ik hebben dat er niet voor over.
Deze mensen hadden een mooie seniorenwoning toegewezen gekregen geloof ik, dus ze wilden er snel vanaf en hebben hem expres lager dan de buren op de markt gezet. Vervolgens wilde ik er nog wat vanaf, maar dan kon ik er wel gelijk in als zij verhuisden, zodat ze niet met dubbele lasten zaten. Omdat ik zo flexibel was, is er nog meer van de prijs gegaan. Ze zeiden later nog dat ze daar heel blij mee waren. Superaardige mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, het ook krijgen is weer een heel ander verhaal.
Dat komt niet echt lekker uit nee.. Wel zonde! Ga je nog op jacht naar een ander formaat met chaise lounge? Of heb je de moed al opgegeven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wilde ik ookHeb van de week nog zitten meten of het zou passen, dan zou die voor een van de twee buitendeuren komen, maar mijn huidige bank is 220 dus die 20 cm maken dan ook niet meer uit. Ik heb nog foto's van die bank en het prijskaartje staan maken omdat hij nu in de aanbieding is. En ik heb nog 18 C1000-bonnen
LOL!!! tsja, het is een dooie boel daar, tenzij je natuurlijk zo'n typisch 'jong-en-startend-gezinnetje' bent en je daar vrolijk tussen je soortgenootjes zit...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom net uit zo'n eensgezinswoning in Leidsche Rijn.
Ervaringen zijn natuurljik heel persoonlijk, ik heb daar kennissen wonen die er echt helemaal blij mee zijn, maar dat zijn inderdaad allemaal jonge gezinnetjes.quote:Met gierende banden m'n spullen gepakt en vertrokken na nog geen jaar, serieus. Wat een klotestuk was dat daar. Ik heb er zo'n trauma opgelopen dat ik nu ook geen eengezinswoning meer wilde en een appartement of in ieder geval een bovenwoning wilde. Heb nog naar bovenwoningen gekeken, die waren goedkoper maar ook een stuk ouder.
Ik ga gewoon een bank half voor die ene balkondeur zetten. Hij kan dan nog wel open, maar de rechterdeur gaat als eerste open dus zolang die vrij is, is er geen probleem. Want anders kan er alleen een tweezits staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat komt niet echt lekker uit nee.. Wel zonde! Ga je nog op jacht naar een ander formaat met chaise lounge? Of heb je de moed al opgegeven?
Nou, er is in een half jaar tijd een keer bijna ingebroken, een keer een ruit ingegooid maar toen zijn ze betrapt en de derde keer was het raak en heb ik de inbreker betrapt toen ik thuiskwam, dus nee, ook als ik een gezin had was ik hem gesmeerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
LOL!!! tsja, het is een dooie boel daar, tenzij je natuurlijk zo'n typisch 'jong-en-startend-gezinnetje bent en je 'daar vrolijk tussen je soortgenootjes zit...
[..]
Ervaringen zijn natuurljik heel persoonlijk, ik heb daar kennissen wonen die er echt helemaal blij mee zijn, maar dat zijn inderdaad allemaal jonge gezinnetjes.
Ik geef je gelijk met die bovenwoningen, wel goedkoper maar vaak ook een stuk slechter qua onderhoud, en vaak heel erg gehorig en zo...
CL als dame op stand zat daar niet echt tussen de soortgenootjes. Jong-en-startend waren ze welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
LOL!!! tsja, het is een dooie boel daar, tenzij je natuurlijk zo'n typisch 'jong-en-startend-gezinnetje bent en je 'daar vrolijk tussen je soortgenootjes zit...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, er is in een half jaar tijd een keer bijna ingebroken, een keer een ruit ingegooid maar toen zijn ze betrapt en de derde keer was het raak en heb ik de inbreker betrapt toen ik thuiskwam, dus nee, ook als ik een gezin had was ik hem gesmeerd
Maar dat was hetzelfde stuk waar die homo's zijn weggepest, er was in de hele straat wel een keer ingebroken, de mensen aan het begin hadden tralies voor de voordeur, er zijn een paar auto's in de fik gezet, een massale vechtpartij een paar straten verderop, er is een schuur in de hens gezet... Nee, liever niet.
Ja, daar ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heb je echt helemaal in het verkeerde stuk Leidsche Rijn gezeten... goie hemelen daar wil je inderdaad echt niet zitten. Terwijde, toch?
Ja, ik ken die omgeving vrij goed, een vriendin van mij heeft daar een tijdje gewoond. Wat een treurige saaie bende, je kan nou al duidelijk zien dat dat de 'krachtwijk' van 2020 gaat worden, ookal omdat heel veel laten-we-zeggen 'minder aangepast' volk daar is gaan wonen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar ja.
En er was ook geen zak te doen behalve een trein die twee keer per uur ging en een bouwkeet van een AH, en in het saaie park hing ook allemaal vaag volk rond.
Ik weet dat je het niet bedoelt, maar met HetKlusKonijns commentaar vers in het geheugen moest ik direkt denken aan woonwagenbewoners kampers reizigersquote:
Gelukkig staan er geen jaren '30 in de door het KlusKonijn aangehaalde wijkjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet bedoelt, maar met HetKlusKonijns commentaar vers in het geheugen moest ik direkt denken aan woonwagenbewoners kampers reizigers.
Heb je misschien een foto van je badkamer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vind het een leuk appartement hoor!
Een fijne buitenruimte is echt heel erg belangrijk (vind ik), ik kan wel bekennen dat het grote balkon op het zuid-westen dat ik bij mijn appartement heb uiteindelijk de doorslaggevende factor is geweest bij de beslissing tot aankoop.
Ik zal zeker je avonturen mbt de keuken blijven volgen, want dat is dus mijn (hopelijk) aanstaande grote project. Ik heb bij mijn appartement de volgorde omgedraaid, heb dus eerst de badkamer aan laten pakken en toen was mijn geld op, omdat die dus echt het daglicht niet meer kon verdragen. Ik heb dus inderdaad het bad eruit gesloopt omdat ik in de afgelopen 20 jaar een bad heb gehad en er misschien een keer per jaar gebruik van heb gemaakt, dus die mocht wel weg. Nu een fraaie grote inloopdouche!
Mijn keuken moet ik dus nog aanpakken en ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen daarmee, dus ben ik benieuwd naar je toekomstige updates.
Heel veel succes!
Haha, dat is dus precies wat ik nu heb - en ondanks dat het er prima uitziet, had ik toch liever iets met wat meer kleur gehad, maar dat is nu niet in de mode dus niet te krijgen tenzij peperduurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van je badkamer?
Ik wilde of zwarte en witte tegels OF donkergrijze tegels op de vloer en witte grote tegels tegen de muur en een grote inloopdouche
Ik zag laatst tegels met een soort houtmotief erin. En flexxfloors kunnen ook, volgens de Gamma:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Haha, dat is dus precies wat ik nu heb - en ondanks dat het er prima uitziet, had ik toch liever iets met wat meer kleur gehad, maar dat is nu niet in de mode dus niet te krijgen tenzij peperduur-
Heb er geen foto's van op dit moment, maar ik zal eens kijken of ik eea nog een beetje goed op de foto kan krijgen.
Het uitzicht is nogal... bepalend. Dan weet iedereen die bekend is met dit dorp gelijk waar ik woonquote:
Kijk je zo ongeveer uit op een voormalig scheikundelokaal?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het uitzicht is nogal... bepalend. Dan weet iedereen die bekend is met dit dorp gelijk waar ik woon
..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijk je zo ongeveer uit op een voormalig scheikundelokaal?
M'n ouders hebben hem ook. Ik was zaterdag meerdere bouwtoko's afgegaan en zag hem en dacht: die vind ik eigenlijk nog het mooist en fijn in gebruik, dus die maar gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Die keukenkraan heb ik ook, erg fijn in het gebruik.
Om de hoekjes bij deurposten en bij drempels moeten liggende plakplintjes. Ik had bij de Gamma mooie staande plintjes gezien, maar ze moeten wel goed aansluiten op de plakplintjes en dat zagen we niet zo zitten, dat wordt een heel gefreubel en ik was het zat, aangezien het de bedoeling is dat ik volgende week donderdag alles ga oververhuizen. Dus als die mensen woensdag toch al komen voor de plakplintjes en de bolling in de vloer, laten we dat ook maar doen zonder extra zorgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat wordt een fraaie keuken inderdaad. 't Schiet al lekker op!
Wat betreft die plintjes, zijn dat van die liggende plakplinten of staande hogere plinten?
Die eerste variant kun je echt prima zelf op maat zagen met zo'n klein ijzerzaagje. Heb ik gedaan tenminste en dat klusje viel me alleszins mee.
zo zie ik het ook goed hoor, zo stond het op m'n slaapkamer ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Tegan het volgende:
Ah ok, maar dan nog zou ik het doen en uitkijken. Alles voor de look en voor een goede kijkhoek.
Komende week is de Expedit bij IKEA Duiven in de aanbieding vanwege 30-jarig jubileumquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er ook erg blij mee
Vandaag naar de ikea geweest om te kijken wat ik van de week ga halen
En er is weer een wat gesneuveld: een hele toffe plantenpotstond opgestapeld in een krat, m'n moeder zet er een zware tas op en krak, kapot. En die verkopen ze natuurlijk niet meer.
En m'n expedit van ikea en nog een hoektafeltje hebben behoorlijke schade opgelopen tijdens de verhuizing
Ik snap deze post nu pasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef mark_dabomb het volgende:
Heeft je vaatwasser geen kort programma? Die van ons kan je ook op 1/2 tijd instellen, kost dan wel wat meer stroom.
Knofje en jij?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap deze post nu pas
We hebben inderdaad de optie halve tijd ontdekt
Ach, daar heb je met dit weer toch weinig plezier van.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Wacht maar tot ik over een tijdje aan het balkon begin
Sneeuwpoppen makenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, daar heb je met dit weer toch weinig plezier van.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe bank!
[ link | afbeelding ]
Andere kant van de kamer is al een bende.
[ link | afbeelding ]
Net zoals de keuken.
[ link | afbeelding ]
En de boekenkasten staan ook. Maar ze zitten al bijna vol.
[ link | afbeelding ]
M'n vader zou nog een soort vensterbankje over de verwarming maken, dan kunnen m'n 10 andere orchideeën ook over
Je hebt een verkeerd plaatje geüpload. Deze is van de klinisch-opgeruimde helft.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Andere kant van de kamer is al een bende.
[ link | afbeelding ]
Niet direct, ze moeten wel wat hoger komen te staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Mogen orchideeën boven de verwarming trouwens?
Ik had opgeruimdquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd plaatje geüpload. Deze is van de klinisch-opgeruimde helft.
Dat is jammer van die balkondeur. Misschien dat er ruimte is, om er een naar buiten draaiende deur van te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat is de nieuwe bank
Maar de deur in kwestie is een balkondeur, dus dat is lastig
De andere deur clashte alleen met het tv-meubel en nu ik de nieuwe bank heb, kon ik die opschuiven dus dat is ook opgelostIk wil de woonkamer wel af kunnen sluiten van de gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |