Ik doe niet aan halve centimetersquote:
Dat zouden mannen ook niet accepterenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan halve centimeters![]()
En wees blij dat ik je naar boven heb afgerond!
Als Fiets de behoefte zou voelen om z'n penormaat te posten zou ik dat ook naar boven afronden, denk heul niet dat hij daar moeilijk over zou doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zouden mannen ook niet accepteren
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Fiets de behoefte zou voelen om z'n penormaat te posten zou ik dat ook naar boven afronden, denk heul niet dat hij daar moeilijk over zou doen
link?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zag net een stukje over die honey boo boo child en ik denk dat mijn ogen nu aids hebben
waar rond je op af?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Fiets de behoefte zou voelen om z'n penormaat te posten zou ik dat ook naar boven afronden, denk heul niet dat hij daar moeilijk over zou doen
Maar je had toch alles al gehaald Spees?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een beetje dom geweest
Als ik een vak niet kan doen omdat ik statistiek niet haal dan loop ik een half jaar studievertraging op
Ja gaat hem in januari herkansen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een beetje dom geweest
Als ik een vak niet kan doen omdat ik statistiek niet haal dan loop ik een half jaar studievertraging op
nooo thanks!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan als je nog behoefte hebt Boo boo komt vanavond op TLC
dat cupje krijg je er niet meer uit bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd m'n dolce gusto gaat niet meer open, een uur al niet
Dubbele aflevering ook nog!quote:
Nee dat is vrijdag, en ik vond mezelf kansloos dus doe ik het volgend jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja gaat hem in januari herkansen toch?
Wat zei ik vanmiddag dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef megamandy het volgende:
Snap je ook even niet, dat van statistiek zei je vanmiddag toch ook al?
Even cliché hoor maar...... als je nou heel hard leert en gewoon probeert misschien haal je het dan welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is vrijdag, en ik vond mezelf kansloos dus doe ik het volgend jaar.
Maar nu blijkt dat voor een vak vereiste voorkennis statistiek is. Laten we maar hopen dat dat niet bindend is![]()
Net met brum gekeken of het haalbaar is om statistiek binnen 2.5 dag te doen maar hij vindt het kansloos, samen met mijn gevoel klopt dat ook wel
Dat weet ik niet meer preciesquote:
Crapquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dat voor een vak vereiste voorkennis statistiek is. Laten we maar hopen dat dat niet bindend is![]()
Net met brum gekeken of het haalbaar is om statistiek binnen 2.5 dag te doen maar hij vindt het kansloos, samen met mijn gevoel klopt dat ook wel
waarom begin je nu niet ala de minuut met keihard blokken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gaat dan ten koste van andere herkansingen, dus dat is best poep.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Even cliché hoor maar...... als je nou heel hard leert en gewoon probeert misschien haal je het dan wel
Ja dat ik volgend jaar statistiek opnieuw doe, maar ik kwam er pas 1.5 uur geleden achter van dat vak. Achja eigen domme schuld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer preciesIets met stage enzo. Toen had je het ook over statistiek en een vertraging. Zal het wel verkeerd in mijn hoofd hebben
Statistiek is geen stamp-vak helaasch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Even cliché hoor maar...... als je nou heel hard leert en gewoon probeert misschien haal je het dan wel
Omdat ik nog andere herkansingen heb die ik wel met zekerheid kan halen, maar niet zo zeker als ik nu 2.5 dag vernaai aan statistiekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom begin je nu niet ala de minuut met keihard blokken?
Misschien als het alleen theorie was, maar dat is het volgens mij nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je geen andere had! dan maar volgende keer proberen jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik nog andere herkansingen heb die ik wel met zekerheid kan halen, maar niet zo zeker als ik nu 2.5 dag vernaai aan statistiek
Als je die andere vakken niet haalt betekent dat dan ook een vertraging van een half jaar of meer? zo nee zou ik die gewoon even laten en voor deze keihard gaan blokkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gaat dan ten koste van andere herkansingen, dus dat is best poep.
[..]
Ja dat ik volgend jaar statistiek opnieuw doe, maar ik kwam er pas 1.5 uur geleden achter van dat vak. Achja eigen domme schuld.
O gelukkig nooit gehad, in dat geval is het mooi poep speesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Statistiek is geen stamp-vak helaasch.
Niet per definitie maar wel 2 (of 3 extra vakken als statistiek toch niet haal) in het semester na komend semester en dat kan best dodelijk zijn want grote vakkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als je die andere vakken niet haalt betekent dat dan ook een vertraging van een half jaar of meer? zo nee zou ik die gewoon even laten en voor deze keihard gaan blokken
kak zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet per definitie maar wel 2 (of 3 extra vakken als statistiek toch niet haal) in het semester na komend semester en dat kan best dodelijk zijn want grote vakken
Het is veel effectiever om een beetje te snappen waar je mee bezig bent en da's gewoon heel lastig in 2,5 dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O gelukkig nooit gehad, in dat geval is het mooi poep spees
Nooit last van.quote:
Elke dag tegenwoordig!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan als je nog behoefte hebt Boo boo komt vanavond op TLC
Ik vind dat kind echt om te kotsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elke dag tegenwoordig!
Honey Boo Boo
/SQ
net even google er tegen aan gegooid, en ik ben heul blij dat ik dit nooit heb hoeven te doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is veel effectiever om een beetje te snappen waar je mee bezig bent en da's gewoon heel lastig in 2,5 dag.
ohai wat staat hierquote:Opdracht 2
Ga voor ieder van de volgende vergelijkingen na of deze waar of vals is. Motiveer je antwoord; alleen ja of nee is dus niet voldoende.
a. P (-1.13 z -0.47) = .1900
b. P (t(27) > 3.69) < .05
c. P (5(13) > 24.0) < .05
d. P (F(6,20) > 4.00) > .01
Helaas wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef milka82 het volgende:
Ohai!
1.80m hier trouwens, vind dat helemaal niet zo lang trouwens (vader van 2 m en jongste broertje is 2.09m).
Enne Honey Boo Boo vind ik nog niet eens het ergste, heb je die moeder gezien?!
Jaaaaaaa morgenmiddag!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
TAAAAAAAART ga je deze week nog kittehs kijken?
quote:
Yay thanksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hoor chick, ik neem mn camera mee
Je opa?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
like whut? de vader van mijn vader schijnt overleden te zijn
officieel wel ja, maar ik heb die man maar 2 keer gezien in mijn levenquote:
Oh zo een had ik ook iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
officieel wel ja, maar ik heb die man maar 2 keer gezien in mijn leven
nee die van ons ook niet mijn nicht was die rooie bij hemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo een had ik ook idddie wist onze namen niet eens.
Ik word hier een beetje verdrietitg vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee die van ons ook niet mijn nicht was die rooie bij hem
Neuh die gaat niet mee whehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yay thanksGaat je man mee voor een laatste overtuigingspoging of is het echt een nee?
Ahw cutequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neuh die gaat niet mee whehe
Ze hebben ook babyegeltjes daar ga ik met de kinderen bij kijken en meteen ff poesiekroelen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze hebben ook babyegeltjes daar ga ik met de kinderen bij kijken en meteen ff poesiekroelen
t was ook niet zo'n hele leuke manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje verdrietitg van
baby egeltjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Achja, ik kan wel zeggen dat ik het erg voor je vind maar uit ervaring weet ik dat je dan denkt, oh is die dood? En dan vervolgens verder gaat met waar je mee bezig wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee die van ons ook niet mijn nicht was die rooie bij hem
vind het wel erg voor mijn vader maar goed mij doet het niet zoveel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achja, ik kan wel zeggen dat ik het erg voor je vind maar uit ervaring weet ik dat je dan denkt, oh is die dood? En dan vervolgens verder gaat met waar je mee bezig was
Ja dat is dan het enige nog idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
vind het wel erg voor mijn vader maar goed mij doet het niet zoveel eigenlijk
Ik had dat ook bij mijn opa en die zag ik nog redelijk vaak. Dat was gewoon een nare manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achja, ik kan wel zeggen dat ik het erg voor je vind maar uit ervaring weet ik dat je dan denkt, oh is die dood? En dan vervolgens verder gaat met waar je mee bezig was
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had dat ook bij mijn opa en die zag ik nog redelijk vaak. Dat was gewoon een nare manDan ging ik met mn moeder en mn nicht bij hem op bezoek en dan zei hij tegen mn nicht: 'Zo, jij bent wel aangekomen zeg!' En dan tegen mn moeder in de keuken vet hard: 'JACQ, WAT IS DIE MEID VET GEWORDEN ZEG.'
Dat soort dingen
ermahgerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had dat ook bij mijn opa en die zag ik nog redelijk vaak. Dat was gewoon een nare manDan ging ik met mn moeder en mn nicht bij hem op bezoek en dan zei hij tegen mn nicht: 'Zo, jij bent wel aangekomen zeg!' En dan tegen mn moeder in de keuken vet hard: 'JACQ, WAT IS DIE MEID VET GEWORDEN ZEG.'
Dat soort dingen
Nog een keer syndication dinges doorlopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
gmrpfl ik snap niks van die networkedblog dingesPushed heul mn berichten niet. Grom
Daddy vind ik altijd zo foutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Gatver, mijn lief zit een filmpje te kijken van iemand die vertelt over zijn home-automation en die heeft de sturende computer zo ingesteld dat ze hem 'daddy' noemt
Oh doet ie niet automatischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
gmrpfl ik snap niks van die networkedblog dingesPushed heul mn berichten niet. Grom
WHO'S YOUR DADDYYYYquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Gatver, mijn lief zit een filmpje te kijken van iemand die vertelt over zijn home-automation en die heeft de sturende computer zo ingesteld dat ze hem 'daddy' noemt
Blegh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Met een emoslingerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef milka82 het volgende:
Who's your daddy? Echt, als een vent dat tegen me zegt kan ie zijn broek ophijsen en vertrekken
cc holo's zijn het goedkoopste bij head2toe Beautyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef milka82 het volgende:
Uiteraard met een emoslinger!
En blegh, heb zin om te falen, cc holo's, jurkje, dit dat alles!
watdefak??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik had eens een scharrel die in mijn kont beet! Echt wtf, dat deed zeer!
Dat gilde ik ook nadat ik hem een trap had gegeven, hahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Truste Swarte, en thnx
[..]
watdefak??![]()
quote:
Ik heb je al op bloglovin, ik hoef je op feestboek toch pas te liken als je een winactie doet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja nouja als je mijn pagina leuk zou vinden zou je hem wel automatisch zien
Maar ook daar moest ik 'pull' doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Lalalala,can't hear you!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
cc holo's zijn het goedkoopste bij head2toe Beauty
8 dollar maar en de verzendkosten zijn ook heel redelijk voor Amerikaquote:
Die moest ik zoeken jonge.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja nouja als je mijn pagina leuk zou vinden zou je hem wel automatisch zien
Maar ook daar moest ik 'pull' doen
DAN ZET JE TOCH DIE UPDATES UIT VAN DE PAGE JONGUH! Like je mij al dan? En zijn wij vrienden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik like je wel![]()
Bij Lin vind ik het ook zo onhandig, iedere keer elke update twee keer. WAT IK WEL NIET OVER HEB VOOR M'N VRIENDEN
![]()
![]()
Volledig terecht!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef milka82 het volgende:
[..]
Dat gilde ik ook nadat ik hem een trap had gegeven, hahaha
Uiteraard die site aangeslingerd maar ik kan nergens de verzendkosten vinden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
8 dollar maar en de verzendkosten zijn ook heel redelijk voor Amerika![]()
![]()
Kan dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DAN ZET JE TOCH DIE UPDATES UIT VAN DE PAGE JONGUH! Like je mij al dan? En zijn wij vrienden?
Jupquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
![]()
![]()
Ik ben je vrind volgens mij. Geen idee of ik je volg.
Krijg je als je naar de checkout gaat. 18 dollar voor 6 flesjes dacht ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
Uiteraard die site aangeslingerd maar ik kan nergens de verzendkosten vinden?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je al op bloglovin, ik hoef je op feestboek toch pas te liken als je een winactie doet?Pahahahaha zeer goeien redenatie idd :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soon.... Moet eerst maar wat meer volgers via bloglovin etc creëren
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ah, die vond ik al leuk. Blijkbaar. WIE MIS IK NOG.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, Deb ook geliked.. IK BEN TE GOED VOOR DE WERELD![]()
Ik ben zo leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, die vond ik al leuk. Blijkbaar. WIE MIS IK NOG.
Had er ook helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben m'n nagels aan het lakken terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb... Dat wordt flink clean-up doen straks
Like je mij alquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, Deb ook geliked.. IK BEN TE GOED VOOR DE WERELD![]()
Ik dnek altijd 'nu ga ik netjes lakken'. En dan faal ik, elke keer weerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben m'n nagels aan het lakken terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb... Dat wordt flink clean-up doen straks
Ik kan best netjes lakken, al zeg ik het zelf. Meestal hoef ik alleen wat cleanup aan de zijkanten te doen. Kost me niet veel tijd ook niet, gewoon even concentratie. (of ik ben gewoon niet zo kritischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dnek altijd 'nu ga ik netjes lakken'. En dan faal ik, elke keer weer
Ik doe het vaak netjes en dan bij het laatste laagje 'oh ik moet daar nog overheen FLATS'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan best netjes lakken, al zeg ik het zelf. Meestal hoef ik alleen wat cleanup aan de zijkanten te doen. Kost me niet veel tijd ook niet, gewoon even concentratie. (of ik ben gewoon niet zo kritisch)
Maar nu ben ik te lam en is het zo van "flats".
ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik lak altijd zo netjes mogelijk. En smots ik te erg dan gaat alles eraf en begin ik opnieuw
.
Dat doe ik nooit. Kwastje met aceton werkt primaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik lak altijd zo netjes mogelijk. En smots ik te erg dan gaat alles eraf en begin ik opnieuw
.
Anders kan ik elke keer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Kwastje met aceton werkt prima
Ja als een lakje ineens gaat poolen he, gewone clean up doe ik sowieso altijd uiteraard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Kwastje met aceton werkt prima
Ja, dat het ineens van VLOEDGOLF is.quote:
Dit, ben veel te perfectionistisch en ook nooit zin om daarna nog te cleanen. Als het tijdens het lakken erlangs gaat kan ik het makkelijk snel met een andere nagel eraf halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Debsterr het volgende:
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG ZAL IK EEN BLOG BEGINNEN?
[ afbeelding ]
Godsamme het is wel heel erg
*pakt aceton*
Ja dat is wel een valkuil van mij, zit vaak ver van de riemen af. En iedere keer denk ik "dichtbij de riemen" en als ik dan klaar ben "ah, failed againquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar dan wel dichter tegen nagelriemen want dan kan ik een strak randje maken
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat is wel een valkuil van mij, zit vaak ver van de riemen af. En iedere keer denk ik "dichtbij de riemen" en als ik dan klaar ben "ah, failed again"
Maar dan worden je andere nagels toch raar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik dus niets extra's meegedaan. Alleen tijdens het lakken als het nog nat is en er per ongeluk iets op mijn vinger komt het met een andere nagel snel er van afgehaald.
Dat je er een dikker laagje op krijgt bedoel je? Nee hoor. Doe het meestal met de hoek van de nagel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan worden je andere nagels toch raar?
En het ziet er prima uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat je er een dikker laagje op krijgt bedoel je? Nee hoor. Doe het meestal met de hoek van de nagel.
Kan het niet uitleggen maar er gebeurd in ieder geval niets raars met de lak.
Ik doe er ook heel lang over meestalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ziet er goed uit toch Mandy? Ik heb geen vaste hand en ben ongeduldig, dan moet je wel clean uppen
JIJ BENT OOK AL KLEINER DAN SPEES!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schaar mag ik ook in de lengtelijst? 1m61
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK AL KLEINER DAN SPEES!
Ik heb je beschrijving in de databank gefixedquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je beschrijving in de databank gefixed
Gaaf!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik dus niets extra's meegedaan. Alleen tijdens het lakken als het nog nat is en er per ongeluk iets op mijn vinger komt het met een andere nagel snel er van afgehaald.
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
IEDEREEN IS KLEINER DAN IK WAT EEN GOEDEN GARPER
Rustig aan he ukkie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN LANGER EINZquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je beschrijving in de databank gefixed
Laat hem z'n piemel eens echt meten dan!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zit heel de tijd met die rolmaat te kutten![]()
Nu gaat t steeds van 'zou je me dumpen als mijn piemel zo lang was? En zoo lang?'net zat ie met dat ding tegen t plafond te kutten en kreeg ik em op m'n hoofd
![]()
Ik ben heul geen uitzondering.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt
Heb ik al heul eens gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat hem z'n piemel eens echt meten dan!
Dat zegt niksquote:
Jij bent ook groot genoeg, want er zijn mensen die kleiner zijn. Maar dat maakt je nog niet grootquote:
Het is privé einzquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook groot genoeg, want er zijn mensen die kleiner zijn. Maar dat maakt je nog niet groot
Alle fokkers hebben toch een piemel van 30+ cm?quote:
Ik las alleen piemel en je laatste zinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zit heel de tijd met die rolmaat te kutten![]()
Nu gaat t steeds van 'zou je me dumpen als mijn piemel zo lang was? En zoo lang?'net zat ie met dat ding tegen t plafond te kutten en kreeg ik em op m'n hoofd
![]()
Pehehehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik las alleen piemel en je laatste zin![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
![]()
Neem je ook altijd je leerboeken mee enzo? En dat je dan eerst je kleding enzo inpakt. "Ooooh wat een lichte tas deze keerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
EverytimeVoordat ik mn tas ga inpakken om naar tilburg te gaan denk ik: ERMAHGERD DIT EN DIT EN DIT MOET MEE.
En dan ga ik inpakken en dan weet ik het al niet meer na 3 broeken en een shirt_
Ik heb dat een paar keer gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neem je ook altijd je leerboeken mee enzo? En dat je dan eerst je kleding enzo inpakt. "Ooooh wat een lichte tas deze keer" *propt de leerboeken erbij* "Kut"
Daarom zoek ik eigenlijk een rugzakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar keer gedaanook echt met dikke wetboeken slepen enzo. Toen had ik serieus spierpijn de volgende dag
_ dat was geen succes nee
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
na turned up turquoise geen neon meer voor mij![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef Mss het volgende:
En dus even opgezocht, op één week na post ik hier nu 3 jaar mee. Dus ik heb 450 lakjes in 3 jaar gekocht. En ik heb afgelopen jaren wel een stuk of 50 lakjes weggedaan. Dat is dus bijna een lakje per twee dagen kopen. Drie jaar lang.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ghehehehehehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Mss het volgende:
Ik kwam tijdens het terugzoeken van de exacte datum nog wel een mooie quote van SQ tegen:
[..]
De ouwe tijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:28 schreef megamandy het volgende:
Allemaal vreemde mensen in het topic van die quote
Na heel veel gesputter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:33 schreef Mss het volgende:
Toen kwamen er in korte tijd veel nieuwe mensen meeposten, ging er ongeveer een topic per dag doorheen en werden er 3 nagelfoto's ofzo per topic gepost.
Na een half jaar kwam de SC
Neuh, meer veel te veel offtopic.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef megamandy het volgende:
Ow toen was het echt nog samen ook? Kan ik mij nu echt niet voorstellen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:53 schreef Mss het volgende:
Mwah, dat was toch meer omdat er in het make up topic teveel SC was en daar toen ik gezegd dat dat beter hier voortgezet kon worden?
Omdat het bijna de laatste kans is:quote:
Alles in de sale voor 6 pond per lakje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles dat ik niet wil hebben in de sale
juist, dat dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef Debsterr het volgende:
Oh, alleen de lakjes die ook in combo's zitten... lame!
Staat er wel onduidelijk vind ik!quote:
ik niet, ik wil de nieuwe Holy Grail nog en Beauty Never Fails, maar goed, die zijn er nog wel ff :quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
the heavenly quote collectie.. Die had ik helemaal gemist.
Maar eigenlijk heb ik gewoon alles van A-England wat ik wil hebben al
Hey, een nieuwe holy grail. Dat had ik ook nog niet gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, ik wil de nieuwe Holy Grail nog en Beauty Never Fails, maar goed, die zijn er nog wel ff :
nou, klop jezelf maar op de borstquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe holy grail. Dat had ik ook nog niet gezien.
Vind ze allebei mooi, maar geen musthave...
Verstandigheid
Mailtje sturen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nohhheb ik gisteravond StGeorge besteld voor 9 pond, staat hij er nu in voor 6
Wou zeggen, als je Adina ff contact dan past ze het waarschijnlijk wel aanquote:
Ik wil best voor je vertalen als je me een Nederlands tekstje geeft?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet hoe ik dat moet schrijven in het engels
Maar ik probeer wel wat
Hi Adina,quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet hoe ik dat moet schrijven in het engels
Maar ik probeer wel wat
Of je stuurt ditquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hi Adina,
Last night I purchased Dragon and St. George. Unfortunately, I saw this morning St. George is marked down. Would there be anything possible in refunding me the 3 pounds I payed too much?
Thanks,
Taart
redelijk jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Is Camelot in een laag dekkend?
nou, dan is dit een mooie kansquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:29 schreef Miezziej het volgende:
Mijn CC Holo's zijn verstuurdTevens eerste bestelling op Head2Toe.
Ik heb nog helemaal niets van a england
Ik faal niet, I'm proudquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, klop jezelf maar op de borst![]()
tehehehequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik faal niet, I'm proud
(heeft er ook iets mee te maken dat ik morgen m'n vader van Schiphol ga halen en plan om dan eens bij Victoria Secret te kijken
eensch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Minder uitgeven gaat hem niet worden, ik moet gewoon een baan met een beter salaris vinden
Ik ook niet veel hoor, op dit moment alleen St George en Perceval. Maar die heb ik wel allebei al meerdere keren gebruikt en dat is dan wel uniek binnen mijn stashquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:29 schreef Miezziej het volgende:
Mijn CC Holo's zijn verstuurdTevens eerste bestelling op Head2Toe.
Ik heb nog helemaal niets van a england
JUIST!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
"ik geef niet te veel uit, ik verdien gewoon te weinig" die hou ik er in
ik verdien heel veel, ik krijg het alleen nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JUIST!
En "ik verdien meer dan dat ik krijg" is ook nog een mooie om eronder te zetten
tuurlijk. Het is ook openbaar he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh we kunnen een project X doen bij Skjoe d'r nieuwjaarsborrel![]()
![]()
Heb jij hem weer georganiseerd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk. Het is ook openbaar he.
oh nee, dit is een jaarlijks verplicht nummertje, dat organiseert de Blokhut grotendeels.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij hem weer georganiseerd?
Betere hoop dan met halloween?
Verplicht nummertje als in, je gaat omdat het moet? Of ook wel zin in?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dit is een jaarlijks verplicht nummertje, dat organiseert de Blokhut grotendeels.
Ah, mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dit is een jaarlijks verplicht nummertje, dat organiseert de Blokhut grotendeels.
waarom maakt iedereen zich daar zo veel zorgen over steeds?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Verplicht nummertje als in, je gaat omdat het moet? Of ook wel zin in?
van mij mag je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, mooi
En we zijn allemaal welkom?![]()
Ik ben te autistisch om een project X te organiserenquote:
Oh nee, zo bedoelde ik hem niet hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom maakt iedereen zich daar zo veel zorgen over steeds?
Nee, het is gewoon iets wat elk jaar is, voor de buurt en voor onze relaties, een toost op 2013 met een glas champagne, meer niet.
het is gewoon een nieuwjaarsborrel, zoals er deze maand velen zijn. Kan me niet voorstellen dat elke nieuwjaarsborrel voor iedereen een groot feest is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoelde ik hem niet hoor
Maar een 'verplicht nummertje' associeer ik meestal met iets waar je niet zoveel zin in hebt, maar dat kan ook aan mij liggen
werkse!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om een project X te organiseren
O kut, werken![]()
Nee klopt. Ik sla ze dan gewoon over als ik er niet zo veel zin in hebquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is gewoon een nieuwjaarsborrel, zoals er deze maand velen zijn. Kan me niet voorstellen dat elke nieuwjaarsborrel voor iedereen een groot feest is.
nou, en dat kan dus net ff niet, maar ik sta hier behoorlijk neutraal inquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik sla ze dan gewoon over als ik er niet zo veel zin in heb
Okidoquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, en dat kan dus net ff niet, maar ik sta hier behoorlijk neutraal inDus niemand hoeft zich zorgen om me te maken, het is maar een nieuwjaarsborrel
![]()
![]()
Lekker is dat altijd hequote:
Hier nog nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef RenRen- het volgende:
HoiIs de Catrice bij jullie al in de sale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |