Ik doe niet aan halve centimetersquote:
Dat zouden mannen ook niet accepterenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan halve centimeters![]()
En wees blij dat ik je naar boven heb afgerond!
Als Fiets de behoefte zou voelen om z'n penormaat te posten zou ik dat ook naar boven afronden, denk heul niet dat hij daar moeilijk over zou doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zouden mannen ook niet accepteren
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Fiets de behoefte zou voelen om z'n penormaat te posten zou ik dat ook naar boven afronden, denk heul niet dat hij daar moeilijk over zou doen
link?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zag net een stukje over die honey boo boo child en ik denk dat mijn ogen nu aids hebben
waar rond je op af?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Fiets de behoefte zou voelen om z'n penormaat te posten zou ik dat ook naar boven afronden, denk heul niet dat hij daar moeilijk over zou doen
Maar je had toch alles al gehaald Spees?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een beetje dom geweest
Als ik een vak niet kan doen omdat ik statistiek niet haal dan loop ik een half jaar studievertraging op
Ja gaat hem in januari herkansen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een beetje dom geweest
Als ik een vak niet kan doen omdat ik statistiek niet haal dan loop ik een half jaar studievertraging op
nooo thanks!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan als je nog behoefte hebt Boo boo komt vanavond op TLC
dat cupje krijg je er niet meer uit bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd m'n dolce gusto gaat niet meer open, een uur al niet
Dubbele aflevering ook nog!quote:
Nee dat is vrijdag, en ik vond mezelf kansloos dus doe ik het volgend jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja gaat hem in januari herkansen toch?
Wat zei ik vanmiddag dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef megamandy het volgende:
Snap je ook even niet, dat van statistiek zei je vanmiddag toch ook al?
Even cliché hoor maar...... als je nou heel hard leert en gewoon probeert misschien haal je het dan welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is vrijdag, en ik vond mezelf kansloos dus doe ik het volgend jaar.
Maar nu blijkt dat voor een vak vereiste voorkennis statistiek is. Laten we maar hopen dat dat niet bindend is![]()
Net met brum gekeken of het haalbaar is om statistiek binnen 2.5 dag te doen maar hij vindt het kansloos, samen met mijn gevoel klopt dat ook wel
Dat weet ik niet meer preciesquote:
Crapquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dat voor een vak vereiste voorkennis statistiek is. Laten we maar hopen dat dat niet bindend is![]()
Net met brum gekeken of het haalbaar is om statistiek binnen 2.5 dag te doen maar hij vindt het kansloos, samen met mijn gevoel klopt dat ook wel
waarom begin je nu niet ala de minuut met keihard blokken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gaat dan ten koste van andere herkansingen, dus dat is best poep.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Even cliché hoor maar...... als je nou heel hard leert en gewoon probeert misschien haal je het dan wel
Ja dat ik volgend jaar statistiek opnieuw doe, maar ik kwam er pas 1.5 uur geleden achter van dat vak. Achja eigen domme schuld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer preciesIets met stage enzo. Toen had je het ook over statistiek en een vertraging. Zal het wel verkeerd in mijn hoofd hebben
Statistiek is geen stamp-vak helaasch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Even cliché hoor maar...... als je nou heel hard leert en gewoon probeert misschien haal je het dan wel
Omdat ik nog andere herkansingen heb die ik wel met zekerheid kan halen, maar niet zo zeker als ik nu 2.5 dag vernaai aan statistiekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom begin je nu niet ala de minuut met keihard blokken?
Misschien als het alleen theorie was, maar dat is het volgens mij nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je geen andere had! dan maar volgende keer proberen jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik nog andere herkansingen heb die ik wel met zekerheid kan halen, maar niet zo zeker als ik nu 2.5 dag vernaai aan statistiek
Als je die andere vakken niet haalt betekent dat dan ook een vertraging van een half jaar of meer? zo nee zou ik die gewoon even laten en voor deze keihard gaan blokkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gaat dan ten koste van andere herkansingen, dus dat is best poep.
[..]
Ja dat ik volgend jaar statistiek opnieuw doe, maar ik kwam er pas 1.5 uur geleden achter van dat vak. Achja eigen domme schuld.
O gelukkig nooit gehad, in dat geval is het mooi poep speesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Statistiek is geen stamp-vak helaasch.
Niet per definitie maar wel 2 (of 3 extra vakken als statistiek toch niet haal) in het semester na komend semester en dat kan best dodelijk zijn want grote vakkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als je die andere vakken niet haalt betekent dat dan ook een vertraging van een half jaar of meer? zo nee zou ik die gewoon even laten en voor deze keihard gaan blokken
kak zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet per definitie maar wel 2 (of 3 extra vakken als statistiek toch niet haal) in het semester na komend semester en dat kan best dodelijk zijn want grote vakken
Het is veel effectiever om een beetje te snappen waar je mee bezig bent en da's gewoon heel lastig in 2,5 dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O gelukkig nooit gehad, in dat geval is het mooi poep spees
Nooit last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |