Revolution vind ik zelf ook echt een toffe seriequote:Op donderdag 10 januari 2013 09:54 schreef SosuaCafe het volgende:
The walking dead gezien
Entourage
The pacific
Band of brothers
The 4400
Boardwalk empire
Dexter
Game of thrones
Community - te flauw
Family guy
American dad+cleveland show
Arrow- mee gestopt
Grimm
Once upon a time
Wats je mening van Grimm? Was op zich niet verkeerd, maar qua personages niet boeiend genoeg imho.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:54 schreef SosuaCafe het volgende:
The walking dead gezien
Entourage
The pacific
Band of brothers
The 4400
Boardwalk empire
Dexter
Game of thrones
Community - te flauw
Family guy
American dad+cleveland show
Arrow- mee gestopt
Grimm
Once upon a time
Nogsteeds een goeie grap, vooral blijven herhalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso ook een aanrader voor die paar mensen onder ons (geen namen) die om welke reden dan ook geen opleiding (meer) doen en te lui zijn om proper werk te fiksen.
Zoek jij nog werk dan? Als wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Castle
[..]
Nogsteeds een goeie grap, vooral blijven herhalen![]()
Gevoelig punt dit, ofniet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Castle
[..]
Nogsteeds een goeie grap, vooral blijven herhalen![]()
Begint een beetje triest te worden, vooral omdat ik gewoon nu aan het werk ben maar ja. Aldie heeft blijkbaar het idee dat ik verantwoording aan hem moet afleggen of iets dergelijks.quote:
Ja, erg vervelend dit. Wat doe je nu voor werk danquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Begint een beetje triest te worden, vooral omdat ik gewoon nu aan het werk ben maar ja. Aldie heeft blijkbaar het idee dat ik verantwoording aan hem moet afleggen of iets dergelijks.
Werk nu via bedrijf uit Zoetermeer ( de gekste) voor http://www.escherinhetpaleis.nl/ aan een expositie dingquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
erg vervelend dit. Wat doe je nu voor werk dan
"(geen namen)"quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Begint een beetje triest te worden, vooral omdat ik gewoon nu aan het werk ben maar ja. Aldie heeft blijkbaar het idee dat ik verantwoording aan hem moet afleggen of iets dergelijks.
Wat is dat voor verlept beestquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |