Hij vergelijkt het met de oude ace of spades en verwacht een soortgelijk iets (en terecht, bazige gameplay leverde dat op). Terechte kritiek naar mijn mening.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij er geen bal van snaptDat graven en bouwen geen praktische nut heeft is onzin. Die brug die je daar ziet, hak de onderste blokjes weg en is brug en toegang tot je basis valt weg. En je kan met die rocketeer inderdaad over een defense heen vliegen, maar heb je de vlag kan je niet meer vliegen dus dan zit je vast. Daarnaast kan je natuurlijk je vlagzone volbouwen zodat je er sowieso niet bij kan. Beide hebben wel degelijk praktisch nut tijdens het spelen
DIe heeft hij niet eens gespeeld zegt diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij vergelijkt het met de oude ace of spades en verwacht een soortgelijk iets (en terecht, bazige gameplay leverde dat op). Terechte kritiek naar mijn mening.
nu 8 erweer op, want ook die zal bij een goede installatie geen problemen gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.
slecht geheugenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
DIe heeft hij niet eens gespeeld zegt die
Hij zegt dat die graag die andere versie wilt proberen om te kijken of die leuker is. Das toch niet iets dat je zegt als je het hebt gespeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |