quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
Geen diss op mijn hoody trouwens, voel mij nu een bad mofo wanneer ik mijn loop weer afgemaakt heb.
Ja ik doe maandag woensdag en vrijdag full body en dinsdag donderdag en zaterdag lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, gisteren voor het eerst in zeven maanden weer eens naar de fitness geweest. Mijn armspieren schreeuwen nog steeds moord en brand
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?
Ik heb die film nooit gekeken maar zo voelt het inderdaad wel.quote:
Haha indeed, gewoon joggingpak en Allstarsquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi dat hij niet eens een hoody aanheeft...just sayin'...
Wat nou knieën, wat nou pronerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha indeed, gewoon joggingpak en Allstars
Ik dacht me dat ook te herinneren. Maar misschien was dat eerder tijdens die bokssessies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef YUR het volgende:
Lol, hoe kom ik er dan bij dat ie een hoody draagt?
Toch!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar hij traint toch ook gewoon in een hoody en sweatpants?
[ afbeelding ]
Wat is de definitie van een hoody?
quote:
Reddende engelquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar hij traint toch ook gewoon in een hoody en sweatpants?
[ afbeelding ]
Wat is de definitie van een hoody?
Ook een grijze inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Daywalk3r het volgende:
YUR je heb gewoon gelijkEn kluizenaar is dus bad-ass met z'n hoodie.
In die andere films heeft hij dus duidelijk een winter outfit mét capuchon inderdaad, mystery solved!quote:
Die is geweldigquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Deze film trouwens gisteren gekeken Run Fatboy Run (2007) - IMDb
Er zijn niet veel 'loopfilms' geloof ik, maar deze is wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |