ik durf te wedden dat er in arnhem meer buitenlanders wonen dan in nijmegen. vooral omdat nijmegen een universiteitsstad is (trek je eigen conclusie)quote:
sjezus man ik bedoelde dat de uitspraak nimma voor neger is, niet dat er veel negers in nijmegen wonenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat er in arnhem meer buitenlanders wonen dan in nijmegen. vooral omdat nijmegen een universiteitsstad is (trek je eigen conclusie)
Het enige bestaansrecht van Nijmegen is dat het een studentenstad is. Voor de rest is het alleen maar white trash en dus niks anders als Arnhem. Ik noem een Waterkwartier of Hatert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat er in arnhem meer buitenlanders wonen dan in nijmegen. vooral omdat nijmegen een universiteitsstad is (trek je eigen conclusie)
Dus je bent het met me eens dat arnhem meer neger is en vitas gewoon de beste van gelderland is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sjezus man ik bedoelde dat de uitspraak nimma voor neger is, niet dat er veel negers in nijmegen wonen
ik ga hier niet op in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat arnhem meer neger is en vitas gewoon de beste van gelderland is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |