Subklachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat doet dat rennende hert in die studio?
Precies dit ja. Hardstyle wordt commerciėle rommel. Allemaal kutvolk dat het opeens tof vindt en platen die meer dance zijn dan ouderwets gebeukquote:
quote:
Gebeuk in slowmotion zeker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef sinepedraap het volgende:
Allemaal kutvolk dat het opeens tof vindt en platen die meer dance zijn dan ouderwets gebeuk
Gewoon hardstyle van 150~155bpm op wat early na en hardcore 180~185bpm dat is gwn chillquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:15 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Gebeuk in slowmotion zeker?
Heb serieus proberen te hakken op Hardstyle maar echt wat een trage herrie en die kicks wat moet dat voorstellen, muggenscheten? Eentonige poing poing poing toeng toeng toeng prrr prrr prrr bgg bgg bggquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon hardstyle van 150~155bpm op wat early na en hardcore 180~185bpm dat is gwn chill
Hakken op hardstylequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Heb serieus proberen te hakken op Hardstyle maar echt wat een trage herrie en die kicks wat moet dat voorstellen, muggenscheten? Eentonige poing poing poing toeng toeng toeng prrr prrr prrr bgg bgg bgg
Breek me bek niet open over wat voor hoedjes volk daar op af komt
[ afbeelding ]
Hardstyle
Mijn fout dat ik naar een feest ga zonder te kijken @ de lijn omhoog, eerste 4/6 uur HS, laatste 2 uur Hardcore.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hakken op hardstyle
Niet alles voelen en helemaal in euforie raken en stampen als een beest![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:25 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Mijn fout dat ik naar een feest ga zonder te kijken @ de lijn omhoog, eerste 4/6 uur HS, laatste 2 uur Hardcore.
Gelukkig wel wat geleerd van deze traumatische ervaring![]()
ik
Niet kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |