Nu doe je t weer, je gebruikt t woord epischquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het niet minder Episch want 't geweld aan licht en de omvang past allemaal maar net in 't frame.Nu moet je de history-channel versie in dat topic van je nog maar eens bekijken, die dringt het epische / technologische karakter nog iets verder terug. Wat het verhaal niet minder interessant maakt overigens.. maar wel iets anders.
Okay, ik dacht je bedoelde dat de X files op Trumbull gebaseerd was.quote:uit de pilot van de eerste X-Files:
[..]
Episch betekent groots.. een heldenverhaal en dat is het in het verhaal in dat eerste filmpje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nu doe je t weer, je gebruikt t woord episch![]()
Welk epische karakter heb je t over? Ik vond het verhaal in de docu zeer interessant, maar om nou te zeggen dat het een episch karakter heeft???
Je overdrijft weer en doet precies datgene waar je documakers van beschuldigt. Het klopt inderdaad dat documakers dingen sensationeler kunnen maken om zo aandacht te trekken, maar jij doet precies hetzelfde.
Nee, het gaat alleen over de pilot aflevering waarin het gegeven van een wit licht, verstrijken van tijd en een afslaande motor voorkomen. En het gekke is, ik 'nam aan' dat de X-Files 'na' het fenomeen op TV kwam maar nu zie ik dat het andersom is, de X-Files serie was eerder. Ik vraag me daarom af of het zo kan zijn dat de agent in kwestie de X-Files al een jaar tot anderhalf keek en mogelijk daar ook iets door beïnvloed 'zou kunnen zijn'. Niet het hele fenomeen, maar delen van het verhaal.quote:Okay, ik dacht je bedoelde dat de X files op Trumbull gebaseerd was.
sodeju, dat filmpje...bizar zegquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en hier is het antwoord:
[..]
Wat wij hier mogelijk "echt" zien is alleen een 'kale lucht' waarin men met een camera een 'pan' van rechts naar links maakt. De vertraging en objecten kan men er in de postproductie inzetten. De editor met After Effects doet de rest en trolt 'm online met 'Mexico UFO blablala" wachtend op reacties en mensen die 'm verspreiden terwijl hij daar zelf waarschijnlijk zit te dijenkletsen van het lachen. Dat is geen Hollywood niveau, dat kan iedereen met een beetje routine in Adobe After Effects en dat doet iedereen ook getuige de trol-filmpjes die men maakt om gelovigen te trollen via youtube. Soms heeft men gewoon 't doel zoveel mogelijk reacties en views te halen om als beginner of gevorderd VFX maker in Hollywood binnen te komen want Hollywood drijft op VFX en youtube is een prima doorbreek-kanaal voor alles.. van zang tot film. 99,9% faalt, de 0,1% slaagt.
Je kunt ook een helikopter faken met after effects maar daar zit teveel werk in en het wow effect is te laag (helikopter topics zijn nogal lauw vertegenwoordigt) zo'n schotel draait hooguit om z'n as en dat is het...en het wow effect is torenhoog. Het is voor beginners en iets gevorderden een heel makkelijk werkbaar basismodel.
De hele waarneming die we dan volgens jou zouden moeten doen met betrekking tot de vorm en de afstand houden ons in dat geval zo erg voor de gek dat het begrip vorm en afstand niet zo relevant meer zijn omdat het er in werkelijkheid niet is.. en dat is niet geheel in het voordeel van het menselijk brein. Dit zou een prima optische illusie zijn want After Effects is, als je 't goed aanpakt iets dat voor echt door kan gaan en zo'n titel is zo gegeven.
Onderstaand is hoe het nu op topniveau gebeurd en over 10 jaar kan jan met de banaan als amateur zelf hele steden aan z'n ufo filmpje toevoegen en dat zal ook gebeuren.
Verder is je "onderzoek" (het zou de naam niet eens mogen krijgen) niet echt nuttig, je stuurt mensen teveel. Jouw overload aan willekeurige filmpjes met stellingen in een bepaalde stijl zou zoiets zijn als mensen het verschil tussen pepsi en coca cola laten proeven waarbij je van te voren zegt 'wat proeft u hier? vindt u dit blikje pepsi ook veel lekkerder en zoeter dan dit blikje coca cola want er zit meer suiker in'. Je gooit je eigen conclusie al als een malle over de tafel, je wilt het teveel naar je eigen geloof tunnelen. Hoe wil je dat ooit een onderzoek noemen? Dit zou een 1 opleveren voor je huiswerk en een ontslagbrief van je baas, zelfs voor een luchtig onderzoek. En dat is geheel buiten het feit dat er toevallig UFO's in staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |