Arme onderbuurvrouwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Ik bleek er te lui voor, en ik vond het nogal saai (vooral dat). Plus, ik deed het samen met mijn lief, en de onderbuurvrouw vond het niet echt awesome als er in totaal honderdzeventig kilo stond te jumpingjacken op haar plafond.
WTF.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef the85mc het volgende:
Net terug van werken in de bieb. Dat is ook niet meer wat het geweest is.. Eerder kon je nog rustig studeren, maar sinds er van die facebook gespot pagina's zijn is het tering druk en de helft van de mensen zit er alleen maar om gezien te worden.. t Is bijna een grote vleeskeuring geworden in de bieb..
Die hebben ook al in het AD enzo gestaan.. Er is ook zoiets maar dan van de NS geloof ik. Liefde in de trein ofzoiets. Wel grappig concept alleen jammer dat je nu niet meer rustig in de bieb kunt zitten..quote:
Gaan we straks op bedevaart naar Marmar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind je herstel echt wonderlijk Marmar. Niet lang geleden zat je nog aan de pijnblokkades die niet goed werkten en zat je in een rolstoel buitenshuis. Het is bijna Lourdes-esque!
Nee niet echt! Ben verder ook niet koortsig ofzo. De scherpste pijn duikt wel steeds op andere plekken op. Dan bij mijn oor, dan bovenkaak, dan onderkaak, wel alleen aan de linkerkant. Ik dacht ook dat het misschien van knarsetanden komt dus wilde ik mijzelf forceren ontspannen te slapenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kiespijn is hels. Klinkt als een fraaie ontsteking. Bonkt/klopt het ook? Voel je je hartslag erin zeg maar?
Oh niet altijd! Ik post Perr-lijstjes, komt altijd meer bij. Vandaag probeer ik mijn mond te ontzienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, wat eet jij toch altijd weinig.
Ik heb het koud sinds ik van de bloedbank naar huis ben gefietst.
En ik heb trek. Niet te weinig ook.
Probeer de zak dropjes op tafel te weerstaan.
Gevoelig voor warm of koud? Is er een kies pijnlijk als je er tegenaan tikt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee niet echt! Ben verder ook niet koortsig ofzo. De scherpste pijn duikt wel steeds op andere plekken op. Dan bij mijn oor, dan bovenkaak, dan onderkaak, wel alleen aan de linkerkant. Ik dacht ook dat het misschien van knarsetanden komt dus wilde ik mijzelf forceren ontspannen te slapen
hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaan we straks op bedevaart naar Marmar.
Heb ik geprobeerd, maar tikken doet niet noemenswaardig pijn. Wel heel gevoelig, van buiten lopen alleen al wordt het een stuk pijnlijker..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gevoelig voor warm of koud? Is er een kies pijnlijk als je er tegenaan tikt?
Kaakfysiotherapie, ga ik binnenkort ook uittesten. En ibu werkt tegen kiespijn.Sterke!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef anna82 het volgende:
Kauwgom is sowieso evil, want ik las, al zelfdiagnosticerend, dat je je kaak kan overbelasten met kauwen! Misschien heb ik RSI in mijn kaak...
Noop. mag het van de mijne nooit meer kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef conleche het volgende:
Huh? Maar tandartsen zijn toch juist wel blij met suikervrije kauwgom?
Ontsteking in/aan de kaak zelf, overbelasting... Klinkt niet echt als een wortelpuntontsteking. Dan ga je door de grond met warm of koud en als je tegen de kies tikt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar tikken doet niet noemenswaardig pijn. Wel heel gevoelig, van buiten lopen alleen al wordt het een stuk pijnlijker..
Wat maakt de ervaringsdeskundige ervan? Enige kans dat het vanzelf overgaat?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een smartphoneheb Appie geinstalleerd, rabobank app, 9292ov, AngryBirds... whoei!
Whatsapp! Wordfeud!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een smartphoneheb Appie geinstalleerd, rabobank app, 9292ov, AngryBirds... whoei!
Weet je wat een leuk spel is? Hill climb. Daar ben ik zon beetje verslaafd aan!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Perruche het volgende:
En een hoesje van 7 euro bij Hema gekocht en dan ga ik donderdag op schiphol een mooie kopen!quote:
Waarvoor/tegen? Ben benieuwd wat het doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Kaakfysiotherapie, ga ik binnenkort ook uittesten. En ibu werkt tegen kiespijn.Sterke!
Carcasonnequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
En een hoesje van 7 euro bij Hema gekocht en dan ga ik donderdag op schiphol een mooie kopen!
Weet je nog leuke apps?
Inderdaad Faro is het hele jaar niet duur @transavia.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Transavia heeft weer aanbiedingen. 99 euro retour.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef Perruche het volgende:
Ik ben wel eens geregeld in de biebmaar dat was niet zo'n succes. Nadeel va biebgangers is dat ze direct intelligent lijken omdat ze in de bieb zijn.
Tnx! Ik maak me stiekem meer druk om mijn collega's. Zij zijn rond de 50-60, dus als zij eruit vliegen hebben ze waarschijnlijk een groter probleem dan ik. En ik wil m'n collega's heul niet missen... Zelf kijk ik niet uit naar solliciteren op dit moment, maar ik zou er ook wel weer iets positiefs in kunnen zien (overdenken wat ik wil, nieuwe kansen, etc). Er is nog ruim een jaar ontslagbescherming, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef _aurum_ het volgende:
klinkt spannend Phaid! Ga voor je duimen
En Anna sterkte, kiespijn is niet tof :/
Hier nog 1 die niet van musicals houdt. Zou het zelf niet doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, klinkt goed! Jezelf forceren om ontspannen te slapen.
Andere vraag: Les Miserables, naar toe gaan of niet? Ik ben, understatement, geen musical liefhebber.
Hij glimlacht op de eerste fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Check trouwens wat een geniale beestjesLijkt wel een soort kruising tussen een wombat en een wallaby, een wallabat / womby!
Nouja eigenlijk heten ze quokka, ik wist niet dat ze bestonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Namen en rugnummers!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Phaidra.. duim ook voor je
Maria, wat tof!
Wordfeud, ben er sinds 3 dagen fan van
Ja lief hequote:
Ohw noes, I did I didquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja lief heAls je Googled op quokka zie je veel meer lachend-achtige quokkabeestjes
Overbelasting/irritatie, door knarsen en kauwgom. Heb ook en 'knak' in m'n kaak en spanningsklachten rond m'n nek, misschien verbetert het de boel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarvoor/tegen? Ben benieuwd wat het doet.
Dank!
Spiergeheugen is een leuk iets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef the85mc het volgende:
Ook nog even terug gelezen. Je hebt beste armen Mufasa, je hebt zo te zien al behoorlijk wat krachttraining gedaan. Daarmee vergeleken ben ik bijna klein
Thnx! Kan veel meer vertellen over het menselijk lichaam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef An24 het volgende:
Mufasa, goed lijfWat doe je eigenlijk? Aangezien je veel over knieen kon vertellen
![]()
Is tandenknarsen stressgerelateerd dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Nallie het volgende:
Ik mag van mijn tandarts ook geen kauwgom meer... knarsetandde ook 's nachts, stress ding. Toen was mn kaakspier overbelast. Niet zo chill. Constant kramp. Moet er ook echt op letten dat ik t niet vastzet bij stress enzo. Maar dat kan dus wel. Die spier die 'door' je wang loopt. Je kan het masserenAlleen ik voelde het dan niet in mn tanden/kiezen... Ben benieuwd wat je tandarts zegt, Anna!
Lekker gebokst en volgens de traditie na de eerste les van t jaar een shot wodka
Nu nog ff kwark erin en slapen want ben gesloopt
Kan! Meestal gewoonte, maar ik doe t niet altijd. Is heul slecht voor je gebit btw... mijn tandarts begon over een 'knarsplaat'. Vet sexy lijkt me. Dus ik ontspan maar gewoon nuquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is tandenknarsen stressgerelateerd dan?
[..]
Is tandenknarsen stressgerelateerd dan?
Heb ook wel eens een tandenknarser naast me liggen. Bijzonder naar geluid. *ril*
Tss Freud is zelf maf!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw noes, I did I did![]()
Freud vindt me nu maf![]()
Fysio, dacht het al. Tof! Ik ben slechts ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Spiergeheugen is een leuk iets.
[..]
Thnx! Kan veel meer vertellen over het menselijk lichaam.Ben straks fysio als ik later groot ben.
@Phaidra, succes! Reorganisaties zijn een bitch.
@Maria, die beestjes zijn cute, lol!
Les Miserables is tof! Soldaat van Oranje vond ik ten hemel schreiend, sorry An.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, klinkt goed! Jezelf forceren om ontspannen te slapen.
Andere vraag: Les Miserables, naar toe gaan of niet? Ik ben, understatement, geen musical liefhebber.
Ik denk overbelasting inderdaad. Op vakantie veel kauwgom gekauwd (?) en nu op het werk stressig waardoor ik 's ochtends wakker word met pijnlijke, gespannen kaak. Ibu werkt beter dan parac, thanks Li, , dus ik kijk het morgen nog even aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ontsteking in/aan de kaak zelf, overbelasting... Klinkt niet echt als een wortelpuntontsteking. Dan ga je door de grond met warm of koud en als je tegen de kies tikt.
Dat spiergeheugending, heeft iemand daar ook linkjes over van schrijfsels?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Spiergeheugen is een leuk iets.
[..]
Thnx! Kan veel meer vertellen over het menselijk lichaam.Ben straks fysio als ik later groot ben.
@Phaidra, succes! Reorganisaties zijn een bitch.
@Maria, die beestjes zijn cute, lol!
Fijn, he. Heb ook pas sinds kort een smartphone en er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Perruche het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Les Miserables is tof! Soldaat van Oranje vond ik ten hemel schreiend, sorry An.![]()
Ik duim mee voor goed nieuws voor Phaidra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |