abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:14:10 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121317645
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:16:31 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121317758
Mis echt de zon.. er zijn hier wel meer geloof ik
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:16:44 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121317765
Props voor koninkrijk-grap! *O* :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_121317817
:D
pi_121318009
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope. Ik bleek er te lui voor, en ik vond het nogal saai (vooral dat). Plus, ik deed het samen met mijn lief, en de onderbuurvrouw vond het niet echt awesome als er in totaal honderdzeventig kilo stond te jumpingjacken op haar plafond. >:)
Arme onderbuurvrouw :D

Samen met mijn vriend besloten om zaterdagochtend naar de sportschool te gaan.
Jaren geleden deed ik daar zumba maar sinds kort is er ook een fitnessgedeelte bij gekomen dus ik ben benieuwd.
Zal wel lekker druk zijn nu het een week lang gratis sporten is.
pi_121318157
Mijn vriendje gaat vanavond naar de sportschool voor zijn intake! Ben zo benieuwd hoe hij het vindt!
pi_121319007
O...ja... zon... dat was toch dat gele ronde ding daarboven?
pi_121319396
:W

Ik wil ook zon. ;(

Iemand trouwens een lekker recept voor tortellini met ham erin?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_121319607
Net terug van werken in de bieb. Dat is ook niet meer wat het geweest is.. Eerder kon je nog rustig studeren, maar sinds er van die facebook gespot pagina's zijn is het tering druk en de helft van de mensen zit er alleen maar om gezien te worden.. t Is bijna een grote vleeskeuring geworden in de bieb..

Ook nog even terug gelezen. Je hebt beste armen Mufasa, je hebt zo te zien al behoorlijk wat krachttraining gedaan. Daarmee vergeleken ben ik bijna klein :D
pi_121319647
Mufasa, goed lijf ^O^ Wat doe je eigenlijk? Aangezien je veel over knieen kon vertellen :+

WB minilot: intermittent fasting werd het dus niet voor je?

Lekker werkdagje gehad. Lig mooi op schema en eind januari heb ik weer opleidingsdagen, zin in!

Voorlopig lijstje:

O: Havermoutpap met soyamelk en een banaan. (mijn experiment, want ben er niet heel dol op).
L: verse paprika-courgette-tomatensoep met chorizo en een beetje kaas
T: veel kruidenthee en een stukje pure chocolade
D: Ouderwets AVG tje, zonder V, want die heb ik gisteren met uit eten al op. Wordt vervangen door appelmoes.
T: thee, of als ik trek heb, kijk ik nog even. Gisteren veel op, dus vandaag rustig aan.
pi_121319737
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef the85mc het volgende:
Net terug van werken in de bieb. Dat is ook niet meer wat het geweest is.. Eerder kon je nog rustig studeren, maar sinds er van die facebook gespot pagina's zijn is het tering druk en de helft van de mensen zit er alleen maar om gezien te worden.. t Is bijna een grote vleeskeuring geworden in de bieb..

WTF. :{
pi_121319928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

WTF. :{
Die hebben ook al in het AD enzo gestaan.. Er is ook zoiets maar dan van de NS geloof ik. Liefde in de trein ofzoiets. Wel grappig concept alleen jammer dat je nu niet meer rustig in de bieb kunt zitten..
Edit: hartstocht in de trein is het :D
pi_121320009
mja de portier had ook het idee dat men niet kwam om te studeren maar om gezien te worden. ;)
pi_121320397
O+ 7,5km hardgelopen, hartslag rond de 170 gehouden, tempo rond de 6.25 min/km en tijdens het laatste liedje 3 versnellingen tot ongeveer 4 min/km :) Heerlijk O+
Ja doei.
pi_121320431
Ik ga ook altijd naar de UB om te regelen!
Worry is a misuse of imagination
pi_121321336
Ik ben wel eens geregeld in de bieb :@ maar dat was niet zo'n succes. Nadeel va biebgangers is dat ze direct intelligent lijken omdat ze in de bieb zijn.
pi_121321389
ik gooi mijn lijstje er nog even in:

O: 2 kleine bruine broodjes, gesplitst met boter en jam, boter en ham, boter en ei, boter en kaas. 2 koppen muntthee
T: paar chocolaatjes, 1/2 appelbeignet en 1/2 oliebol
L: tartaartje met 2 rijstwafels
T: gekookt eitje, handje amandelen en 2 rijstwafels
D: pasta met meatballs en spicy tomatensaus.....en een beetje kaas
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie

oh en over de dag verspreid 1 zakje suikervrije dropjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 19:37:23 #18
70532 loveli
N
pi_121323522
Suikervrije dropjes doen weinig met je suikerspiegel, maar je tandarts is er geen voorstander van.
crap in = crap out
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:40:24 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121323653
Even terug kijken;

t. 4 kersenbonbons
d. bord wirsing in saus
t. 2 boterhammen met boter + banaan + mandarijn + lion
l. boterham pindakaas + 2 boterhammen pate
t. 2 boterhammen met boter + paar dropjes
o. wit hard broodje met boter
s. kwartiertje oefeningen met gewicht

Valt nog mee :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_121323722
Hm, spieren van vrouwen horen niet snel te tonen, maar bij mij gaan net de monnikskapspieren nu weer heel hard en die train ik niet eens primair. Weer bewijs dat ik soms best een manwijf ben :')

Ik wil dat ook wat binnen de perken houden, want ik vind een stierennek leluk bij een vrouw.

Verder vind ik het wel leuk wat er met mijn lijf gebeurt, los van de enorme conditieverbetering zit er gewoon ook wel al zichtbaar wat meer vorm in, vooral in mijn benen :D.
Als dat zo doorgaat ben ik komende zomer een gespierde lady whehe, wie had dat ooit gedacht!
pi_121323725
En je darmen ook niet.......:P maar goed, kriebelhoest is vervelender....

Waarom je tandarts niet trouwens, Li?

Edit: reageerde op post van Li....
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 19:45:25 #22
70532 loveli
N
pi_121323884
Omdat veel zoetmakers in suikervrije drop meervoudige koolhydraten zijn waarop een zuuraanval volgt, sorbitol, mannitol geloof ik zijn fout, alleen xylitol is ok.
crap in = crap out
pi_121323936
Eindstand:
O: speltvlokken met banaan, chiazaad en kaneel, met wat sojamelk
T: appel, mandarijn, lychees
L: witte ciabatta zalm/komkommer/sla
T: 2 dubbele rijstwafels met 1 plak kaas
T: glas yogho yogho en 2 koekjes
B: 2x20 minuten fietsen
D: parelcouscous met spinazie, feta (ik typte fietsen :D), olijven en pijnboompitjes
S: crosstrainer en bodybalance
T: 2 rijstwafels honing

Goed :'). Wit broodje had ik liever bruin gezien, yogho en koekjes gewoon niet, rijstwafels honing hadden beter yoghurt kunnen zijn maar goed, morgen weer beter.
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 19:47:28 #24
70532 loveli
N
pi_121323971
Suikervrije kauwgom ging het over, maar die hebben dezelfde stoffen.
crap in = crap out
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:48:41 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121324014
Ik vind je herstel echt wonderlijk Marmar. Niet lang geleden zat je nog aan de pijnblokkades die niet goed werkten en zat je in een rolstoel buitenshuis. Het is bijna Lourdes-esque!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121324045
Huh? Maar tandartsen zijn toch juist wel blij met suikervrije kauwgom?
pi_121324197
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind je herstel echt wonderlijk Marmar. Niet lang geleden zat je nog aan de pijnblokkades die niet goed werkten en zat je in een rolstoel buitenshuis. Het is bijna Lourdes-esque!
Gaan we straks op bedevaart naar Marmar. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121324277
Over tandartsen: ik ga die van mij morgen maar eens bellen. Kiespijn is nu kaakpijn, oorpijn en m'n kin doet ook pijn. Strange!

En T. is aan het bellen en hij praat zo hard dat ik er nog meer pijn van krijg. Verder stel ik me niet aan hoor.
pi_121324355
Kauwgom is sowieso evil, want ik las, al zelfdiagnosticerend, dat je je kaak kan overbelasten met kauwen! Misschien heb ik RSI in mijn kaak...
pi_121324381
Wat zo vervelend is aan kiespijn is dat het zo overheersend is. Net als ik op p2 van dit topic.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:57:43 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121324467
Kiespijn is hels. Klinkt als een fraaie ontsteking. Bonkt/klopt het ook? Voel je je hartslag erin zeg maar?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121324502
Lijstje!

O havermout met bosbessen
L heldere groentesoep (bouillon) boterham kaas, tomaat, ei, sinaasappelsap
D pastasalade met oa courgette
T bakje kwark
pi_121324604
Anna, wat eet jij toch altijd weinig. :o

Ik heb het koud sinds ik van de bloedbank naar huis ben gefietst.
En ik heb trek. Niet te weinig ook.
Probeer de zak dropjes op tafel te weerstaan. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121324710
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kiespijn is hels. Klinkt als een fraaie ontsteking. Bonkt/klopt het ook? Voel je je hartslag erin zeg maar?
Nee niet echt! Ben verder ook niet koortsig ofzo. De scherpste pijn duikt wel steeds op andere plekken op. Dan bij mijn oor, dan bovenkaak, dan onderkaak, wel alleen aan de linkerkant. Ik dacht ook dat het misschien van knarsetanden komt dus wilde ik mijzelf forceren ontspannen te slapen :')
pi_121324805
Hehehe, klinkt goed! Jezelf forceren om ontspannen te slapen. :D

Andere vraag: Les Miserables, naar toe gaan of niet? Ik ben, understatement, geen musical liefhebber.
Doe wat je niet durft.
pi_121324888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, wat eet jij toch altijd weinig. :o

Ik heb het koud sinds ik van de bloedbank naar huis ben gefietst.
En ik heb trek. Niet te weinig ook.
Probeer de zak dropjes op tafel te weerstaan. B-)
Oh niet altijd! Ik post Perr-lijstjes, komt altijd meer bij. Vandaag probeer ik mijn mond te ontzien :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:05:52 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121324903
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee niet echt! Ben verder ook niet koortsig ofzo. De scherpste pijn duikt wel steeds op andere plekken op. Dan bij mijn oor, dan bovenkaak, dan onderkaak, wel alleen aan de linkerkant. Ik dacht ook dat het misschien van knarsetanden komt dus wilde ik mijzelf forceren ontspannen te slapen :')
Gevoelig voor warm of koud? Is er een kies pijnlijk als je er tegenaan tikt?
pi_121325100
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gaan we straks op bedevaart naar Marmar. :P
haha :D

Maar idd, wonderlijk is het :D ik geniet er elke dag van!
pi_121325192
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gevoelig voor warm of koud? Is er een kies pijnlijk als je er tegenaan tikt?
Heb ik geprobeerd, maar tikken doet niet noemenswaardig pijn. Wel heel gevoelig, van buiten lopen alleen al wordt het een stuk pijnlijker..

Wat maakt de ervaringsdeskundige ervan? Enige kans dat het vanzelf overgaat? ;)
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 20:16:20 #40
70532 loveli
N
pi_121325467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef anna82 het volgende:
Kauwgom is sowieso evil, want ik las, al zelfdiagnosticerend, dat je je kaak kan overbelasten met kauwen! Misschien heb ik RSI in mijn kaak...
Kaakfysiotherapie, ga ik binnenkort ook uittesten. En ibu werkt tegen kiespijn.Sterke!
crap in = crap out
pi_121325472
Lijstje:

O tweeëneenhalf zuurdezemboterhammen met hagelslag en jam, afgewisseld
T /
L stukje fritatta met courgette en feta, beetje wortelsalade, yoghurt met muesli.
T mandarijn
T nog wat yoghurt met muesli
B uur wandelen
S rondje hardlopen
D soep met witte bonen, pasta, spinazie en selderij, zuurdezemboterham
T wellicht nog een grapefruit.

Tevreden!
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 20:17:41 #42
70532 loveli
N
pi_121325537
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef conleche het volgende:
Huh? Maar tandartsen zijn toch juist wel blij met suikervrije kauwgom?
Noop. mag het van de mijne nooit meer kopen.
crap in = crap out
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:20:22 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121325647
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd, maar tikken doet niet noemenswaardig pijn. Wel heel gevoelig, van buiten lopen alleen al wordt het een stuk pijnlijker..

Wat maakt de ervaringsdeskundige ervan? Enige kans dat het vanzelf overgaat? ;)
Ontsteking in/aan de kaak zelf, overbelasting... Klinkt niet echt als een wortelpuntontsteking. Dan ga je door de grond met warm of koud en als je tegen de kies tikt.
pi_121325722
Ik heb een smartphone :D heb Appie geinstalleerd, rabobank app, 9292ov, AngryBirds... whoei!
pi_121325813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een smartphone :D heb Appie geinstalleerd, rabobank app, 9292ov, AngryBirds... whoei!
O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:24:27 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121325871
quote:
Whatsapp! Wordfeud!
pi_121325884
quote:
Weet je wat een leuk spel is? Hill climb. Daar ben ik zon beetje verslaafd aan!
pi_121325896
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:23 schreef conleche het volgende:

[..]

O+
En een hoesje van 7 euro bij Hema gekocht en dan ga ik donderdag op schiphol een mooie kopen!

Weet je nog leuke apps?
pi_121325928
whatsapp heb ik! wordfeud jaaaah
pi_121325988
lijst
• yoghurt met pompoenpitten en gedroogde cranberries
• 6 hanen vangen, 1 de kop afslaan, 5 vasthouden terwijl tedergeliefde de kop afslaat
• bak yoghurt met stukjes kokosnoot, rozijnen en pinda's
• 6 hanen afstropen en leeghalen
• bak geruld gehakt & groente, gebakken ei met beetje kaas
• glas karnemelk en blauwebessennectar
• 1 zuurdesemspeltboterham met boter
• avondeten: knolserderijpuree met boerenkool, wat worst, rode kool met appel
• bodypump
• toe: yoghurt met bramen-op-siroop en plakje custardamandelpudding

Dat was een verlofdagje, morgen weer gewoon werken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_121325994
Moet naar de sportschool maar mijn telefoon is leuker :D
pi_121326045
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Kaakfysiotherapie, ga ik binnenkort ook uittesten. En ibu werkt tegen kiespijn.Sterke!
Waarvoor/tegen? Ben benieuwd wat het doet.

Dank!
pi_121326078
Ruzzle :D
pi_121326368
Mindfeud!
Doe wat je niet durft.
pi_121326440
:D ow jee als ik een modernere krijg dan de E71 dan heb ik tijd te kort zie ik!

Ladies twee losse tickets Portugal, waar kan ik die prijstechnisch het beste boeken? :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:36:52 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121326551
Sigme geweldige lijst weer :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121326557
Transavia heeft weer aanbiedingen. 99 euro retour. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121326668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

En een hoesje van 7 euro bij Hema gekocht en dan ga ik donderdag op schiphol een mooie kopen!

Weet je nog leuke apps?
Carcasonne

Ik had nog wel meer dingen, maar die staan nu op iPad
pi_121326821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Transavia heeft weer aanbiedingen. 99 euro retour. :)
Inderdaad Faro is het hele jaar niet duur @transavia.
Thnks!

Die zijn gewoon al 80 euro enkele reis op bepaalde data :o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_121327571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef Perruche het volgende:
Ik ben wel eens geregeld in de bieb :@ maar dat was niet zo'n succes. Nadeel va biebgangers is dat ze direct intelligent lijken omdat ze in de bieb zijn.
:D Ik geloof niet dat er ook maar iemand naar onze bieb komt om gezien te worden :') _O-

Maandag hoor ik trouwens of ik nog een baan heb (reorganisatie). Wordt wel spannend nu...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121327690
klinkt spannend Phaid! Ga voor je duimen :Y

En Anna sterkte, kiespijn is niet tof :/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:00:49 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121327907
*duimt voor Phaidra*

Mijn D werd andijviestamp met spekjes ipv kipstoof, had wat spul wat op moest! Was lekker :9
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:03:04 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121328022
Check trouwens wat een geniale beestjes :D Lijkt wel een soort kruising tussen een wombat en een wallaby, een wallabat / womby! :D Nouja eigenlijk heten ze quokka, ik wist niet dat ze bestonden :D

pi_121328163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef _aurum_ het volgende:
klinkt spannend Phaid! Ga voor je duimen :Y

En Anna sterkte, kiespijn is niet tof :/
Tnx! Ik maak me stiekem meer druk om mijn collega's. Zij zijn rond de 50-60, dus als zij eruit vliegen hebben ze waarschijnlijk een groter probleem dan ik. En ik wil m'n collega's heul niet missen... Zelf kijk ik niet uit naar solliciteren op dit moment, maar ik zou er ook wel weer iets positiefs in kunnen zien (overdenken wat ik wil, nieuwe kansen, etc). Er is nog ruim een jaar ontslagbescherming, dat scheelt ook.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:08:44 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121328325
Spannend Phaidra.. duim ook voor je

Maria, wat tof!

Wordfeud, ben er sinds 3 dagen fan van :D
pi_121328504
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Andere vraag: Les Miserables, naar toe gaan of niet? Ik ben, understatement, geen musical liefhebber.
Hier nog 1 die niet van musicals houdt. Zou het zelf niet doen :+ Mijn schoonmoeder heeft me overgehaald om naar soldaat van oranje te gaan. Ben benieuwd :X

Spannend Phaidra. Ik duim voor je.
pi_121328566
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Check trouwens wat een geniale beestjes :D Lijkt wel een soort kruising tussen een wombat en een wallaby, een wallabat / womby! :D Nouja eigenlijk heten ze quokka, ik wist niet dat ze bestonden :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hij glimlacht op de eerste foto :D
pi_121328595
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Phaidra.. duim ook voor je

Maria, wat tof!

Wordfeud, ben er sinds 3 dagen fan van :D
Namen en rugnummers!
Ja doei.
pi_121328596
Anna, sterkte met je kiespijn.
pi_121328611
Dat beestje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:18:01 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121328825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Hij glimlacht op de eerste foto :D
Ja lief he O+ Als je Googled op quokka zie je veel meer lachend-achtige quokkabeestjes :D
pi_121329062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja lief he O+ Als je Googled op quokka zie je veel meer lachend-achtige quokkabeestjes :D
Ohw noes, I did I did O+

Freud vindt me nu maf }:|
pi_121329215
Ik mag van mijn tandarts ook geen kauwgom meer... knarsetandde ook 's nachts, stress ding. Toen was mn kaakspier overbelast. Niet zo chill. Constant kramp. Moet er ook echt op letten dat ik t niet vastzet bij stress enzo. Maar dat kan dus wel. Die spier die 'door' je wang loopt. Je kan het masseren :P Alleen ik voelde het dan niet in mn tanden/kiezen... Ben benieuwd wat je tandarts zegt, Anna!

Lekker gebokst en volgens de traditie na de eerste les van t jaar een shot wodka :D
Nu nog ff kwark erin en slapen want ben gesloopt :O
Be someone that makes you happy
pi_121329263
Oh en sterkte Phaidra! Ik duim :)
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 21:36:10 #75
70532 loveli
N
pi_121329889
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarvoor/tegen? Ben benieuwd wat het doet.

Dank!
Overbelasting/irritatie, door knarsen en kauwgom. Heb ook en 'knak' in m'n kaak en spanningsklachten rond m'n nek, misschien verbetert het de boel.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 21:38:20 #76
70532 loveli
N
pi_121330000
*duimt voor phaidra*
crap in = crap out
pi_121330006
Spannend, succes/sterkte Phaidra!
pi_121330271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef the85mc het volgende:
Ook nog even terug gelezen. Je hebt beste armen Mufasa, je hebt zo te zien al behoorlijk wat krachttraining gedaan. Daarmee vergeleken ben ik bijna klein :D
Spiergeheugen is een leuk iets. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef An24 het volgende:
Mufasa, goed lijf ^O^ Wat doe je eigenlijk? Aangezien je veel over knieen kon vertellen :+
Thnx! Kan veel meer vertellen over het menselijk lichaam. :P Ben straks fysio als ik later groot ben.

@Phaidra, succes! Reorganisaties zijn een bitch.
@Maria, die beestjes zijn cute, lol!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mufasa208 op 08-01-2013 21:53:07 ]
pi_121330291
Jullie zijn lief O+.

Lijst!
O: brinta met klontje boter
T: cappuccino, activia yoghurt, boterham met margarine en gekookte worst
L: 2 boterhammen met margarine en rollade, pakje dubbeldrank
T: peer, 10 cherrytomaatjes, bekertje chocolademelk uit automaat
T: hand amandelen, sultana
D: gebakken aardappeltjes, broccoli, rundervink, lepel mayonaise en lepel ketchup
T: grote koek, 5 pindarotsjes, glas vifit
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121330558
Is tandenknarsen stressgerelateerd dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Nallie het volgende:
Ik mag van mijn tandarts ook geen kauwgom meer... knarsetandde ook 's nachts, stress ding. Toen was mn kaakspier overbelast. Niet zo chill. Constant kramp. Moet er ook echt op letten dat ik t niet vastzet bij stress enzo. Maar dat kan dus wel. Die spier die 'door' je wang loopt. Je kan het masseren :P Alleen ik voelde het dan niet in mn tanden/kiezen... Ben benieuwd wat je tandarts zegt, Anna!

Lekker gebokst en volgens de traditie na de eerste les van t jaar een shot wodka :D
Nu nog ff kwark erin en slapen want ben gesloopt :O
Is tandenknarsen stressgerelateerd dan? :?
Heb ook wel eens een tandenknarser naast me liggen. Bijzonder naar geluid. *ril*
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 21:49:11 #81
70532 loveli
N
pi_121330600
Knarste al toen ik een stressloze peuter was.
crap in = crap out
pi_121330609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is tandenknarsen stressgerelateerd dan?

[..]

Is tandenknarsen stressgerelateerd dan? :?
Heb ook wel eens een tandenknarser naast me liggen. Bijzonder naar geluid. *ril*
Kan! Meestal gewoonte, maar ik doe t niet altijd. Is heul slecht voor je gebit btw... mijn tandarts begon over een 'knarsplaat'. Vet sexy lijkt me. Dus ik ontspan maar gewoon nu :P
pi_121331082
Dat wist ik niet!
En Li, for what it's worth, ik heb je niet horen knarsen!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:01:17 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121331316
Collega van de mister kwam hiermee, iemand ermee bekend? :P

Ik vind het wel maf, suikerwater nemen en dan dus MINDER honger/trek krijgen..?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:05:28 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121331563
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw noes, I did I did O+

Freud vindt me nu maf }:|
Tss Freud is zelf maf! :+

O+
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 22:12:37 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121331950
Tweede dag van het dieet ook weer overleefd.

Lijstje:

O: yoghurt met blauwe bessen en een beetje agavesiroop, kop groene thee
T: appel
L: Broodje met eiersalade en een kop koffie (ja ik heb gezondigd Was bij een begrafenis en daar was niets anders), flesje actimel
T: salade met kip, ei en groenten
D: Zalm met broccoli, komkommersalade
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121332042
Beestje O+
Ik duim voor je Phaidra!
pi_121332238
Ik knars af en toe alsof mijn leven er vanafhangt :P
pi_121332383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

[..]

Thnx! Kan veel meer vertellen over het menselijk lichaam. :P Ben straks fysio als ik later groot ben.

Fysio, dacht het al. Tof! Ik ben slechts ervaringsdeskundige :+
pi_121332449
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Les Miserables is tof! Soldaat van Oranje vond ik ten hemel schreiend, sorry An. ;)

Ik duim mee voor goed nieuws voor Phaidra.
pi_121332680
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ontsteking in/aan de kaak zelf, overbelasting... Klinkt niet echt als een wortelpuntontsteking. Dan ga je door de grond met warm of koud en als je tegen de kies tikt.
Ik denk overbelasting inderdaad. Op vakantie veel kauwgom gekauwd (?) en nu op het werk stressig waardoor ik 's ochtends wakker word met pijnlijke, gespannen kaak. Ibu werkt beter dan parac, thanks Li, , dus ik kijk het morgen nog even aan.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 22:27:24 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121332768
En sterkte inderdaad phaidra!!

HPKW bedoel je de film of de musical? Ik denk dat je het niks vind als je niet van musicals houdt maar het is persoonlijk een van mijn favoriete shows. De film (waar je het denk ik over hebt) lijkt me fantastisch!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121332901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

[..]

Dat spiergeheugending, heeft iemand daar ook linkjes over van schrijfsels?
Ik merk het zelf denk ik ook enorm, da's de enige verklaring dat het zo hard gaat na al die jaren wheels. Wel interessant fenomeen.
pi_121333003
quote:
Fijn, he. Heb ook pas sinds kort een smartphone en er gaat een wereld voor me open.

Ik gooi er maar weer eens een lijstje in.

Gisteren:
O: roeryoghurt met honing
T: gekookt ei, plakjes leverworst
B: half uur wandelen
L: 2 volkoren boterhammen filet americain en uitjes
T: verse jus, kipgrillworst met kaas
D: grote schnitzel met een tomaat/paprika/champignonprutje en doperwten, appelmoes
T: dropjes, grillworst

Vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan, gekookt ei
L: 2 vlk boterham filet met uitjes
T: ijskoffie, grillworst
B: half uur wandelen
D: bizarre ovenschotel (spitskool, aardappelpuree, brie, tomaat, kruiden en sesamzaad)
T: wijn, leverworst, blokjes kaas
pi_121333176
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef anna82 het volgende:

[..]

Les Miserables is tof! Soldaat van Oranje vond ik ten hemel schreiend, sorry An. ;)

Ik duim mee voor goed nieuws voor Phaidra.
Shit ;(
pi_121333478
Wat spannend Phaidra. Ik ga voor je duimen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121333993
Ohai! gebodybalanced, nog wat levels angrybirds gespeels, bam.
Reisschema :') Deze week nog voor werk vliegen. Volgende week ook naar London. De week erna ook 2 dagen weg. En daarna met vriendinnen nog een weekendje weg. En misschien zit er nog een weekendje dublin in de planning. Hm. *O*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:56:05 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121334183
Goed bezig Parkietje! Leuk, Groot Brittannië *O*

Weer een dag van Plan Geen Meuk voltooid O+ Ik ben begonnen ze af te vinken zodat ik drive heb om een vinkje te mogen zetten aan het eind van de dag :+ :') Heb nu wel de munchies, maar het is toch bedtijd :+

Nightynight!
pi_121334318
9 uur werken was toch iets te veel van het goede :') Hele avond geslapen & nu weer. Niet aan toegekomen wat ik wilde maken.
pi_121334415
Ik zag trouwens een topic van mij van 5 jaar geleden, waarin ik probeerde te leren op te drukken.. Na 4-5 maanden bijna iedere dag trainen, 2 keer per week muay thai & ook nog fitness kon ik er net aan 10 slappe. Whehehe.

Binnenkort nog maar eens proberen (Chico en Tink waren ook bezig! Chico hoeveel kan jij er nu?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')