De full-moonparty's kun je misschien beter mijden. Ook omdat dan de meeste verkrachtingen en berovingen voorkomen op Ko Pha Ngan. Maar voor de rest is het best een fijn eiland hoor. Mooie palmstranden, veel feesten en weinig te doen verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef SiGNe het volgende:
Kijk in elkg eval uit voor bendes: http://www.aziatischetijg(...)dood-op-koh-phangan/
Qua duiken kun je dan nog beter naar Koh Tao gaan; het duikparadijs van die eilandengroep. Ook erg mooie relaxte stranden. Afgelopen jaar 4 dagen gedoken en 3 dagen het strand verkend, erg aan te raden (als je van duiken houd natuurlijk)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
De full-moonparty's kun je misschien beter mijden. Ook omdat dan de meeste verkrachtingen en berovingen voorkomen op Ko Pha Ngan. Maar voor de rest is het best een fijn eiland hoor. Mooie palmstranden, veel feesten en weinig te doen verder.
Ko Samui schijnt een paradijs voor duikers te zijn, dus is het misschien ook interessanter qua snorkelen.
Ik heb zelf 2 dagen op Samui gezeten en 5 dagen op Tao afgelopen jaar. Maar dat was inderdaad omdat ik graag duik en daardoor ook nog eens erg goedkoop een prima locatie kon regelen. Daarna nog lekker 2-3 dagen relaxen op lekker rustige strandenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Claire-l het volgende:
Helaas hele vervelende ervaringen met duiken maar op zich klinkt dat ook wel goed. Bijvoorbeeld van Koh Samui (4 á 5 dagen) naar Koh Tao (2 á 3 dagen) en dan terug naar Bangkok?
Want een bus is het enige alternatief? En de bussen hebben geen airco?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 dagen op Samui gezeten en 5 dagen op Tao afgelopen jaar. Maar dat was inderdaad omdat ik graag duik en daardoor ook nog eens erg goedkoop een prima locatie kon regelen. Daarna nog lekker 2-3 dagen relaxen op lekker rustige stranden
Ik ben trouwens terug gevlogen naar Bangkok en dat is je geld MEER dan waard i.p.v. in zo'n zweterige bus voor uuuuuren
8 uur op een boot, of met de boot naar de bus en dan door.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want een bus is het enige alternatief? En de bussen hebben geen airco?
Khao Sok is erg mooi, maar datzelfde geldt zeker voor Koh Samuiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef riX- het volgende:
Sla die ontzettende toeristische eilanden over en ga naar Khao Sok! Geweldig mooi.
Exode, mag ik vragen hoe je accomodatie op Ko Lanta heette?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef exode het volgende:
Koh Phi Phi, het was zo mooi...jeetje wat klink ik oud.
Ik ben op Koh Phi Phi geweest voor de Tsunami en erna. Ik ga er nooit meer naar terug. Wat is het veranderd....Vol engelse zuipende toeristen, strandtenten incl bedjes. Nee...ik vond het ineens vreselijk terwijl ik de reis daarvoor Phi Phi echt geweldig vond en er veel te lang bleef hangen. Natuurlijk was het toeristisch, ik was tenslotte zelf ook een toerist maar het voelde niet alsof ik aan de Spaanse Costa zat.
Koh Samui is leuk, je hebt er rustige plekken en ook toeristisch vertier, kortom genoeg te doen maar je kan ook de rust opzoeken.
Wij vonden Koh Lanta ook erg leuk, minder mooi maar daarom juist heerlijk rustig. We hadden een geweldig klein huisje op het strand voor een belachelijk lage prijs. Je kan dan eventueel ook een dag uitstapje naar Ko Phi Phi maken.
Koh Phangan vond ik jaren geleden in ieder geval leuk. Ook daar weer, makkelijk om rustige stranden te vinden maar ook genoeg vermaak.
En vlieg lekker terug naar Bangkok, goedkope vluchten zijn er in overvloed.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Koh Phi Phi is the Beach opgenomen, heb begrepen dat het daar nog steeds erg toeristisch is.
En ondersteun het met wat fraai zelfgeschoten vakantiefoto's.quote:Over anderhalf a 2 maanden kan ik je vertellen hoe Koh Samui en Koh Tao waren, dan ben ik er geweest als het goed is.
Pfff uhm uhm uhm...wij hebben het ter plekke geregeld dus ik kan daar niets van terug vinden vrees ik. Het zat naast een duurder, klein hotel met zwembad dat weet ik nog wel. Het was een bedrijfje van 2 broers. Deze lijkt er wel enorm veel op: http://www.fishermanscottage.biz/ Sterker nog het lijkt er verdomd veel op...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Migg het volgende:
[..]
Exode, mag ik vragen hoe je accomodatie op Ko Lanta heette?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |