:quote:
Zuidquote:
stem meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Strootman naar Manutd?
TT moet veranderen,Strootman>>Strootgod
Wel mooi dat velen de kans hebben gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volledige jeugd voorin bij PSV I. Dat zullen we niet meer meemaken voorlopig.
7 spelers zelfs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volledige jeugd voorin bij PSV I. Dat zullen we niet meer meemaken voorlopig.
Speelt PSV met 7 aanvallers? Ik dacht toch echt dat ik het had over volledige jeugd VOORIN bij PSV I.quote:
Van Ooijen, Ritzmaier, Bakkali, Locadia, Hendrix en Koch stonden op het einde erin.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Speelt PSV met 7 aanvallers? Ik dacht toch echt dat ik het had over volledige jeugd VOORIN bij PSV I.
Je begrijpt me niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Ooijen, Ritzmaier, Bakkali, Locadia, Hendrix en Koch stonden op het einde erin.
Depay ging eraf voor Hendrix volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens fit voor PEC. Pieters waarschijnlijk basis ipv Willems.
Hopelijk blijft het centrum Marcelo-Zankaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens fit voor PEC. Pieters waarschijnlijk basis ipv Willems.
9 kols en 8 assists ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
Als mertens dan maar niet constant naar binnen trekt. Dat trucje kent elke club nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |