Wie was de koper, ManU of LFC?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens heb ik Strootman in FM12 verkocht voor 21 miljoen
Willems speelde bagger tegen Feyenoord en daarom is het een kutverdediger. Tsja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maand geleden werd het middenveld van PSV overklast door dat van Ajax, toen zal je ook wel____! gedaan hebben
Je kan niet meteen alles hebben hequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
5 keer de nul in 13 duels vind ik nog steeds matig eerlijk gezegd.
Toen was Van Bommel niet fit en deed Toivonen niet mee. Zo gek vind ik dat dan niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maand geleden werd het middenveld van PSV overklast door dat van Ajax, toen zal je ook wel____! gedaan hebben
Dat schrijf ik toch ook eerder, als Toivonen er nog geweest was had het er anders uit gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen was Van Bommel niet fit en deed Toivonen niet mee. Zo gek vind ik dat dan niet.
Ok. Maar vind je ook serieus dat de aanval gelijkwaardig is? Dat kan ik me toch niet voorstellen. Kijk alleen al even naar het aantal gescoorde doelpunten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch ook eerder, als Toivonen er nog geweest was had het er anders uit gezien
Middenveld van Ajax is ook beter, althans het past sowieso beter bij elkaar. Bij PSV lijkt er geen idee achter te zitten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
grappig dat er mensen zijn die het middenveld van ajax beter vinden en de aanval op gelijke waarde schatten. Ik heb op zijn tijd een PSV bril op, maar met een dergelijke post moet je wel een hele grote ajax bril op je neus hebben.
Hier komt het wel op neerquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Middenveld van Ajax is ook beter, althans het past sowieso beter bij elkaar. Bij PSV lijkt er geen idee achter te zitten.
Aanval geldt ongeveer hetzelfde. Hoewel Narsingh en Mertens betere buitenspelers zijn dan onze Boerigter, Fischer, Sana of Lukoki, spelen ze wel allebei ongeveer hetzelfde. Namelijk op snelheid, naar binnen trekken en dan een actie. Hoewel Narsingh vorig jaar koning der assists was, waren dat geen echte voorzetten van een buitenspeler.
Op zich niet erg, maar het is geen heerlijke combinatie met een spits die op voorzetten wacht of een spits die ook zo'n zelfde spelletje speelt. Dan heb je wel individuele kwaliteiten, het werkt gewoon niet lekker.
Dat is weer, maar vorig jaar was het ook zo dat de nul zelden gehouden werd, ook al werd het dan 6-1 ofzo, daarna kwam dan altijd wedstrijden dat het ff niet liep en dan kan je dus niet vertrouwen op een verdediging die het gewoon dicht houdt.quote:
PSV aanval is inderdaad beter. Met name Lens zorgt voor het verschil vind ik. Fischer, Hoesen en Lukoki zijn talentvol maar grillig, de rest is niet goed genoeg of komt net terug van lang blessureleed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ok. Maar vind je ook serieus dat de aanval gelijkwaardig is? Dat kan ik me toch niet voorstellen. Kijk alleen al even naar het aantal gescoorde doelpunten.
haha doet ie nou alsof ie z'n drinken over pieters heen gaat gooienquote:
Dat is Pieters.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha doet ie nou alsof ie z'n drinken over de stroot heen gaat gooien
huh jaquote:
Dat heb ik al eens uitgelegd en toen geloofde diverse mensen me niet. Vriend van me woont in Boras en ik heb met hem diverse wedstrijden van Elfsborg bezocht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bakkali is al het nodige van bekend. Maar waar baseer jij je mening over Hiljemark op?
Ik geloof je hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens uitgelegd en toen geloofde diverse mensen me niet. Vriend van me woont in Boras en ik heb met hem diverse wedstrijden van Elfsborg bezocht.
Dat jongentje met dat gele shirtquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:01 schreef ZeeOtter het volgende:
Kwam net dit filmpje tegen:
Die Zanka leert snel Nederlands.
Ok. Dat is me dan even ontgaan. Ik zou niet weten waarom iemand over dit soort dingen zou liegen, dus derhalve neem ik dat dan gewoon aan. Echter, hoe representatief zijn wedstrijden van Elfsborg? Zanka waren ook zeer goede verhalen over. En hoewel het steeds beter gaat, is het niet die stabiele verdediger die we verwachtten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens uitgelegd en toen geloofde diverse mensen me niet. Vriend van me woont in Boras en ik heb met hem diverse wedstrijden van Elfsborg bezocht.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 21-11-2012 om 21:02:29@Dr_Isaksson ik heb 2 contacten gesproken. Beiden zeggen dat t een speler is voor niveau Utrecht Groningen reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 21-11-2012 om 21:08:59@Dr_Isaksson moet ik nog checken. Mijn bronnen zijn Zweedse (ex-) internationals. Die moeten t weten reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 21-11-2012 om 21:12:53@Dr_Isaksson ze hebben hem -en een rijtje andere Zweden- een paar x bekeken. That's all reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |