Ik vind dat een goed begin vd dag,quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:31 schreef Gert het volgende:
Koffie <3
Heerlijk om je dag te beginnen met het pamperen van je verslaving.
En dan niet zo'n verwoestende als sigaretten, maar gewoon lekker gezond cafeïne.
Wat kan jij soms een zeikert zijn schatjequote:Op woensdag 9 januari 2013 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind dat een goed begin vd dag,zolang er maar geen ouwe topics geopend gaan worden gaat dit vast een geweldige dag worden...
Ik begin de dag altijd graag met het door mijn liefje op peil laten brengen van mijn Dopamine, Endorfine en Vasopressinegehalte om daarna op te staan voor de Cafeinequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:31 schreef Gert het volgende:
Koffie <3
Heerlijk om je dag te beginnen met het pamperen van je verslaving.
En dan niet zo'n verwoestende als sigaretten, maar gewoon lekker gezond cafeïne.
Dat is pas echt stoerquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd graag met het door mijn liefje op peil laten brengen van mijn Dopamine, Endorfine en Vasopressinegehalte om daarna op te staan voor de Cafeine
Denk jij weleens aan iets anders?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd graag met het door mijn liefje op peil laten brengen van mijn Dopamine, Endorfine en Vasopressinegehalte om daarna op te staan voor de Cafeine
Hoi Heksie hoe bevalt je window8, ben je er al aan gewend?quote:
Hoi Ruud , wat leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, weet je wat het is, behalve dat er meer water is dan vis, ik zeg zo maar wat, heb amper wat gelezen, maar zie wat bekende smoeltjes hier, en dat is altijd leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |