PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Haha hihi hoho aimen met een muis.quote:
Is wennen , ik heb ook CS 1.6 op hoog niveau gespeelt, niet veel geld gemaakt maar daar had ik ook geen tijd voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb MW3 voor de xbox, ik heb het serieus alleen de dag gespeel dat ik het gekocht heb...
Aimen op de console is ZO moeilijk als je letterlijk paar duizend uur shooters op de PC heb gespeeld
Die Guillermo Rodriguez heeft een van de beste defending skills van alle silvers, pace is ook niet zo heel slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Zhano het volgende:
TOTW Suggestions
Starting XI
http://chuzzz.com/?id=18227
[ afbeelding ]
3412
GK: Mattia Perin - Pescara - (67>71) - 15 saves and a CS.
CB: James Collins - West Ham - (73>74) - 2 goals and MOTM.
CB: Grant Hanley - Blackburn - (68>71) - Goal and clean sheet.
RB: Konko - Lazio - (78>79) - A goal in a 2-1 Lazio win.
RW: Pedro - Barcelona - (84>86) - 2 goals.
CDM: Josuha Guilavogui - Saint Etienne - (73>74) - 2 goals.
CDM: Sami Khedira - Real Madrid - (83>84) - Goal and assist.
CAM: Xabi Prieto - Real Sociedad - (77>79) - Hattrick in a 3-4 loss against Real Madrid.
STR: Clint Dempsey - Tottenham - (81>83) - 2 goals and an assist, MOTM.
STR: Antonio Di Natale - Udinese - (85>86) - 2 goals in a 3-0 win.
STR: Edinson Cavani - Napoli - (86>87) - Hattrick in a 4-1 thrashing of Roma.
Subs
GK: Chris Weale - Shrewsbury - 13 saves and a CS.
CB: Guillermo Rodríguez - Torino - (74>74) - Clearance off Line, Clean Sheet and MOTM
RW: Goran Pandev - Napoli - (81>82) - 3 assists.
LM: Ben Davies - Derby - (67>70) - Goal and 3 assists.
STR: Demba Ba - Chelsea - (82>83) - Brace and MOTM in his Chelsea debut.
STR: Emmanuel Villa - Tigres - (74>74) - Hattrick.
STR: Edinho - Académica Coimbra - (69>72) - 3 goals.
Zonde, daar is meer geld mee te verdienen dan met COD helaasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is wennen , ik heb ook CS 1.6 op hoog niveau gespeelt, niet veel geld gemaakt maar daar had ik ook geen tijd voor
Ik heb paar jaar achter elkaar Medal of Honor: Allied Assault gedaan online. Ook veel Clanwars gedaan toen, maar sinds 5 jaar game ik alleen nog meer op de console (PS3) en dat is gewoon veel fijner.quote:
Enige shooters die leuk waren op een console:quote:
Perfect Darkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enige shooters die leuk waren op een console:
Golden Eye (N64)
Timesplitters 2(?) (GameCube)
En nog zo'n spel voor de N64 volgens mij, waar je een "Laptopgun" als wapen had.
Die jij leuk vondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enige shooters die leuk waren op een console:
Golden Eye (N64)
Timesplitters 2(?) (GameCube)
En nog zo'n spel voor de N64 volgens mij, waar je een "Laptopgun" als wapen had.
Voor casual allemaal prima, maar als je echt competitive gaat spelen is het natuurlijk bullshit. Lekker met je halve aimbot enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb paar jaar achter elkaar Medal of Honor: Allied Assault gedaan online. Ook veel Clanwars gedaan toen, maar sinds 5 jaar game ik alleen nog meer op de console (PS3) en dat is gewoon veel fijner.
Sowieso ligt een controller veel beter in de hand en de trilfunctie bij het schieten is ook geen vervelende toevoeging.
Er zijn nu 'maar' 880k auctions dus je kunt gemakkelijker sellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
JJ2 op PC
Ik heb vannacht nog verrassend veel verkocht, ik heb gisteren zo'n 30k winst gemaakt op mijn 2e account maar ik heb nog wat kaarten over.
Die halve aimbot klopt dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor casual allemaal prima, maar als je echt competitive gaat spelen is het natuurlijk bullshit. Lekker met je halve aimbot enzoHet kutte is dat de markt tegenwoordig bestaat uit van die 13-jarige consolekutjes en daar alleen maar games voor gemaakt worden. Op PC krijg je dan een brakke port.
Das totaal iets anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die halve aimbot klopt dan weer wel.Maar bij competitive maken velen ook gebruik van een aparte aim controller/muis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |