En als een vrouw zon ringelbaardje heeft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee. Dat is alleen iets voor echte mannen natuurlijk.
Misschien moet je eens wat meer opletten bij je Biologie lessen. Voordat je straks met een rauwe anus thuiskomt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En als een vrouw zon ringelbaardje heeft?
Heb geen biologie, maar vrouwen kunnen best baardjes hebben hoor, sterker nog mijn biologielerares had er eenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer opletten bij je Biologie lessen. Voordat je straks met een rauwe anus thuiskomt.
Mijn collega heeft er ook een, maar dat is geen mooie, vloeiende baard, het zijn meer wat her en der gegroeide keihard uitziende haren op haar kin en bovenlipquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:56 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Heb geen biologie, maar vrouwen kunnen best baardjes hebben hoor, sterker nog mijn biologielerares had er een.
Waar werk je ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn collega heeft er ook een, maar dat is geen mooie, vloeiende baard, het zijn meer wat her en der gegroeide keihard uitziende haren op haar kin en bovenlip
Waar baseer je dat op dan? Ik vraag alleen of jullie het geil vinden als een vrouw bakkebaarden heeft, ik heb nergens gezegd het zelf ook maar een beetje aantrekkelijk te vinden daarbij ga jij een hele andere categorie haren erbij halen en het is werkelijk onbeschrijfelijk ranzig wat je hier post.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:02 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een haarfetisj had
Omdat je aan de persoon die een vrouwelijke collega had met een baard en snor vroeg waar ie werkte, sorry voor de misinterpretatiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Ik vraag alleen of jullie het geil vinden als een vrouw bakkebaarden heeft, ik heb nergens gezegd het zelf ook maar een beetje aantrekkelijk te vinden daarbij ga jij een hele andere categorie haren erbij halen en het is werkelijk onbeschrijfelijk ranzig wat je hier post.
Op een heel gewoon kantoor op een heel gewoon bedrijventerrein in het zuiden van het land.quote:
Slechts om te achterhalen of het misschien mijn voormalige biologie docent wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Omdat je aan de persoon die een vrouwelijke collega had met een baard en snor vroeg waar ie werkte, sorry voor de misinterpretatie
Oke dan zal het geen oude bekende van me zijn, succes, ik leef met je mee!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Op een heel gewoon kantoor op een heel gewoon bedrijventerrein in het zuiden van het land.
Het enige uitzonderlijke is dus mijn behaarde collega. Brr. Ze zit nog tegenover me ook.
Hahahaha, nee nee, ze is absoluut geen biologiedocente geweest. Volgens mij zie je het vaker bij vrouwen van een zekere leeftijd. Ik leef in vrees voor de dag dat mijn snor ook begint te groeienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Oke dan zal het geen oude bekende van me zijn, succes, ik leef met je mee!!
Ze was in de 20quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hahahaha, nee nee, ze is absoluut geen biologiedocente geweest. Volgens mij zie je het vaker bij vrouwen van een zekere leeftijd. Ik leef in vrees voor de dag dat mijn snor ook begint te groeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |