lolwhut, heb je niet ergens een radio gewoon op zacht staat ipv uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan als ik mn oren bij de boxen leg hoor ik radio. Er staat niks aan
Dat gebeurt bij mij pas rond de 6-7 maandenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pil ook tot op zekere hoogte. Was hem 3 maanden aan het doorslikken en kreeg een doorbraakbloeding. Dus ja, dan komt het toch onverwacht
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangeslotenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lolwhut, heb je niet ergens een radio gewoon op zacht staat ipv uit?
trek eens de kabel uit je laptop danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangesloten
Dan is het weg. maar ik heb alleen maar chrome geopend op laptop en gisteravond was het ook zo en in de tussentijd is ie uit geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trek eens de kabel uit je laptop dan
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangesloten
Dus daar kan ik niks aan doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je dan
Ik heb - toen ik nog thuis woonde - een tijd gehad dat ik Turkse radio in mijn speakers hadAglamaglama radio ofzo
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus daar kan ik niks aan doen?
Ik zou denken dat een autist de pil juist niet zou vergeten..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word nog heel licht ongesteld, dat mag van mij ook wel over zijn![]()
En ik was niet aan de pil voor ik spiraal nam. Vergat hem zo vaak dat het volkomen zinloos was
Heb spiraal genomen nadat 3 keer het condoom was gescheurd met m'n toenmalige vriend, werd een beetje moe van dat morning-after-pillen halen
Ja nu maar gedaan want was filosofie aan het lezen, beetje irritant als je er half gefluisterd radio doorheen hoortquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeeLigt aan je speakers/de bedrading/de behuizing etc etc... Dan pikt ie iets op en gaat dit afspelen
Ja nouja je kan de speakers uitzettenNee?
Kunnen achterhalen welke radio er in speelde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nu maar gedaan want was filosofie aan het lezen, beetje irritant als je er half gefluisterd radio doorheen hoort
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het weg. maar ik heb alleen maar chrome geopend op laptop en gisteravond was het ook zo en in de tussentijd is ie uit geweest
dafuqquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je dan
Ik heb - toen ik nog thuis woonde - een tijd gehad dat ik Turkse radio in mijn speakers hadAglamaglama radio ofzo
![]()
A'DAMquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd stage bij rituals voor communicatiestudenten. Maar fulltime en in A'dam.
OEH BIJ SJAAN INWONENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd stage bij rituals voor communicatiestudenten. Maar fulltime en in A'dam.
Zit niet in mijn systeem, heeft het ook nooit gezeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou denken dat een autist de pil juist niet zou vergeten..
Super vetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, maar fulltimequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Super vet![]()
Maar zulke stages zullen waarschijnlijk altijd rond Amsterdam zijn, niet?
nou, nee hoorquote:De lak is dekkend in 1 laagje en ik vind dit echt erg fijn. Daardoor kun je deze lak net even sneller opbrengen dan wanneer een lakje 2 laagjes nodig heeft.
Zolang er een stekker insteekt blijft er iets van stroom doorheen gaan toch? Zal nu ook het geval zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
dafuq
maar je hebt toch gewoon een uit knop op je speakers?
mensen die ziek thuis zittne en no lifers represent!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo zijn jullie 8 pagina's verder in een uur op dinsdagochtend
no lifers represent iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen die ziek thuis zittne en no lifers represent!
Oja voor jou is het een extra? Nouwja, als je verder gewoon nominaal loopt zou ik dat half jaar wel inplannen. Goede werkervaring in een dynamische wereld blablablaquote:
Zoya en spiraaltjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo zijn jullie 8 pagina's verder in een uur op dinsdagochtend
als k represent hoor moet ik gelijk aan dit denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
no lifers represent idd![]()
Ik ga even wiien
Ja maar amsterdam en reizen is dan nog een groot obstakel als ik een half jaar studievertraging op zou willen lopen. Komend half jaar kan ik sowieso niet want te snel. Half jaar erna moet ik statistiek doen anders moet een een jaar wachten want als je dat niet haalt mag je geen scriptie schrijven, super handig allemaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja voor jou is het een extra? Nouwja, als je verder gewoon nominaal loopt zou ik dat half jaar wel inplannen. Goede werkervaring in een dynamische wereld blablabla
Kijk anders bij de Sacha, zit in Tilburg
quote:
Dat is niet eens Geleenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als k represent hoor moet ik gelijk aan dit denken
Je kan toch rekenen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik eet vanavond kip tandoori (Wereldgerecht pakken opmaken zodat ik ze nooit meer hoef te kopen) maar daar moet creme fraiche in en dat is best vet. Ik ga geen light kopen maar zit te denken om er yoghurt doorheen te flikkeren ipv creme fraiche.
Maar maakt zo'n klein beetje creme fraiche echt super veel uit bij zo'n maaltijd?
Belgische griepquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe wel thuis gebleven om uit te zieken vandaag?
Cif zit ook thuisGriep.. spierpijn... alles... Maarrrrrr met oud en nieuw was paps ziek; dagen daarna had mijn broer het en toen mijn ma. Dus ik vermoed dat ie het virusje mee heeft genomen naar NL. Ik blijf voorlopig even bij hem uit de buurt
Ik vond het in het begin wel oke, maar na een tijdje wordt het wel vervelend en ook met vertragingen of treinen die uitvallen enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
+ elke dag van en naar a'dam reizen zou ik een hel vinden. Voor 1-2x in de week oké. Maar voor 5 dagenDan moeti k om 6u weg en kom ik om 8u thuis ofzo
niet om te zieken hoor. Gewoon thuis werken - heb longpijn als ik fietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe wel thuis gebleven om uit te zieken vandaag?
Cif zit ook thuisGriep.. spierpijn... alles... Maarrrrrr met oud en nieuw was paps ziek; dagen daarna had mijn broer het en toen mijn ma. Dus ik vermoed dat ie het virusje mee heeft genomen naar NL. Ik blijf voorlopig even bij hem uit de buurt
UITZIEKEN GVD !!11!! Ok ok beetje werken dan ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet om te zieken hoor. Gewoon thuis werken - heb longpijn als ik fiets![]()
![]()
D'uh en spees gaat daar nooit op reagerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
en op die stage bij rituals reageren ongeveer 4576 studenten he, dat snappen jullie ook wel.
meid, ik ben niet ziek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
UITZIEKEN GVD !!11!! Ok ok beetje werken dan ook![]()
SORRY MEVROUWquote:
Ik heb juist minder honger en geen eens meer zin in chips ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dag zes van gezonderen en ik zou een koe kunnen eten ermahgerd.
ho, je hebt 1 avond geen zin in chips gehad, dat wil niet zeggen dat je er al bentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb juist minder honger en geen eens meer zin in chips ofzoGisteravond was ik ook niet chaggo score.
als ze slim is niet nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'uh en spees gaat daar nooit op reageren
De hele dag foldertjes makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ze slim is niet nee.
[..]
De hele dag foldertjes maken
Eerder netwerken, netwerken, netwerken denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ze slim is niet nee.
[..]
De hele dag foldertjes maken
quote:
quote:Als E-commerce stagiair(e) biedt je overall ondersteuning aan het E-commerce team voor diverse online projecten. Je geeft ondersteuning in het controleren en optimaliseren van de juiste content op de website als producten, teksten, beeldmateriaal, marketingacties en video’s. Je houdt je o.a. bezig met het visueel ontwikkelen van online communicatiematerialen, zoals visuals en banners voor de website. Daarnaast ondersteun je in verschillende onderzoeken en testen om de conversie op de website te optimaliseren.
online foldertjes dan...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreemd, ik zie niks over foldertjes maken?
een ekte kenner?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
online foldertjes dan...
expert zelfs!quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
En ze komen er mee weg, want voor jou velen andere studenten die het totaal niet erg vinden om voor een magere stagevergoeding een veredelde kantoorassistent te spelen en kutklussen op te knappen.Want het is zo'n hip bedrijf einz.
Goedkope kracht in plaats van betaalde krachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dus.
RenRen- had ook zo'n stage. Liep ergens stage zodat ze iets kon doen wat het vaste personeel helemaal niet kon.en maar grote projecten binnenslepen. Ze had daar 0 begeleiding. Wat jammer is als het een stage betreft.
het is ook niet erg om in het diepe gegooid te worden maar dan moet er wel water in het zwembad zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goedkope kracht in plaats van betaalde kracht. Hoewel dat nog beter is dan alleen maar koffie halen en kopietjes maken.
Op mijn laatste stage werkte ze ook met stagiaires omdat de real deal te duur was. Maar ze hadden al heel lang stagiaires en hadden in die jaren de tijd genomen om zich zodanig in het vakgebied te verdiepen dat ze fatsoenlijk konden begeleiden. Erg fijne tijd gehad
Zulks een diepzinnige metafoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is ook niet erg om in het diepe gegooid te worden maar dan moet er wel water in het zwembad zitten.of zo.
heeft die het zo verneukt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:28 schreef Miezziej het volgende:
Ik loop ergens stage waar ze de vorige stagiair (klasgenoot van mij) ¤ 260 meer stagevergoeding gaven
Ik moet zeggen dat ik niet geheel ontevreden ben over deze totaal onzinnige metafoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een diepzinnige metafoor![]()
![]()
MBO stages hebben standaard een lagere vergoeding dan HBO stagesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg geen stagevergoeding bij de eerste en bij de tweede 130 eu per maand
op het MBO hadden ze een constructie waarbij je je stagevergoeding af moest staan aan het bedrijfje dat voor alle bouwbedrijven in noord nederland de stages regelt. Dan kreeg je geen cent en mocht je voor je vierjarige opleiding een laptop 'uitzoeken' van 500 euro.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MBO stages hebben standaard een lagere vergoeding dan HBO stages
Nee hoor, mijn klasgenoten kregen prima betaald. Ik had zelfs 1 iemand die gewoon fulltime salaris kreeg en auto van de zaak liek wtfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MBO stages hebben standaard een lagere vergoeding dan HBO stages
jawel, dat het bij sommige stagebedrijven anders werkt is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn klasgenoten kregen prima betaald. Ik had zelfs 1 iemand die gewoon fulltime salaris kreeg en auto van de zaak liek wtf
Wtfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op het MBO hadden ze een constructie waarbij je je stagevergoeding af moest staan aan het bedrijfje dat voor alle bouwbedrijven in noord nederland de stages regelt. Dan kreeg je geen cent en mocht je voor je vierjarige opleiding een laptop 'uitzoeken' van 500 euro.
Dus als je dan 300 euro per maand kreeg en je stage duurde 3 maanden... en dat dan vier keer![]()
vuile flikkers. Vonden ze het raar dat ik zelf m'n stages regelde.![]()
![]()
mijn stage waar ik niet betaald kreeg was alleen voor HBO of uni klanten dus neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, dat het bij sommige stagebedrijven anders werkt is mooi meegenomen
mensen die een facebook aanmaken voor hun babyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
en babies hebben geen eigen facebook nodig. Kleuters ook niet trouwens. Echt niet.
dan niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn stage waar ik niet betaald kreeg was alleen voor HBO of uni klanten dus nee
Ik krijg 220.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
en wtf 260 MEER? Krijg jij niks dan?
Als je maar 1 dag in de week aanwezig bent krijg je ook veel te weinig mee van wat er allemaal gebeurd. Denk niet dat zulke stages überhaupt bestaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
een stage van 1 dag per week zou wel nice zijn volgend semester, maar heb die nog niet kunnen vinden
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
mijn facebookvrienden stellen me overigens niet teleur wat kinderen betreft. Slechts 6 hebben een profielfoto met/van hun (klein) kind, terwijl 54 van mijn facebookvrienden (klein)kinderen hebben in de leeftijd tot 12 jaar. Not bad!
Ik vind het schokkender dat je ze geteld hebtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
dat laatste was trouwens best een schokkende ontdekking, gezien ik 139 facebookvrienden heb.
Tuurlijk wel, hoe moeten ze anders al het publiek in de studios krijgen. Alsof iedereen over een auto beschiktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je er vanuit gaan dat je tv studios makkelijk kunt bereiken met het OV? Brum zegt van wel maar ik geloof er niks van sinds ze in the middle of fucking nowhere op een bedrijventerrein worden gebouwd
Ja dat is het kutte. Ik wil eigenlijk geen studievertraging oplopen ook al ben ik nu zo goed als nominaal aan het studeren... En er is geen ruimte in mijn opleiding om stage in te plannenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je maar 1 dag in de week aanwezig bent krijg je ook veel te weinig mee van wat er allemaal gebeurd. Denk niet dat zulke stages überhaupt bestaan.
Like they care, jij mag toch gratis aanwezig zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moeten ze anders al het publiek in de studios krijgen. Alsof iedereen over een auto beschikt
Ik moet over twee weken naar die in Hilversum en die zijn gewoon met het OV te bereiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je er vanuit gaan dat je tv studios makkelijk kunt bereiken met het OV? Brum zegt van wel maar ik geloof er niks van sinds ze in the middle of fucking nowhere op een bedrijventerrein worden gebouwd
Brum krijgt nu ook rond de 300 geloof ik maar die zit daar fulltime en soms langer door experimentenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef megamandy het volgende:
Bij ons kreeg je vanaf 34u in de week een stagevergoeding. Snuffelstage was 32u
Maar tijdens mijn andere full time stage kreeg ik ¤300,- per maandwas dus wel voor 36u per week in wisseldiensten.
Deze zijn in Baarnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet over twee weken naar die in Hilversum en die zijn gewoon met het OV te bereiken.
Bij commercielen zenders mag je echt niet altijd gratis aanwezig zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is het kutte. Ik wil eigenlijk geen studievertraging oplopen ook al ben ik nu zo goed als nominaal aan het studeren... En er is geen ruimte in mijn opleiding om stage in te plannen
[..]
Like they care, jij mag toch gratis aanwezig zijnMaar ik zal wel te negatief denken weer
Ohquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij commercielen zenders mag je echt niet altijd gratis aanwezig zijnEn ze organiseren ook hele tours door de studio waar je voor mag betalen en alles
het is niet alsof je er drie uren mee bezig bent, was gewoon benieuwd omdat ik me zo zat te ergeren aan die babyfacebooksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het schokkender dat je ze geteld hebt
Ik moet naar Aalsmeer zie ik net. Maar als je het adres hebt kun je dat toch gewoon opzoeken?quote:
ik pest je ook maarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is niet alsof je er drie uren mee bezig bent, was gewoon benieuwd omdat ik me zo zat te ergeren aan die babyfacebooks
Staat er niet bijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet naar Aalsmeer zie ik net. Maar als je het adres hebt kun je dat toch gewoon opzoeken?
Officieel moet je ook minimaal 13 zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik pest je ook maar
en ik snap serieus NIEEEEET dat mensen een facebook voor hun koter aanmaken
16 hoorde ik laatst, want de zoon van mijn moeder d'r vriend mag er ook nog niet opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Officieel moet je ook minimaal 13 zijn
Ermahgerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
(ja, ik heb auditie gedaan, voor de zwakste schakel en get the picture, jaaaaaren geleden)
JE MAG NIET NAAR DE LUSHquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
(ja, ik heb auditie gedaan, voor de zwakste schakel en get the picture, jaaaaaren geleden)
Ik ben geweest en heb 2 dingen gekochtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JE MAG NIET NAAR DE LUSH
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
is dat veranderd dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
16 hoorde ik laatst, want de zoon van mijn moeder d'r vriend mag er ook nog niet op
Weet ik nietquote:
alleen daarom, of hebben ze ook vriendjes enzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongens hebben ook facebook. Zodat ik ze kan kapen en mezelf dingen kan toesturen in spelletjes
Ik kan skype niet installeren op mijn laptopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JE MAG NIET NAAR DE LUSH
Volgens mij is dat niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik nietIk hoorde het van twee mensen in een korte tijd, misschien hebben zij het mis, dat kan ook
ja en ik was door de selectie van zwakste schakel heen gekomen, VERANDEREN ZE HET FORMAT INEENSquote:
Ze hebben er zelf ook vrienden opstaan en spelen zelf ook spelletjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen daarom, of hebben ze ook vriendjes enzo?
Ik negeer de vriendschapsverzoeken van alle buurtkinderen lekker
krijg je een foutmelding?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan skype niet installeren op mijn laptopWel op mijn tablet en oude telefoon via mijn laptop
dus al die ouders spelen vals?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf ook vrienden opstaan en spelen zelf ook spelletjesIk ga iig geen heel profiel voor ze onderhouden
"Waar wil je hem installeren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
krijg je een foutmelding?
Dit, maar nooit uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
Vrienden van mij hebben es meegedaan aan Lingo, dat was ook hilarisch
Het is gelukt, hoe is het jou gelukt om jouw msnadres te gebruiken voor skype? Hij pakt automatisch mijn gmail en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
krijg je een foutmelding?
Jaaa hier ook kennissen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
Vrienden van mij hebben es meegedaan aan Lingo, dat was ook hilarisch
failquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa hier ook kennissen....Die zaten in de finale en maakten vage spellingen zoals: Banenen. Aborus......
Telkens als lingo nu op is; zit ik al te roepen HET IS BANENEN IK BEN HET ZEKER
Met Francois Boulangerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fail
Ik vind Lingo te chaotisch tegenwoordig. Met hun negenletterwoorden.
Vroeger was alles beter
Vrienden jonge.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wat jammer!
Had je velen groenen ballen?
ik kan helemaal niet spellen.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet spellen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook nietDan moet ik het al in mijn hoofd gaan "schrijven". Duurt allemaal veel te lang
doe knoflooksaus in je oorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil een van Gogh doen, kloterige oorpijn.
Met je trouwjurk de tomatensoep inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger had je zo veel epische spelprogramma's op TV. Toen TV nog gezellig was. Voordat Sex voor de Buch en Jambers en Wegmisbruikers het overnamen.
Rad van Fortuin
Lingo
Prijzenslag
Ron's Honeymoon Quiz
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger had je zo veel epische spelprogramma's op TV. Toen TV nog gezellig was. Voordat Sex voor de Buch en Jambers en Wegmisbruikers het overnamen.
Rad van Fortuin
Lingo
Prijzenslag
Ron's Honeymoon Quiz
nee want alles moet cool en stoer en flashy ende hip tegenwoordig jonge jewaids!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:
En als kind ook Geef nooit op
Zoiets heb je tegenwoordig niet meer volgens mij
Dat was al redelijk in de menno buch tijd!quote:
En ik ben velen jaren jonger dan jouquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want alles moet cool en stoer en flashy ende hip tegenwoordig jonge jewaids!
[..]
Dat was al redelijk in de menno buch tijd!
Maar goed, jij was ook een belg vroeger
dat programma van die vent van praatjesmakers van vroegah. Dat lijkt er nu wel een beetje op.... dat kinderen dan wilden weten hoe iets werkt en het dat ze het dan laten zien. Nu lijkt dat er echt op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:
En als kind ook Geef nooit op
Zoiets heb je tegenwoordig niet meer volgens mij
Willem Wever.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat programma van die vent van praatjesmakers van vroegah. Dat lijkt er nu wel een beetje op.... dat kinderen dan wilden weten hoe iets werkt en het dat ze het dan laten zien. Nu lijkt dat er echt op.
Per seconde wijzer is er nog steedsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Waku Waku
Wie Ben Ik
Doet ie 't of doet ie 't niet
Wedden Dat
Per Seconde Wijzer
JA DAT JAquote:
Was dat geen "garpige dubbele betekenis"?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Per seconde wijzer is er nog steedsEn godver nu ik het uittyp zie ik pas de betekenis
Ik zat steeds aan wijzers van een klok te denken
![]()
Soms voel ik mij zo dom
Hij verdient eigenlijk wel een garperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat geen "garpige dubbele betekenis"?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Per seconde wijzer is er nog steedsEn godver nu ik het uittyp zie ik pas de betekenis
Ik zat steeds aan wijzers van een klok te denken
![]()
Soms voel ik mij zo dom
Jawel, toch? Wat raar, ik ken mensen met IG op de ipat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm instagram bestaat niet voor de ipad?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij verdient eigenlijk wel een garper
Ja nouja ik kan hem wel installeren; maar dan heb ik de iphone versiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, toch? Wat raar, ik ken mensen met IG op de ipat.
Oh, dat is wel minderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja nouja ik kan hem wel installeren; maar dan heb ik de iphone versieMaar het kan dat die het ook gewoon is hoor
Thxquote:
quote:
dat is nog steeds hoor, je moet wel de goede zender kiezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
aftellen naar 00:00 uur op 31 december. Gewoon een ouderwetse klok op tv. Geen gezeik met liveuitzendingen uit de oorlogsgebieden die nederland rijk is op oudjaar.
maar vroeger was het beterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is nog steeds hoor, je moet wel de goede zender kiezen
quote:Graag zie ik uw uitnodiging voor een kennismakingsgesprek tegemoet.
Tot dan verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Die daarvoor wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ken wel al die tv programma'smaar de kinderprogrammas tussen 1990 en 1995 ken ik niet zo goed
Vrij normaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ff inbreken![]()
Kan ik een sollicitatie zo afsluiten? Ik vind het zo agressief overkomen
[..]
Ik zou dat niet doen. Eerder iets met antwoord/reacite.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ff inbreken![]()
[..]
Dat is volgens mij ook wat de agressieve toon maakt geloof ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tot dan verblijf ik,
vind ik dan veel erger
Is wel heel oldskool he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tot dan verblijf ik,
vind ik dan veel erger
tot dan verblijf ik kan wel weg?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ff inbreken![]()
[..]
toen dat voor het eerst gebruikt werd bestond er nog geen telefoon gok ik.quote:
Zo is het mij geleerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:16 schreef megamandy het volgende:
Ooh dat had ik niet eens gezienWel een vreemde zin
Aaah ik ben dat nergens tegengekomen toen ik ging solliciteren. Zou het weglatenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo is het mij geleerd
Ok ff editen....
*mompelt iets van ik ben bijna 44quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aaah ik ben dat nergens tegengekomen toen ik ging solliciteren. Zou het weglaten
Ik ga altijd direct naar de foto's, soms zitten er zulke mooie myspace- en badkamerfoto's tussenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als IK brieven moest beoordelen, dan zou ik '' kijken als iemand die zin zou gebruiken Puckzz..
Maar goed dat ben ik
Psies, dus vraag ik het aan jullie jonge blaadjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom is het goed om te vernieuwen
foto's bij een sollicitatiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga altijd direct naar de foto's, soms zitten er zulke mooie myspace- en badkamerfoto's tussen
niets meer aan doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Psies, dus vraag ik het aan jullie jonge blaadjes![]()
Ik dacht dat het wel eens de reden kon zijn waarom ik nog niet uitgenodigd ben gehehe...
Zoiets dan?
Ik zou graag mezelf voor willen stellen en mijn motivatie toelichten in een kennismakingsgesprek.
?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga altijd direct naar de foto's, soms zitten er zulke mooie myspace- en badkamerfoto's tussen
Ja ik keek ff zo vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
foto's bij een sollicitatie
Jep, helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Psies, dus vraag ik het aan jullie jonge blaadjes![]()
Ik dacht dat het wel eens de reden kon zijn waarom ik nog niet uitgenodigd ben gehehe...
Zoiets dan?
Ik zou graag mezelf voor willen stellen en mijn motivatie toelichten in een kennismakingsgesprek.
Ik kreeg dat zelfs nog als tip van het uitzendbureauquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij velen populaire winkels moet je een foto toevoegen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
Godver! Klikte ik toch bijna op verzenden zonder mijn CV toe te voegen
Net op tijd gezien
Precies, niet alleen in de retail maar bij veel bedrijven is het tegenwoordig vaak een pro om bij je cv ook een foto als bijlagen te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kreeg dat zelfs nog als tip van het uitzendbureau
HEBBEN JULLIE TRIX WEGGEJAAGD??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Trix vindt ons niet lief meer, moet zelfs in Z&G lezen dat ze donderdag wordt ingeleid
in een winkel snap ik het. Voor een functie als geile typmiep ook. Voor de rest: je bent dom als je daar aan meewerkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij velen populaire winkels moet je een foto toevoegen
Ik zat nog een beetje te broeden op een postquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Trix vindt ons niet lief meer, moet zelfs in Z&G lezen dat ze donderdag wordt ingeleid
Mja als je er goed uitziet, ik zie alleen voordelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in een winkel snap ik het. Voor een functie als geile typmiep ook. Voor de rest: je bent dom als je daar aan meewerkt.
EN NU GA JE POTVERDORIE ALLES VERTELLENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje te broeden op een postMaar ik voel me af en toe zo'n zeikdoos als ik hier alleen maar over zwanger zijn loop te posten
WHYquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje te broeden op een postMaar ik voel me af en toe zo'n zeikdoos als ik hier alleen maar over zwanger zijn loop te posten
ik wil er niet werken als ze eerst naar je bakkes kijken en dan pas naar je competenties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja als je er goed uitziet, ik zie alleen voordelen
Het is stom, dat geef ik toe. Maar als je meer kans hebt om uitgenodigd te worden....
ach hou toch op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal. Het is eerder dom om er niet aan mee te werken als het alleen in je voordeel kan werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil er niet werken als ze eerst naar je bakkes kijken en dan pas naar je competenties.
iets met principesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal. Het is eerder dom om er niet aan mee te werken als het alleen in je voordeel kan werken.
Dit, ik ben heel sterk in mijn principes maar als je in deze tijd er wel sneller een baan door krijgt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal. Het is eerder dom om er niet aan mee te werken als het alleen in je voordeel kan werken.
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit, ik ben heel sterk in mijn principes maar als je in deze tijd er wel sneller een baan door krijgt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ach hou toch op.
dat kansloze gezeik van ons over alles.
we willen alles weten.
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, niet alleen in de retail maar bij veel bedrijven is het tegenwoordig vaak een pro om bij je cv ook een foto als bijlagen te doen.
Eerst vertikte ik het ook, en het kan ook toeval zijn, maar ik ben alleen op gesprek gevraagd waar ik ook mijn foto erbij had.
of ze wijzen je juist eerder af?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit, ik ben heel sterk in mijn principes maar als je in deze tijd er wel sneller een baan door krijgt.
Dus eigenlijk wilde ze je gewoon nog langer laten rondlopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik had vandaag 'overtijdcontrole' (ja, zo heet dat echt) en alles is nog goed met de baby, da's alvast fijn. Was alleen een beetje jammer dat bij de gewone controle gisteren was gezegd dat ik vandaag een datum zou krijgen voor inleiden en dat we dan zelf ook wel mee mochten denken qua datum enzo, en toen zei de mevrouw van vandaag "mjah, als alles ok is wachten wij liever nog even'. En eigenlijk dacht ik dat ik het helemaal nog niet zo zat was en vind ik mensen die dan gaan janken over een paar dagen langer doorlopen altijd een beetje sneu.. Dus raad eens wat ik deed?
Ik ben sneu
Maar nu dus wel een uiterste datum
iedereen leeft hier al honderdmiljoen jaar mee en er wordt elke dag door 78 mensen gevraagd hoe het met je gaat en JIJ voelt je een zeikdoos?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik had vandaag 'overtijdcontrole' (ja, zo heet dat echt) en alles is nog goed met de baby, da's alvast fijn. Was alleen een beetje jammer dat bij de gewone controle gisteren was gezegd dat ik vandaag een datum zou krijgen voor inleiden en dat we dan zelf ook wel mee mochten denken qua datum enzo, en toen zei de mevrouw van vandaag "mjah, als alles ok is wachten wij liever nog even'. En eigenlijk dacht ik dat ik het helemaal nog niet zo zat was en vind ik mensen die dan gaan janken over een paar dagen langer doorlopen altijd een beetje sneu.. Dus raad eens wat ik deed?
Ik ben sneu
je gaat naar zo'n gesprek met het idee dat je duidelijkheid krijgt en dan zeggen ze: ja nog ff wachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik ben sneu
Best welquote:
Ik moest er ook om giechelen thehehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen leeft hier al honderdmiljoen jaar mee en er wordt elke dag door 78 mensen gevraagd hoe het met je gaat en JIJ voelt je een zeikdoos?![]()
![]()
Jah, 42 weken is op zich redelijk standaard, dat is zaterdag pas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wilde ze je gewoon nog langer laten rondlopen?
Misschien hangt het samen met mijn gemoedstoestand op het moment.. Ik voel me echt redelijk down en heel niet gezellig. Ik heb sowieso weinig spannends te melden want mijn wereld is klein en een paar dagen geleden is er ook nog iets voorgevallen waar ik zó van ondersteboven ben dat ik eigenlijk gewoon niet zo goed weet wat ik met mezelf moetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen leeft hier al honderdmiljoen jaar mee en er wordt elke dag door 78 mensen gevraagd hoe het met je gaat en JIJ voelt je een zeikdoos?![]()
![]()
Hahaha, ik zal de spatbrillenverhalen achterwege latenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En gewoon dingen rondom de zwangerschap blijven posten! WE WANT TO KNOW EVERYTHING
Nouja, bijna alles dan
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, 42 weken is op zich redelijk standaard, dat is zaterdag pas.
[..]
Misschien hangt het samen met mijn gemoedstoestand op het moment.. Ik voel me echt redelijk down en heel niet gezellig. Ik heb sowieso weinig spannends te melden want mijn wereld is klein en een paar dagen geleden is er ook nog iets voorgevallen waar ik zó van ondersteboven ben dat ik eigenlijk gewoon niet zo goed weet wat ik met mezelf moet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je gaat naar zo'n gesprek met het idee dat je duidelijkheid krijgt en dan zeggen ze: ja nog ff wachten.logisch dat je dan gaat huilen.
Je wil je kleine beeebie
meiske toch, ik denk wel dat alles nu 100 keer erger lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Misschien hangt het samen met mijn gemoedstoestand op het moment.. Ik voel me echt redelijk down en heel niet gezellig. Ik heb sowieso weinig spannends te melden want mijn wereld is klein en een paar dagen geleden is er ook nog iets voorgevallen waar ik zó van ondersteboven ben dat ik eigenlijk gewoon niet zo goed weet wat ik met mezelf moet
NEE JE MOET ALLES VERTELLEN. in het bevallingsverhalen topic in OUDquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, ik zal de spatbrillenverhalen achterwege laten
Mnou.. Dit is wel echt een ding hoor.. Schuiven we even door naar die site met die blauwe logo's?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meiske toch, ik denk wel dat alles nu 100 keer erger lijkt dan het is.
Nog een paar dagen en dan heb je geen tijd meer om aan nare dingen te denken![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NEE JE MOET ALLES VERTELLEN. in het bevallingsverhalen topic in OUD
Je bent een schat, maar het gaat wel lukken nu, thnxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hormonster
Als ik iets voor je moet doen ofzo?
ja graag, al dat "het is prive EINZ" gedoe werkt niet in een topic vol vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou.. Dit is wel echt een ding hoor.. Schuiven we even door naar die site met die blauwe logo's?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou.. Dit is wel echt een ding hoor.. Schuiven we even door naar die site met die blauwe logo's?
Daar heb je straks ook geen tijd voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heel graag
En ik wil ook weer gewoon kunnen ademen en me om kunnen draaien in bed en mijn kleine jongen meenemen naar buiten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
weet je hoe grappig dat is om te lezen.quote:
D'aaawwwwwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je straks ook geen tijd voor![]()
Voor de trap oplopen zonder nog een kwartier na te hijgen als een paar op z'n minst welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
MM zijn jullie ook in die dierentuin geweest in berlijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef megamandy het volgende:
Ik wil docs winnen
En Trix, je mag alles vertellen hoorWil je het niet hier kwijt dan op den geheime pagina
Als iemand het niet wil lezen moeten ze er maar overheen lezen
nou vooruit, daar wel voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor de trap oplopen zonder nog een kwartier na te hijgen als een paar op z'n minst wel
Nop.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MM zijn jullie ook in die dierentuin geweest in berlijn?
Is die Canadese nog steeds superieur?quote:
Uit Engelandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is die Canadese nog steeds superieur?
Dat zal met de moleculen te maken hebben, je hebt links- en rechtdraaiende dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat jullie een grapje maakten met jullie rechtsgedraaide voedsel maar ik heb net roeryoghurt met rechtsgedraaide melkzuur iets gekocht
Nee blijkbaar heb ik toch roeryoghurt gepakt van die goedkoopste en was die rechtsdraaiende iets stand yoghurt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zal met de moleculen te maken hebben, je hebt links- en rechtdraaiende dingenEn de ene kan makkelijker opgenomen dan de andere omdat het meer natuurlijk is voor je lichaam.
Maar daar zal MissC meer over weten
Geen idee, ik eet gaan yoghurtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee blijkbaar heb ik toch roeryoghurt gepakt van die goedkoopste en was die rechtsdraaiende iets stand yoghurt?
Je geeft ze meer cues dus minder onzekerheid, mensen houden niet van onzekerheid dus in theorie is dit wel waar ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog even terug naar foto bij cv: Ik doe dat dus tegenwoordig wel, want je maakt er een indruk mee. Het gaat niet om of ze je mooi of lelijk vinden, maar ze krijgen een beeld van je waardoor ze je misschien sneller onthouden en uitnodigen.
Dat is mijn theorie, dus ik ga er gewoon van uit dat het ook zo werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |