lolwhut, heb je niet ergens een radio gewoon op zacht staat ipv uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan als ik mn oren bij de boxen leg hoor ik radio. Er staat niks aan
Dat gebeurt bij mij pas rond de 6-7 maandenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pil ook tot op zekere hoogte. Was hem 3 maanden aan het doorslikken en kreeg een doorbraakbloeding. Dus ja, dan komt het toch onverwacht
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangeslotenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lolwhut, heb je niet ergens een radio gewoon op zacht staat ipv uit?
trek eens de kabel uit je laptop danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangesloten
Dan is het weg. maar ik heb alleen maar chrome geopend op laptop en gisteravond was het ook zo en in de tussentijd is ie uit geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trek eens de kabel uit je laptop dan
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangesloten
Dus daar kan ik niks aan doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je dan
Ik heb - toen ik nog thuis woonde - een tijd gehad dat ik Turkse radio in mijn speakers hadAglamaglama radio ofzo
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus daar kan ik niks aan doen?
Ik zou denken dat een autist de pil juist niet zou vergeten..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word nog heel licht ongesteld, dat mag van mij ook wel over zijn![]()
En ik was niet aan de pil voor ik spiraal nam. Vergat hem zo vaak dat het volkomen zinloos was
Heb spiraal genomen nadat 3 keer het condoom was gescheurd met m'n toenmalige vriend, werd een beetje moe van dat morning-after-pillen halen
Ja nu maar gedaan want was filosofie aan het lezen, beetje irritant als je er half gefluisterd radio doorheen hoortquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeeLigt aan je speakers/de bedrading/de behuizing etc etc... Dan pikt ie iets op en gaat dit afspelen
Ja nouja je kan de speakers uitzettenNee?
Kunnen achterhalen welke radio er in speelde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nu maar gedaan want was filosofie aan het lezen, beetje irritant als je er half gefluisterd radio doorheen hoort
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het weg. maar ik heb alleen maar chrome geopend op laptop en gisteravond was het ook zo en in de tussentijd is ie uit geweest
dafuqquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je dan
Ik heb - toen ik nog thuis woonde - een tijd gehad dat ik Turkse radio in mijn speakers hadAglamaglama radio ofzo
![]()
A'DAMquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd stage bij rituals voor communicatiestudenten. Maar fulltime en in A'dam.
OEH BIJ SJAAN INWONENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd stage bij rituals voor communicatiestudenten. Maar fulltime en in A'dam.
Zit niet in mijn systeem, heeft het ook nooit gezeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou denken dat een autist de pil juist niet zou vergeten..
Super vetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, maar fulltimequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Super vet![]()
Maar zulke stages zullen waarschijnlijk altijd rond Amsterdam zijn, niet?
nou, nee hoorquote:De lak is dekkend in 1 laagje en ik vind dit echt erg fijn. Daardoor kun je deze lak net even sneller opbrengen dan wanneer een lakje 2 laagjes nodig heeft.
Zolang er een stekker insteekt blijft er iets van stroom doorheen gaan toch? Zal nu ook het geval zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
dafuq
maar je hebt toch gewoon een uit knop op je speakers?
mensen die ziek thuis zittne en no lifers represent!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo zijn jullie 8 pagina's verder in een uur op dinsdagochtend
no lifers represent iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen die ziek thuis zittne en no lifers represent!
Oja voor jou is het een extra? Nouwja, als je verder gewoon nominaal loopt zou ik dat half jaar wel inplannen. Goede werkervaring in een dynamische wereld blablablaquote:
Zoya en spiraaltjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo zijn jullie 8 pagina's verder in een uur op dinsdagochtend
als k represent hoor moet ik gelijk aan dit denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
no lifers represent idd![]()
Ik ga even wiien
Ja maar amsterdam en reizen is dan nog een groot obstakel als ik een half jaar studievertraging op zou willen lopen. Komend half jaar kan ik sowieso niet want te snel. Half jaar erna moet ik statistiek doen anders moet een een jaar wachten want als je dat niet haalt mag je geen scriptie schrijven, super handig allemaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja voor jou is het een extra? Nouwja, als je verder gewoon nominaal loopt zou ik dat half jaar wel inplannen. Goede werkervaring in een dynamische wereld blablabla
Kijk anders bij de Sacha, zit in Tilburg
quote:
Dat is niet eens Geleenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als k represent hoor moet ik gelijk aan dit denken
Je kan toch rekenen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik eet vanavond kip tandoori (Wereldgerecht pakken opmaken zodat ik ze nooit meer hoef te kopen) maar daar moet creme fraiche in en dat is best vet. Ik ga geen light kopen maar zit te denken om er yoghurt doorheen te flikkeren ipv creme fraiche.
Maar maakt zo'n klein beetje creme fraiche echt super veel uit bij zo'n maaltijd?
Belgische griepquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe wel thuis gebleven om uit te zieken vandaag?
Cif zit ook thuisGriep.. spierpijn... alles... Maarrrrrr met oud en nieuw was paps ziek; dagen daarna had mijn broer het en toen mijn ma. Dus ik vermoed dat ie het virusje mee heeft genomen naar NL. Ik blijf voorlopig even bij hem uit de buurt
Ik vond het in het begin wel oke, maar na een tijdje wordt het wel vervelend en ook met vertragingen of treinen die uitvallen enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
+ elke dag van en naar a'dam reizen zou ik een hel vinden. Voor 1-2x in de week oké. Maar voor 5 dagenDan moeti k om 6u weg en kom ik om 8u thuis ofzo
niet om te zieken hoor. Gewoon thuis werken - heb longpijn als ik fietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe wel thuis gebleven om uit te zieken vandaag?
Cif zit ook thuisGriep.. spierpijn... alles... Maarrrrrr met oud en nieuw was paps ziek; dagen daarna had mijn broer het en toen mijn ma. Dus ik vermoed dat ie het virusje mee heeft genomen naar NL. Ik blijf voorlopig even bij hem uit de buurt
UITZIEKEN GVD !!11!! Ok ok beetje werken dan ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet om te zieken hoor. Gewoon thuis werken - heb longpijn als ik fiets![]()
![]()
D'uh en spees gaat daar nooit op reagerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
en op die stage bij rituals reageren ongeveer 4576 studenten he, dat snappen jullie ook wel.
meid, ik ben niet ziek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
UITZIEKEN GVD !!11!! Ok ok beetje werken dan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |