lolwhut, heb je niet ergens een radio gewoon op zacht staat ipv uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan als ik mn oren bij de boxen leg hoor ik radio. Er staat niks aan
Dat gebeurt bij mij pas rond de 6-7 maandenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pil ook tot op zekere hoogte. Was hem 3 maanden aan het doorslikken en kreeg een doorbraakbloeding. Dus ja, dan komt het toch onverwacht
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangeslotenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lolwhut, heb je niet ergens een radio gewoon op zacht staat ipv uit?
trek eens de kabel uit je laptop danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangesloten
Dan is het weg. maar ik heb alleen maar chrome geopend op laptop en gisteravond was het ook zo en in de tussentijd is ie uit geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trek eens de kabel uit je laptop dan
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEe die boxen zijn alleen boxen met subwoofer en zitten aan mijn laptop aangesloten
Dus daar kan ik niks aan doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je dan
Ik heb - toen ik nog thuis woonde - een tijd gehad dat ik Turkse radio in mijn speakers hadAglamaglama radio ofzo
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus daar kan ik niks aan doen?
Ik zou denken dat een autist de pil juist niet zou vergeten..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word nog heel licht ongesteld, dat mag van mij ook wel over zijn![]()
En ik was niet aan de pil voor ik spiraal nam. Vergat hem zo vaak dat het volkomen zinloos was
Heb spiraal genomen nadat 3 keer het condoom was gescheurd met m'n toenmalige vriend, werd een beetje moe van dat morning-after-pillen halen
Ja nu maar gedaan want was filosofie aan het lezen, beetje irritant als je er half gefluisterd radio doorheen hoortquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeeLigt aan je speakers/de bedrading/de behuizing etc etc... Dan pikt ie iets op en gaat dit afspelen
Ja nouja je kan de speakers uitzettenNee?
Kunnen achterhalen welke radio er in speelde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nu maar gedaan want was filosofie aan het lezen, beetje irritant als je er half gefluisterd radio doorheen hoort
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het weg. maar ik heb alleen maar chrome geopend op laptop en gisteravond was het ook zo en in de tussentijd is ie uit geweest
dafuqquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is omdat de speakers toevallig een bepaalde frequentie heeft van die radio en die hoor je dan
Ik heb - toen ik nog thuis woonde - een tijd gehad dat ik Turkse radio in mijn speakers hadAglamaglama radio ofzo
![]()
A'DAMquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd stage bij rituals voor communicatiestudenten. Maar fulltime en in A'dam.
OEH BIJ SJAAN INWONENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd stage bij rituals voor communicatiestudenten. Maar fulltime en in A'dam.
Zit niet in mijn systeem, heeft het ook nooit gezeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou denken dat een autist de pil juist niet zou vergeten..
Super vetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, maar fulltimequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Super vet![]()
Maar zulke stages zullen waarschijnlijk altijd rond Amsterdam zijn, niet?
nou, nee hoorquote:De lak is dekkend in 1 laagje en ik vind dit echt erg fijn. Daardoor kun je deze lak net even sneller opbrengen dan wanneer een lakje 2 laagjes nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |